ویرگول
ورودثبت نام
پرهام جان
پرهام جان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

با یه سیستم ضعیف چطور میشه پول در آورد ؟

سلام؛ شاید برای تویی که سیستمت مثل سیستم من زغالیه . سوال پیش اومده که "چطور می تونم با یک سیستم ضعیف پول در بیاورم ؟" منظورم از سیستم زغالی یه سیستم با حداقل cpu core i3 که ۲ گیگ رم داشته باشه ، با هر گرافیکی .

1 - ساخت انیمیشن دو بعدی

شاید الان با خودت بگی اِه مگه میشه ؟ آره میشه خوبشم میشه . من خودم این کارو انجام دادم و از انیمیشنام تو یوتیوب ویدیو گذاشتم . البته شما که حتما نباید ویدیو بزارید . میتونید پروژه بگیربد و از انجام پروژه ها پول دربیارید . شاید برات سوال شده باشه که این کار چقدر درآمد داره ؟ طبق تحقیقات من هر یک دقیقه ساخت انیمیشن متوسط 4 میلیون تومن درآمد داره . اگر دوست دارید از انجام پروژه های انیمیشن پول در بیارید و میخواید پروژه بگیرید میتوانید این مطلب ( سایت هایی برای پیدا کردن کار به صورت آنلاین یه صورت دور کاری و حضوری ) سایت هایی رو که می تونید توش پروژه پیدا کنید رو ببینید .

برنامه هایی برای ساخت انیمیشن دو بعدی :1-موهو (Moho) 2-ادوبی انیمیت (adobe animate)

2 - از برنامه نویسی با سیستم ضعیف پول در بیار

البته منظورم از برنامه نویسی ،برنامه نویسی بازی و برنامه نویسی اپلیکیشن نیست ؛ چون اینا برای سیستمای گاده ، نه برای ما که سیستممون زغالیو ضعیفه . منظور من از برنامه نویسی ، برنامه نویسی وبسایت هستش که بازار کار خوبی داره . در آمد حدودی از برنامه نویسی ۶ ۷ میلیون تومان در ماهه .

سخن پایانی : زحمت بکش و به تمام رویاهات برسی .حتی با تمام محدودیت ها

برنامه نویسیانیمیشن سازیموهوکسب درآمد با سیستم ضعیفکسب درآمد در ایران
درحال رشد...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید