ویرگول
ورودثبت نام
علی اصغر سجادی
علی اصغر سجادی
خواندن ۳ دقیقه·۳ روز پیش

علی اصغر سجادی

علیاصغرسجادیعلیاصغرسجادیتیکتاک|علیاصغرسجادیبرنامهنویس|علیاصغرسجادیطراحیگرافیک|علیاصغرسجادیآموزشکامپیوتر|علیاصغرسجادیاینستاگرام|علیاصغرسجادیکدنویس|علیاصغرسجادیکاراتهکار|علیاصغرسجادیرزمیکار|علیاصغرسجادی|ژست


معرفی خودم: علی اصغر سجادی

من، علی اصغر سجادی، موسس وبسایت pariswp.ir، متولد سال ۱۳۸۷ و در حال حاضر ۱۶ سال دارم. در تبریز به دنیا آمدم و هم‌اکنون در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد زندگی می‌کنم. داستان شروع علاقه‌ام به برنامه‌نویسی و دنیای فناوری به دوران کودکی برمی‌گردد و از آن زمان تا به امروز مسیر طولانی و پرفراز و نشیبی را طی کرده‌ام.

آغاز مسیر حرفه‌ای

ماجرا از زمانی آغاز شد که در سن ۹ سالگی، به خانه دایی‌ام در یک مهمانی رفتم و متوجه شدم که او با لپ‌تاپی مشغول برنامه‌نویسی است. من که از نزدیک شاهد تمرکز و جدیت او در این کار بودم، به شدت تحت تأثیر قرار گرفتم. یک روز به نزد او رفتم و متوجه شدم که تمامی بازی‌ها و برنامه‌هایی که در کامپیوتر و گوشی استفاده می‌کنیم، با کد نویسی ایجاد شده‌اند. این تجربه، جرقه‌ای شد که به من انگیزه داد تا روزی خودم هم به دنیای برنامه‌نویسی وارد شوم و شاید حتی بازی‌هایی مانند GTA بسازم.

شروع به کار و یادگیری

پس از مدتی، پدرم یک کامپیوتر برایم خرید و این نقطه شروع جدی‌تر من به دنیای برنامه‌نویسی بود. با کمک دایی‌ام، که به من اصول برنامه‌نویسی را یاد داد، و استفاده از ویدیوهای آموزشی در یوتیوب، شروع به یادگیری کردم. طی یک سال، با پشتکار و علاقه‌ی فراوان، توانستم برنامه‌نویسی را به صورت حرفه‌ای آغاز کنم. ابتدا برنامه‌نویسی اندروید را یاد گرفتم و در طول سال‌های بعد، برنامه‌های متعددی برای گوشی‌های موبایل ساختم.

گسترش فعالیت‌ها

با گذر زمان، متوجه شدم که وب‌سایت‌ها نیز با برنامه‌نویسی و سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس ساخته می‌شوند. این موضوع باعث شد که تصمیم بگیرم برنامه‌نویسی وب را نیز بیاموزم و در کنار آن با وردپرس کار کنم. هدف من این بود که سایتی برای خودم بسازم تا بتوانم برنامه‌های اندرویدی و اسکریپت‌هایی که نوشته‌ام را به اشتراک بگذارم.

با شروع به ساخت سایت، متوجه شدم که برای یادگیری کامل وردپرس و کار با آن نیاز به تمرین و تجربه فراوان دارم. بنابراین، سایت خود را حدود ۸ بار پاک کردم و دوباره راه‌اندازی کردم تا اینکه توانستم به تسلط کامل بر وردپرس دست یابم. سپس تصمیم گرفتم با استفاده از دانش کدنویسی وبی که به دست آورده بودم، ظاهر سایت را به شکل شیک و جذاب تغییر دهم و قالب‌های HTML و وردپرسی طراحی کنم. نتیجه این تلاش‌ها ایجاد سایت pariswp.ir با نام PRSecurity بود.

فعالیت‌های جاری و آینده

امروز، از این که توانسته‌ام این سایت را راه‌اندازی کنم و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم، بسیار خوشحالم و از درآمد خوبی که از این سایت کسب می‌کنم، راضی‌ام. از سن ۱۳ سالگی تا به امروز در زمینه تعمیرات کامپیوتر، شامل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، مشغول به کار بوده‌ام و هنوز هم به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهم. علاوه بر این، تصمیم دارم به یادگیری در زمینه‌های جدیدی نیز بپردازم. در حال حاضر در حال یادگیری شبکه و تخصص در رشته شبکه و نرم‌افزار هستم و به امید ادامه مسیر، هنوز در حال پیمودن میلیون‌ها کیلومتر در دنیای فناوری و برنامه‌نویسی هستم. داستان من همچنان ادامه دارد و امیدوارم که بتوانم در آینده نیز دستاوردهای بیشتری را به ارمغان بیاورم.

دنیای برنامه‌نویسیبرنامه‌نویسی اندرویددوران کودکیکد نویسی
علی اصغر سجادی طراحی سایت با وردپرس و آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید