ویرگول
ورودثبت نام
Pard Web
Pard Web
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

هنگام نوشتن رزومه کاری چه نکاتی رعایت کنیم+قالب رایگان رزومه

در اینجا می خوام به یکی از پست های سایت پارد وب با عنوان دانلود رایگان قالب رزومه کاری بپردازم و البته در هنگام تکمیل رزومه به چه نکاتی توجه کنیم

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام نوشتن رزومه باید به آن توجه کنیم، قالب رزومه است.

در اینجا بخش های رزومه رو مشاهده می کنیم

  1. عنوان رزومه
  2. اطلاعات درباره ی من
  3. سوابق شغلی
  4. سوابق تحصیلی
  5. مهارت‌ها
  6. گواهینامه‌ها و دوره‌ها
  7. اطلاعات تکمیلی

نکاتی که در طراحی رزونه در نظر بگیریم

از فونت حرفه‌ای و مناسب استفاده کنیم(فونت های بی یکان،بی نازنین و …) شما می توانید از مجموعه فونت رایگان سایت پارد وب دیدن و دانلود کنید
نحوه ی نوشتن رو راست چین و تراز بندی فارسی انجام دهیم
در یه صفحه رزومه رو تکمیل کنیم
از یه قالب رزومه استاندارد استفاده کنیم و متناسب با نیازهای خودمون ویرایش و شخصی سازی کنیم

از کجا قالب رزومه رایگان دانلود کنیم؟

خب آیا خودمان رزومه را طراحی کنیم یا از قالب رزومه رایگان استفاده کنیم!

بنظرم اگر از قالب آماده برای رزومه که معمولا در نرم افزار word طراحی شده است استفاده کنیم بهتر و سریعتر می توان رزومه کاری یا شرکتی و شخصی را تهیه کرد ، شما حتی می توانید به راحتی متن خود را در این قالب های رایگان رزومه که در سایت پارد وب تهیه شده استفاده کنید.

بر روی لینک " قالب رزومه رایگان " کلیک کنید و بیش از ۲۰ طرح word قابل شخصی سازی را از باکس دانلود رایگان تهیه کنید.



مهرداد هستم مدیر سایت پارد وب pardweb.ir، علاقه مند به طراحی پاورپوینت هستم و قالب پاورپوینت آماده رو در سایتم برای دانلود آماده کردم ، برای تهیه پاورپوینت با من در ارتباط باشید ۰۹۳۷۵۹۸۸۱۵۰
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید