ویرگول
ورودثبت نام
parisa hp
parisa hp
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

رشته ایی که خوندی آی تی بود؟ به چه دردی می خوره !!!

سال تحصیلی 86 بود که من تصمیم گرفتم به رشته ریاضی و فیزیک برم چون دوست داشتم مهندس آی تی بشم . اما آن سالها متاسفانه هیچکس نمیدونست آی تی چی هست و به چه کاری میاد ؟ وقتی میپرسیدند دانشگاه چی میخوای بخونی همش میگفتم آی تی اطرافیان لبخندی میزدن مثلا اینکه آها... فهمیدیم ولی در واقع نمیدونستند. تا اینکه سال 89 بود و ما کنکور سخت را پشت سر گذاشتیم به امید اینکه اول مهر میخوایم بریم دانشگاه و خوشبختانه آی تی قبول شدم . روز اول استادی که اومد سر کلاس ما از همه دانشجو ها پرسید که کسی میدونه آی تی چی هست ؟ اصلا این رشته که قبول شدین یعنی چی ؟ همه طوری که ذوق زده از اینکه دانشجوییم و خوشحال ولی هاج و واج هم دیگه رو نگاه کردیم و واقعا نمیدونستیم یعنی چی تا اینکه من با صدای بلند گفتم استاد آی تی در واقع هیچی و همچی !!

همه بچه ها زدن زیر خنده ولی من ادامه دادم" تو آینده مثل حسابدار که همه شرکت ها میخوان آی تی رو هم میخوان " استادمون یه لبخند زدو گفت آره حق با تو هست آی تی همینه ...

ولی باز هم نه خودم میدونستم آی تی چی هست و نه متاسفانه استادهامون . استادها میگفتن مثل رشته نرم افزار هست ولی خب چند واحد مدیریتی هم اضافه تر دارید.

تا اینکه من بزرگتر شدم و واحد ها رو با هر سختی بود پاس میکردم اواخر فارغ التحصیلیم فهمیدم آی تی یعنی همه چی !!!

واقعیت اینه که شاید باور هم نکنید ولی همان آی تی که بخشی از واحد هامون راجع به شبکه بود باعث میشد بگه که شبکه کردن یک شرکت چگونه باعث افزایش راندمان میشودکاهش هزینه میشد.

یکپارچه شدن سازمان باعث نظم و مدیریت متمرکز میشود که همانطور که مشخص است همین امر به تنهایی باعث افزایش راندمان می شود.مدیریت متمرکز باعث گسترش دید مدیران میشود که خب شبکه برای این منظور سرویس هایی برای ارائه کردن دارد. شبکه و آی تی و سئو طراحی سایت و اپلیکیشن روز به روز در حال پیشرفته به همین خاطر میگم آی تی یعنی همه چی .

راه اندازی شبکهپشتیبانی شبکهافزایش راندماننصب و راه اندازی شبکهاجرای شبکه
مدیر بخش سئو و افزایش بازدهی سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید