ویرگول
ورودثبت نام
پرهام جان
پرهام جان
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

از هوش مصنوعی سوالات ادبیات فارسی پرسیدم

هوش مصنوعی chatGPT بسیار در میان مردم ایران و جهان معروف شده است. این هوش‌مصنوعی جملات را به صورت بخش بخش تشخیص می‌دهد. یعنی کلمه‌ی اول را بررسی می‌کند بعد به سراغ کلمه‌ی بعدی می‌رود و آن را با کلمه قبلی تطابق می‌دهد و پس آن بقیه‌ی کلمات را نیز به همین صورت تشخیص می دهد. خب این یه توضیح مختصر از هوش‌مصنوعی chatGPT است . خب بریم سراغ اصل مطلب:

هوش‌مصنوعی chatGPT
هوش‌مصنوعی chatGPT

سوالات فارسی که از chatGPT پرسیدم:

اولین سوالی که من ازش پرسیدم، این بود که قید جمله‌ی "من دیروز درس خواندم" چیست ؟ و در پاسخ به من جواب زیر را داد:

اولین سوالی که از chatGPT پرسیدم
اولین سوالی که از chatGPT پرسیدم

دومین سوالی که از chatGPT کمی سخت تر از سوال اول بود. در این سوال من خواستم که تمام نقش های یک جمله را مشخص کند. که خودمم باورم نمی‌شد ولی بهتر از خودم شروع به جواب دادن به سوال کرد. ( در بالا به او گفتم که نقش کلمات را در جمله‌ی ارسالی معلوم کن )

بخش اول دومین سوال من از chatGPT
بخش اول دومین سوال من از chatGPT
بخش دوم دومین سوالی که از chatGPT پرسیدم
بخش دوم دومین سوالی که از chatGPT پرسیدم

در کل من سوالات کمی از این هوش‌مصنوعی پرسیدم. که به نظرم همین دو سوال کافی بود و اصل مطلب را می‌رساند.اصل مطلب این است که عرصه ، عرصه‌ی هوش‌مصنوعی و برنامه نویسی است.

هوش مصنوعیchatgptبرنامه نویسیسوالات فارسیچت جی پی تی
درحال رشد...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید