ویرگول
ورودثبت نام
پرنیان صدری
پرنیان صدری
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

کلمات انگلیسی عاشقانه با معنی ❤️? [بزرگسال 18+]

من باور دارم که باید بتوانیم عشق و محبت خود را به زبان انگلیسی بازتاب دهیم. همیشه وقتی به یادگیری و آموزش زبان آنلاین می‌رویم، معمولاً به موضوعات خاص توجه بیشتری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که برای آن موضوع کلمات و اصطلاحات مرتبط را یاد بگیریم. برای من، کلمات انگلیسی عاشقانه جزو این دسته موضوعات هستند. عشق و عاشقی هنوز هم از محبوب‌ترین موضوعات زندگی روزمره‌ی ما هستند و بنابراین، برای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری کلمات انگلیسی عاشقانه یک انتخاب طبیعی است.

کلمات انگلیسی عاشقانه با معنی
کلمات انگلیسی عاشقانه با معنی

یادگیری کلمات انگلیسی عاشقانه نه تنها برای بیان احساسات به معشوق شما مفید است، بلکه برای بهتر فهمیدن ادبیات انگلیسی، فیلم‌ها و آهنگ‌ها هم مفید است. با تاریخچه‌ی غنی ادبیات عشق و رمان‌های عاشقانه، زبان انگلیسی دارای فراوانی کلمات و عباراتی برای توصیف احساسات عشق و محبت است.

اما این مسئله تنها به کلمات نیست. شیوه‌ی استفاده از کلمات و متناسب بودن با شرایط و موقعیت مهم است. گفتن "من عاشق تو هستم" در لحظه‌ی مناسب می‌تواند به شما احساس بیشتری بدهد، در حالی که یک نامه‌ی عاشقانه‌ی بی‌محتوا ممکن است برعکس باشد.

همچنین، درک فرهنگ و رفتارهای مرتبط با عشق و عاشقی در کشورهای انگلیسی زبان، بسیار مهم است. به عنوان مثال، در برخی فرهنگ‌ها، نمایش عمومی عاطفی بیشتری معمول و قابل پذیرش است، در حالی که در برخی دیگر، آن‌ها نامطبوع هستند.

بنابراین، چه بخواهید علاقه‌مند به جذب عشق جدید باشید یا فقط می‌خواهید به زبان انگلیسی خود را با جذابیت عاشقانه بیشتری بیان کنید، یادگیری کلمات انگلیسی عاشقانه و درک فرهنگ و رفتارهای مرتبط می‌تواند به شما کمک کند تا در دنیای عشق و عاشقی در کشورهای انگلیسی زبان موفق شوید. با تمرین و تلاش، می‌توانید به دنیایی از ارتباط و درک عشق باز کنید.

لیست کلمات انگلیسی عاشقانه با معنی
لیست کلمات انگلیسی عاشقانه با معنی

You are … تو هستی …

a blessing موهبت

a daily joy شادی روزانه

a dream boat خواستنی

a dream come true رویای تحقق یافته

a goddess الهه

a heart throb ضربان قلب – دلارام

adorable تحسین برانگیز

affectionate مهربان – خون گرم

Always there for me همیشه همراه من

angelic همچون فرشته – فرشته مانند

attractive جذاب

charming دل ربا – فریبنده

courageous دلیر – با شهامت

darling محبوب – عزیز

delightful دل پسند

enchanting فریبنده – مسحور کننده – دل ربا

enigmatic گیج کننده

feisty حساس – چابک

feminine زنانه

foxy جذاب ( جذبه جنسی)

gentle لطیف – مهربان

glamourous فریبنده – دل ربا

gorgeous بسیار زیبا

heavenly بهشتی

hilarious بسیار بامزه

hypnotic هیپنوتیزم کننده

inspiring الهام بخش

Kissable بوس کردنی

lovely دوست داشتنی

loyal وفادار

luminous درخشنده

luscious جذاب (جاذبه جنسی)

mischievous فتنه انگیز

my beloved محبوب من

my soulmate نیمه ی من

my pride and joy غرور و شادی من

nurturing پرورش دهنده

petite ریزاندام

poetic شاعرانه

precious با ارزش – گرانبها

ravishing فریبنده

sensual جذاب ( جذبه جنسی)

sophisticated فرهیخته

the keeper of my life حافظ زندگی من

the light of my life روشنایی زندگی من

unique یکتا – منحصر به فرد

virtuous پاک دامن – پرهیزکار

well mannered خوش رفتار – نیک کردار

wonderful فوق العاده

a fool for you خیلی تو را دوست دارم

absolutely crazy about you دیوانه ی تو هستم

adoring تحسین کننده

always here for you همیشه همراه تو هستم

appreciative قدردان

bitten by the love bug مشتاق عشق

blessed خوشبخت

captivated اسیرشده ( اسیر عشق)

carried away هیجان زده

caught in your web در دام تو گرفتار شدم

dedicated وقف شده

emotional احساساتی

enamored شیفته

enchanted مسحور شده

engrossed در اختیار – در انحصار

enraptured فریفته – شیفته

fascinated مجذوب

fortunate خوش شانس

head over heels شدیدا شیفته شدن

hooked گرفتار

infatuated شیفته – واله

inspired ملهم – الهام گرفته

intoxicated مست – از خود بی خود شده

lost in love with you غرق در عشق تو

mesmerized مسحور

obsessed غرق

on cloud nine بسیار خوشحال و هیجان زده

passionate پرشور

seduced اغوا شده

sincere مخلص – بی ریا

smitten تحت تاثیر قرار گرفته

so blessed to have you خیلی خوشبخت هستم که تو را دارم

so lonely without you بدون تو بسیار تنها هستم

Sweet on you عاشق تو هستم

thankful شکرگزار

the luckiest guy alive خوش شانس ترین آدم زنده

thinking of you always همیشه در فکر تو

touched تحت تاثیر قرار گرفته

trustworthy قابل اعتماد

turned on برانگیخته جنسی

unwavering بی دریغ

well intentioned خوش نیت

yours forever همیشه برای تو

کلمات انگلیسی عاشقانهزبان انگلیسیعاشقانهکلمات انگلیسیکلمات کاربردی
? دانشجوی ارشد ترم آخر زبان انگلیسی | ✍️ مطالبی که باعث می شود سرعت یادگیری زبان شما چند برابر شود با شما به اشتراک می گذارم https://bit.ly/3rbDzfh
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید