ویرگول
ورودثبت نام
-—-
-—-
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ایستگاه شهید قدوسی

مسافرین محترم، لطفا از افکار بیهوده خود پیاده شوید و با توجه به تابلو‌های راهنما وارد خط هفته جدید شوید...

خیلی وقتام چمشامونو که باز میکنیم، تنها چیزی که بعدش میخوایم اینه که، دوباره ببندیمشون، اما خب نمیشه.

همینجوری داشتم برای خودم فکر میکردم که یهو یه چیزی توجهمو جلب کرد.

داشتم به خودم، ناخودآگاه چیزایی رو یادآوری میکردم که خستگیمو از بین ببره و آماده‌ام بکنه برای یه هفته جدید.

وقتی حواسمو جمع کردم، خوشحال شدم از اینکه اول، این موضوع رفته تو ناخودآگاه من‌ و بعد، محیطی که این نقطه‌های مثبت رو فراهم می‌کنه.



دو هفته ای میشه که در شرکت آسود کار میکنم و میتونم بدون تعارف، با یک کلمه تیم و محیط این شرکت رو توصیف کنم: حواس‌جمع.

هفته گذشته، هفته واقعا سختی بود مخصوصا همین دیروز جمعه، از بقیه روزاش سخت‌تر ولی می‌خوام بگم، میتونیم برای خودمون راحتش کنیم، فقط کافیه یکم حواسمونو «مثل آسود» جمع کنیم و دور ورمون رو دقیق‌تر بگردیم. شاید جواب مسئله، راحت ترین راه‌حل بوده، ولی ما خودمون، پیچیده‌اش کردیم.

محیط کارتجربه کاریحال خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید