ویرگول
ورودثبت نام
پریسا اسدی
پریسا اسدی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

برم یا بمونم ؟

یک سال میگذره....

از روزایی که بچه‌ها و دانشجوها میومد دفتر و سوالایی میپرسیدن که برای ادامه زندگی‌شون و تصمیمات‌شون مهم بود :

بعد فارغ التحصیلی چیکار کنم؟

درس بخونم یا کار کنم؟

ادامه تحصیل بدم و آکادمیک جلو برم یا مهارت و تجربه‌مو ببرم بالا؟

کارمندی یا کار خودم؟

برم یا بمونم؟

اینا سوالایی بود که باهاش درگیر بودند و من چون خودم همسن و سالشون بودم میتونستم بفهمم مواجه شدن با این سردرگمی چه حس بدی داره!

و دقیقا یک سال از زمانی که ایده یه پادکست برای حوالی بیست ساله‌ها به سرم زد و کم کم استارت شروع کارش رو زدم، میگذره!

و الان نزدیک 5 ماه از انتشار اولین اپیزود فصل اول تریگ‌کست میگذره!

فصل اول رو با هفت اپیزود و میزبانی شش مهمان به پایان رسوندم!

و تریگ‌کست شده بخشی از دغدغه هرروزه‌ام که برای بهتر شدنش تلاش میکنم!

حوالی بیست سالگی اولین فصلی بود که راجع بهش حرف زدیم، توی این فصل مهمون‌هایی که داشتم اومدن و از مسیر زندگی خودشون از 17،18 سالگی‌شون تا به الان گفتند.

حرفایی که شاید توی بقیه مصاحبه‌هاشون نگفته بودن؛ سعی کردم بیشتر از چالش‌ها و شکست‌هاشون بگن تا از موفقیت‌ها، چون این سختی و درده که ما رو میسازه.

اگه ما کسی رو می‌بینیم که الآن موفقه و به جایی رسیده که همه خواهانش هستند، مطمئنا توی زندگیش از خیلی چیزا گذشته و اینا تجربه‌ها و حرف‌هاییه که یه دانشجو برای تصمیم ادامه زندگی کاری و تحصیلیش خوبه بهشون گوش کنه!

درسته ما قرار نیست دقیقا راه اون‌ها رو بریم و از اونا کپی برداری کنیم هرکس زندگی و مسیر خودش رو داره که باید براش تلاش کنه ولی شنیدن تجربه زیسته‌ی آدما به ما کمک میکنه کمتر با مشکلات و چالش‌های احتمالی مواجه بشیم یا بعد مواجه شدن بدونیم چی به چیه!

اما از فصل اول و جذابیتش که بگذریم میرسیم به فصل دوم!!

فصل دوم قراره راجع به چگونگی کشف استعدادها ، شناختن بیشتر خودمون و مسیر متناسب با خودمون باشه...

پس منتظرش باشید!

راستی خوشحال میشم اگه تریگ‌کست رو شنیدید بازخوردها و نظرات‌تون رو برام بنویسید.

تریگ‌کست رو میتونید از طریق کانال تریگ‌کست در نرم‌افزارهای پادکست (شنوتو، کست‌باکس، آیتونز، گوگل پادکست و آمازون) بشنوید.



تریگ‌کستپادکستدانشجوبیست سالگیفصل
پادکستر، کنجکاو، اهل تجربه کردن، پرانرژی و شاد ، برای خودم زندگی میکنم تا ببینم چی پیش میاد!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید