ویرگول
ورودثبت نام
Panornama
Panornama
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

ترجمه و متن آهنگ موزیک ویدیو Çok Sevmek Yasaklanmalı از Mustafa Ceceli , İrem Derici و Sinan Akçıl

به مناسبت روز ولنتاین مصطفی ججلی و ایرم این ترانه زیبارو تقدیم به طرفدارانشون کردند. این اهنگ عاشقانه 13 فوریه منتشر شد و تاکنون بیش از 4 میلیون بازدید گرفته است.

Artists: Mustafa Ceceli , İrem Derici
Featured artist: Sinan Akçıl
Album: Çok Sevmek Yasaklanmalı
Released: 2020
Subtitle & translate: panornama
Genre: pop





متن وترجمه آهنگ Çok Sevmek Yasaklanmalı

Dur, biraz konuş bişey de…

وایستا! یکم حرف بزن، ی چیزی بگو

Birini bu kadar sevmek yasaklanmalı…

این قدر دوست داشتن یک نفر، باید ممنوع بشه!

Sen bi dur, bi sus bi duy bi dinle

اول واستا تو، یکم سکوت کن، یکم بشنو ی ذره گوش کن

Birini bu kadar seven biri kaldı mı?

اینقدر عاشق ی نفر، کسی مونده؟

Ben varım, kaçmam hiç, aşkın harbinden…

من هستم، اصن فرار نمیکنم …

از جنگ سر عشقت

Dünya kötü bi yer olabilir dayanırım…

دنیا، میتونه ی جای بد باشه، میتونم تحمل کنم

Aşktan konuşalım üzerime alınırım…

بیا از دوست داشتن صحبت کنیم، راجع ب خودم بهت بگم

Sen son nefesim ol yine sana sığınırım

تو در آخر، نفس من شو دوباره ب تو پناه میارم

Bir kez bana bi bak o bakışa inanırım…

ی بارم ک شده ی نگاه بهم بنداز، ب اون نگاه ایمان دارم

Sensiz ben bi hiçim ve siyaha sarılırım…

بدون تو من هیچم! و سیاهی رو در آغوش میگیرم

Yalnız senin için yaşıyormuş sayılırım

انگار تنها بخاطر تو زندگی میکنم

Bu ev senin, biz elden sayılmayalım…

این خونه مال تو ما اهل یک خونه بحساب بیایم بهتره

***

جهت تماشا کامل این ویدیو با زیر نویس فارسی به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://panornama.ir/cok-sevmek-yasaklanmali-mustafa-ceceli-irem-derici-sinan-akcil/

mustafa ceceliموزیک ویدیو با زیرنویس چسبیدهمصطفی ججلیÇok Sevmek Yasaklanmalıترکی عاشقانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید