ویرگول
ورودثبت نام
Page 77tv
Page 77tv
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی کتاب و سفر به دنیای ادبیات در صفحه ۷۷

من الهام میزبان شما در ویدیو بلاگ صفحه ۷۷ هستم. در هر قسمت از صفحه ۷۷ قراره به دنیای کتاب‌ها سری بزنم. از ادبیات و داستان صحبت کنم، از سفر و شعر، از شهرها و خاطره‌ها و کلمات. من در صفحه ۷۷ به دنبال ردی از کتاب‌ها هستم که در شهرها، خانه‌ها، کافه‌ها و خاطره‌ها باقی مانده و هدفم به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خواندن کتاب به صورت گروهیه. اگه مخاطب جدی ادبیات هستید و یا نمی‌دونید کتاب خوندن رو از کجا شروع کنید صفحه‌ ۷۷ می‌تونه بهتون کمک کنه.

بالاخره ویدیوی اول صفحه ۷۷⁩ در یوتوب منتشر شد. هر هفته یک ویدیو در کانال یوتوب صفحه ۷۷ منتشر خواهد شد و اگر دوست دارید ویدیویی را از دست ندهید در کانال سابسکرایب کنید و آلارم را بزنید تا به محض اینکه قسمت جدید منتشر شد مطلع شوید:

https://youtu.be/pj8ZXrkd86I

اگر هم ویدیو را دوست داشتید، صفحه ۷۷ را به دوستان خود معرفی کنید ?

صفحه۷۷معرفی کتابویدیو بلاگولاگیوتوب فارسی
ویدیو بلاگ صفحه ۷۷؛ معرفی کتاب و سفر به دنیای ادبیات، هر هفته یک ویدیو در کانال یوتوب @Page77tv ‍‍‍ــــــــــــــ «یه داستان خوب تنها چیزیه که برای ادامه دادن نیاز داریم.» ــــــــــــ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید