ویرگول
ورودثبت نام
-—-
-—-
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کار نارنجی که بود و چه کرد؟

حتما اولین چیزی که بعد از خوندن عنوان به ذهنت می‌رسه اینه که، کار نارنجی چیه دیگه؟

از اونجایی که من ارادت خاصی به جناب نارنجی دارم، معمولا به ته هرچیزی که باعث خوشحالی و حال خوب و پیشرفتم بشه، یه نارنجی می‌چسبونم.

کار نارنجی، برای من کار خوشحالیه، اونجایی که اول از همه حالت خوب باشه و بعد پیشرفت کنی.

نوشتن، برای من کار هیجان‌انگیزیه، راحت ترین راه برای ایجاد ارتباط! وقتی این نوشتن همراه بشه با آرامش و حال خوب، تو جایی که دستاوردهات براشون مهمه، این داستان هیجان‌انگیزتر میشه.





یک هفته میشه که کارم رو تو شرکت آسود به عنوان کارشناس محتوا شروع کردم. از لحظه‌ای که پام رو تو این شرکت گذاشتم برای مصاحبه تا همین لحظه که دارم باهاتون حرف می‌زنم، تماما انرژی مثبت از افراد اینجا دریافت کردم. خب این نکته خیلی مهمیه! چرا؟ الان میگم..

خیلی شنیدیم که میگن: کارمند بودن واقعا سخته! خب دلیلش چه چیزایی می‌تونه باشه؟ قطعا یکی از مهمترین دلایلش نبودن تعامل بین همکارها، محیط خشک و سرسنگین و تماما دریافت انرژی منفی از محیط کاره. معمولا کارمندا تو این شرایط احساس خطر می‌کنن و با این اوصاف یا کارشون نصفه می‌مونه، یا از استرس و خستگی زیاد از کارشون زده میشن و ما بعد از 9 ساعت کاری چهره‌ای تو هم پیچیده و خسته و ناراحت ازشون میبینیم.



ولی بازم اگه هیچکدوم از اینارو نداشتیم، هیچ اشکالی نداره! آخرش ما هستیم که باید خودمون رو سر پا و پر انرژی نگه داریم تا هم به خودمون و هم به محل کارمون کمک کنیم :)


کارمندیمحل کارتجربه‌های کاریزندگی کاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید