ویرگول
ورودثبت نام
Panornama
Panornama
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

ترجمه و متن آهنگ همراه با دانلود موزیک ویدیو Ram Ta Tam از Simge

جدید ترین موزیک ویدئو سیمگه در سال ۲۰۲۰ از آلبوم ben bazan با تم متفاوت و شاد و رنگی منتشر شد.سه آهنگ دیگر این آلبوم نیز مورد توجه و استقبال طرفدارانش قرار گرفته که دیزاین هر یک از این ویدئو کلیپ ها با یک رنگ خاص دکور شده است.
این ترانه مضمونی شاد و عاشقانه دارد.

Artist: Simge

Album: Ben Bazen

Subtitle & translate: panornama

Released: 2020

Genre: Pop

جهت تماشا کامل این موزیک ویدیو با زیر نویس فارسی به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://panornama.ir/simge-ram-ta-tam/


متن وترجمه آهنگ Ram Ta Tam


alın onu biri yemeden getirin önüme bırakın

قبل از اینکه کسی بخورتش بیارینش بذارینش جلوی من

ek seferinden ben ben olayım mı

در سفر بعدیت من بیام بات؟

ama ben utanmaz deli ve gözü karaım

ولی من یه روانی و بی آبرو و چشم سفیدم

seni kabuğundan ben çıkarayım mı

من پوست تورو بکنم آیا؟ (مثل میوه پوست کندن)

Benimle tanışmasaydın

اگه بامن آشنا نمی شدی

Tenimle karışmasaydın

اگه با من قاطی نمی شدی

Her gece buluşmasaydık

اگه هرشب همو نمی دیدیم

Gidenler yerinde saydı

اون هایی که میرن به هیچ جا نمی رسن

Bak kalbimi elinde hisset

نگاه کن قلب منو تو دستت احساس کن

el ele diz dize biz hep

دست تو دست و پا به پای هم

hadi tut elimi gidelim

یالا دستمو بگیر بیا بریم

benimle şimdi dans et

با من الان برقص

hadi biraz cesaret

یالا یه ذره از خودت جسارت نشون بده

ram ta tam tam isabet

رام دا دام، زدیم به هدف

el ele diz dize biz hep

دست تو دست و پا به پای هم

benimle şimdi dans et

با من الان برقص





simgeRam Ta Tamسیمگهben bazanترجمه آهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید