ویرگول
ورودثبت نام
Paramusic | پارا موزیک
Paramusic | پارا موزیک
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

متن آهنگ سیگاری از مسعود جلیلیان

ای برا مردم و دادم برس

برای خاسم دره چید و دس

بی وفایی خفم کرد برس

? بی وفایی نفسم گرد برس ?

ای برا مردم یه کاری بکه

بو وحال من زاری بکه

در شیت خانه بچو زوی تریگ

یه تختیگ ارای من خالی بکه

? داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس ?

روز وشو یا چه تنیام و حیران و مس

سر خوم دی نیم بدجوری قاطیم

بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس

بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس

خط خطی کم من هرچتیگ که خاطره س

تا بزانی چنی شیتو و روانیم

تا بزانی چنی عاشقت بیم نفس

پا بدی کی پا برد کرد نفس

? کی وجای من قلب تو گرد و دس ?

کاش بزانسیام همه ی عمرگم

جادوی کی تو و من گرد نفس

? کاش بزانسیام که عشق تو کیه ?

کی خراو و شیت و شیدات بیه

وی خدا بانه سره تا ابد

? جور من هیچکس فدایت نیه ?

? داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس ?

روز وشو یا چه تنیام و حیران و مس

سر خوم دی نیم بدجوری قاطیم

بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس

بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس

خط خطی کم من هرچتیگ که خاطره س

? تا بزانی چنی شیتو و روانیم ?

تا بزانی چنی عاشقت بیم نفس

متن اهنگ سیگاری مسعود جلیلیانمتن اهنگ های مسعود جلیلیانمسعود جلیلیانمتن اهنگ سیگاری جلیلیانمتن اهنگ سیگاری
پارا موزیک رسانه تخصصی دانلود آهنگ و متن آهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید