ویرگول
ورودثبت نام
تیم پرانتز
تیم پرانتز
خواندن ۳ دقیقه·۳ ماه پیش

گرفتن پروژه طراحی سایت

یادگیری وردپرس یا حتی کدنویسی یه بخشی از ماجرا هست که به هر حال آدم با یه رودمپ شفاف میتونه دنبال منابع آموزشی بگرده و پیدا کنه اما بعد از اون چالش اصلی شروع میشه. یعنی گرفتن پروژه طراحی سایت

من هیچ نقشه راهی برای گرفتن پروژه طراحی سایت پیدا نکردم و توی اکثر محتوا هایی که خوندم، دیدم و شنیدم، صرفا چند تا روشی که خودشون باهاش به نتیجه رسیدن رو اومدن گفتن و کسی به اصل مهارت هایی که باید یاد بگیریم اشاره نکرده.

تقریبا از سال 96 خودم دارم پروژه طراحی سایت میگیرم و روش های مختلفی رو تست کردم. و دارم یک رشته محتوا آماده میکنم برای افرادی که دغدغه و چالش گرفتن پروژه طراحی سایت رو دارن.

توی این محتوا ها قصد ندارم فقط به دانش و تجربه خودم بسنده کنم و دارم مطالعه میکنم و با متخصص های دیگه صحبت میکنم تا بتونم مطالب جامع و کامل در این خصوص آماده کنم.

چند تا روش سخت ترین قسمت گرفتن پروژه طراحی سایت

سخت ترین بخش این مسیر مدیریت انتظارات شماست. اگر دنبال گرفتن پروژه طراحی سایت هستین، باید قبول کنید که گرفتن پروژه ممکنه حتی 6 ماه طول بکشه و شما باید درست و مستمر کار کنید تا بتونید نتیجه بگیرید.

شما دیدتون رو بزارید روی 6 ماه تلاش اما ممکنه روز اول هم پروژه بیاد سمتتون، درواقع بخش زیادی از روش های گرفتن پروژه طراحی سایت شانس دخالت داره توش.

مثلا توی یکی از روش ها شما باید برید سراغ کسب و کار ها توی اینستاگرام و بهشون پیام بدید و خودتون و خدماتتون رو معرفی کنید. ممکنه یک ماه طول بکشه تا یاد بگیرید چجوری باید پیام بدید یا مذاکره کنید باهاشون یا قیمت گذاری درستی داشته باشید. و از طرفی هم ممکنه توی پیام اول یه پروژه اوکی بشه.


آیا باید گرفتن پروژه طراحی سایت رو یاد بگیرم؟

قطعا بله، شما برای طراحی سایت با وردپرس رفتید مجموعه ای از مهارت ها رو یاد گرفتید، مثل خود وردپرس، المنتور، قالب های مختلف، افزونه های پرکاربرد و... و برای گرفتن پروژه هم باید مهارت های مختلفی یاد بگیرید. مثل مهارت های نرم و مدیریت پروژه و ارتباط با مشتری و حل مسئله و...


چند تا روش برای گرفتن پروژه طراحی سایت داریم؟

در یک کلام، خیلی. اما من چند تا روش کلی رو آماده کردم که با استفاده از اونها شما میتونید خودتون رو به عنوان متخصص به مشتری های احتمالی معرفی کنید و یا بهشون درخواست بدید که از خدمات یا محصولات خاص شما (که اینجا طراحی سایت وردپرسی هست) استفاده کنند.

در واقع روش های گرفتن پروژه اونقدر ها مهم نیست و صرف اینکه توی مسیرشون قرار بگیریم کافیه و درست و اصولی انجام بدیم. قسمت اصلی ماجرا تبدیل اون کاربر ها و افرادی هستن که بصورت گذری از رسانه های ما بازدید میکنن یا افرادی که خودمون ارتباط برقرار میکنیم باهاشون. باید بتونیم این افراد رو تبدیل کنیم به مشتری و این نیازمنده تخصص، نمونه کار و مجموعه ای از مهارت های نرم هست که بتونیم پروژه رو نهایی کنیم.

روش های گرفتن پروژه طراحی سایت

بطور کلی اگر بخواییم به این موضوع بپردازیم میتونیم روش های زیر رو درنظر بگیریم:

  • گرفتن پروژه از ارتباط های فعلی(خانواده، فامیل و دوستان)
  • گرفتن پروژه از طریق فعالیت در رسانه های خودتون
  • گرفتن پروژه از تبلیغات در رسانه های دیگران
  • گرفتن پروژه از سایت های فریلنسری
  • گرفتن پروژه از سایت های آگهی مثل دیوار و شیپور و...
  • گرفتن پروژه از طریق درخواست همکاری به کسب و کار ها


من تمام نکات، ترفند و روش های گرفتن پروژه طراحی سایت رو توی ویدئو کامل تر توضیح دادم.

خوشحال میشم در این مسیر کمکتون کنم، پس اگر سوالی دارید در بخش کامنت ها بپرسید.



طراحی سایتپروژه طراحیگرفتن پروژه طراحی سایتپروژه های طراحی سایت
به دنبال کمک به کسب و کار ها هستیم. با ارائه خدمات هاستینگ، طراحی سایت، سئو، بازاریابی دیجیتال، طراحی گرافیک و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید