ویرگول
ورودثبت نام
Panornama
Panornama
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

ترجمه و متن آهنگ موزیک ویدیو Pes Etme از Simge

سیمگه چند روز پیش که مهمان برنامه تلویزیونی صفحه 2 کانال D شده بود در مورد پدرش صحبت کرد و وقتی از پدرش میگفت نتوانست جلوی اشک ریختنش را بگیرد، سیمگه اعتراف کرده سالها زیادی تلاش کرده و حتی روز مرگ پدرش نیز اجرا داشته گفت : ” خیلی پشیمونم “ او گفت : “اولین کلیپ ام را وام گرفتم و ساختم، پدرم خدا بیامرز آدم ثروتمندی نبود که بگه ” بفرما دخترم اینم پول برو کلیپ بساز ” من همه چیزو سوختم و ساختم، روزی مرگ پدرم هم کنسرت داشتم، اجرا برام خیلی سخت بود ولی نمیتونستم اجرا را لغو کنم، اگر میشد هم من در مقابل خودم مسئولیت داشتم و باید اجراش میکردم “
” کاش اون کنسرت را لغو میکردم بعدش هزاران هزار بار پشمون شدم و کلی غصه خوردم، اما فقط خودم
میدونم و کسی ازش خبر نداره، در واقع هیچ کس نمیدونیه چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشتم ، روز فوت پدرم سخت ترین روز زندگی من بود، دقیقا وقتی میگفتم دیگه هیچی نمیتونم داغونم کنه … ”
“همان روز که من در ازمیر در سالن مشهوری کنسرت داشتم پدرم هم در همان روز در ازمیر از دنیا رفت . . . اتفاق عجیبی بود “
سیمگه در مورد کنسرت آن روزی گفت :
” تا انتهای کنسرت اصلا گریه نکردم، همه دوستانم برای کمک و دلگرمی من اومده بودند و در ردیف اول نشسته بودند، به همه گفتم اگر قصد دارید به من کمک کنید یا دلگرمی بدید اصلا گریه نکنید چون من داغون میشم “
” دوستانم هم سلامت باشند تا انتهای کنسرت مثل سنگ نشستند و همراهیم کردند، آخرین آهنگ اون شب را به پدرم تقدیم کردم و کار تمام شد، خیلی ها نمیدونستند که پدرم فوت شده و حتی روز بعدش هم نگفتم که پدرم فوت کرده بعد از پراکنده شدن جمعیت دیگه طاقت نیاوردم و آزادانه گریه کردم…
اما دیگه هرگز چنین کاری نمیکنم گاهی
اوقات آدمها در شوک یه درد و حادثه نمیودن دارن چیکار میکنن…

Artist: Simge
Album: Ben Bazen
Released: 2018
Subtitle & translation: panornama
Genre: Pop

جهت تماشا و دانلود کامل این موزیک ویدیو با زیر نویس فارسی به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://panornama.ir/simge-pes-etme/

ترجمه و متن آهنگ  Pes Etme

yetişirsin yetişirsin asla pes etme
میرسی میرسی اصلا دست از تلاش برندار

elimi tutsan sonrası yaz az bize birlikte
اگه دستمو بگیری بعدش تابستون(فصل عشق و عاشقی) میشه هرچند برای باهم بودن ما کمه

dudağında gül susmuyor deli sohbetli
مث دیوونه ها صحبت میکنی و اون لبت ک شکل گله ساکت نمیشه

bunun adı aşk ruhumun tatlı belgeseli
اسم این عشقه مستند شیرین روح من

bi nefeslik ömrümüzde iyi günde kötü günde
ی نفسی توی عمرمون تو روزای خوب و بد

senin olsun al kalbimi bi daha da geri verme
مال تو باشه بگیر قلبم رو اصلا هم پسش نده

cennetten dünyaya alışmak zor zor aslında
خب سخته برای کسی ک تو بهشت بوده ب دنیا عادت کنه

hem gerçek hem rüya yanındayım
هم در خیال هم در واقعیت کنارتم

çağırsan yeter aşk yolunda
اگه در راه عشق صدام بزنی کافیه

yetişirsin yetişirsin durma pes etme
میرسی میرسی وانستا از تلاش دست نکش

elimi tutsan sonrası yaz az bize birlikte
اگه دستمو بگیری بعدش تابستون(فصل عشق و عاشقی) میشه هرچند برای باهم بودن ما کمه

dudağında gül susmuyor deli sohbetli
مث دیوونه ها صحبت میکنی و اون لبت ک شکل گله ساکت نمیشه

bunun adı aşk ruhumun tatlı belgeseli
اسم این عشقه مستند شیرین روح من

bi nefeslik ömrümüzde iyi günde kötü günde
ی نفسی توی عمرمون تو روزای خوب و بد

senin olsun al kalbimi bi daha da geri verme
مال تو باشه بگیر قلبم رو اصلا هم پسش نده

cennetten dünyaya alışmak zor zor aslında
خب سخته برای کسی ک تو بهشت بوده ب دنیا عادت کنه

hem gerçek hem rüya yanındayım
هم در خیال هم در واقعیت کنارتم

çağırsan yeter aşk yolunda
اگه در راه عشق صدام بزنی کافیه

***

simgePes Etmeسیمگهموزیک ویدیو جدید سیمگهدانلود موزیک با زیرنویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید