ویرگول
ورودثبت نام
parhamatrdt
parhamatrdt
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

پرهام آتردات

عکس جدید از پرهام خواننده جوانی که تازگی ها کراش همه شده.

پرهام تاکنون یک موزیک ازخود به طور رسمی منتشر کرده است، به زودی موزیک های
جدید اون منتشر خواهد شد.

متن اولین موزیک پرهام آتردات

🗣 Parham Atrdt
🎵 Khiyanat Nakon
#ParhamAtrdt

هه داستانمون از اون جایی شروع شد که نمیدونم تو چرا رفتی از پیشم ولی بدون زدی تیر به قلبم که دیگه نای زنده بودن ندارم .
حالا شدی خاله با اثبات کامل قلبم میگیره یه شبا فقط یه زنگ بزن خیانت نکن به پسری که از ته قلب عاشقته لعنتی نکن منو ترکم تو منو خاستی فقط برای حوس دوست داشتنت فیک قلبت سنگ .من می خاستمت تورواز ته قلب بی برو برگرد پیشم بینم چته چرا خیانت ؟
بعد تو دارم به گل احتیاج توبرو بهت ندارم احتیاج حتی به رفیقامم نیستش اعتبارواسه عشق بازیم نیستش حس وحال من ندارم اعتماددرست هی به بار دلم شد خون دلم شد تنگ بیا حالم شده بد بیا تو نیستی مثل قبلنا
بهت گفتم نرو ولی رفتی شدم تنها بهت گفتم برگرد رفتشو اره اون مثل من الان تو تنها اون ور دنیا من تنها اون ور دنیا الان شدی یه ادم ولگرد تنها الان شدم خسته .






































خوانندهپرهام آترداتموزیکعکس
پرهام آتردات خواننده ی خلبان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید