ویرگول
ورودثبت نام
پارسا اینجاس
پارسا اینجاس
خواندن ۶ دقیقه·۳ سال پیش

چرا نباید در سایت‌های شرط‌بندی آنلاین بازی کنیم؟


خب قرار هست چی بگیم؟

  • تو این نوشته از تجربه‌ام در مورد سایت‌های شرط‌بندی می‌گم
  • از بازی رولت می‌گم
  • از روش مارتینگل می‌کم
  • از رباتی که نوشتم تا به جای من بازی کنه می‌گم
  • از منصفانه نبودن این سایت‌ها می‌گم
  • از سودی که از سایت درآوردم می‌گم
  • از این که چرا نباید از سایت‌های شرط بندی استفاده کنیم می‌گم

خب قصه از اونجا شروع شد که تو دانشگاه دیدم بچه‌ها دارن سرمایه گذاری می‌کنن اینجوری بود که می‌گفتن ما 500 تومن می‌دیم به فلانی,فلانی هفته بعد 1200 بهمون می‌ده.

خب همونجا بود که برام جالب شد چجوری یه نفر داره اینجوری پول درمیاره! (بعد ما باید خودمون رو بکشیم یه پروژه دانشجویی بگیریم آخرشم پولمونو ندن!)

خب افتادم دنبال کسی که این کار رو می‌کرد چون رفیقمم بود همه‌چیو بهم کامل توضیح داد!

داستان اصلی سر سایت‌های شرط بندی بود!

بازی رولت


خب نمی‌دونم بازی رو بلدید یا نه ولی یه توضیح مختصر می‌دم!

اگر شما با رولت آشنا نیستید، باید بگم که بازی ای است که در آن یک توپ سفید به روی یک چرخ می چرخد ​​تا اینکه نهایتا در یک اسلات از شماره های بین 1 تا 36 قرار بگیرد که دارای پس زمینه های قرمز یا سیاه می باشند – یا 0 با پس زمینه سبز اگر بدشانس باشید، قمارباز با شرط بندی روی عدد صحیح و یا مجموعه ای از اعداد درست و یا رنگ صحیح برنده می شود.

زمین شرط بندی هم به شکل زیر هستش

خب شما روی هر خونه می‌تونید شرط ببندید و هر خونه هم با توجه به قوانین یه ضریب برد داره!

مثلا ما ابا رنگ‌ها بیشتر کار داشتم و زوج و فرد بودن عدد!

ضریب هر کدوم اگر درست در می‌اومد پول شما دو برابر می‌شد!

مثلا قبل بازی شما می‌گین که قراره میشکی بیاد و 100 تومن شرط می‌بندید, اگر مشکی بیاد شما 200 تومن پول خواهید داشت و اگر مشکی نیاد شما صفر می‌شین!

خب قبل از ادامه‌ی این بخش یه نکته رو باید بگم که اونم این هست:

برنده‌ی اصلی همیشه کازینو هستش!

هیچوقت نمی‌بینید که یه کازینو برشکست شده باشه یکی از دلایل اون هم این هستش که هیچ بازی تو کازینو شانس بیشتر از 50 درصد برنده شدن رو نداره!(البته اگرم داشته باشه کازینو روی بازی‌های دیگه سودشو می‌کنه!)

و قسمت غم انگیزش اینجاس که اکثرا شانس برنده شدن زیر 50 درصد هستش و این یعنی شما در خوش شانس ترین‌حالتتون از کازینو بدشانس‌تر هستین!

خب من جدول احتمالات رولت رو براتون این پایین گذاشتم

احتمال باخت
احتمال باخت

شما در هر حالتی احتمال بردتون زیر 50 درصد هست!

حالا باز برای من سوال بود که این دوستمون چجوری با اینکه احتمال باختش بیشتر هست داره سود می‌کنه!

خب اول رفتم سراغ استراتژی بازیش؛منظورم اینه که داره شرطاشو چجوری می‌بنده,خب تا جایی که من فهمیدم اون داشت از یه استرتژی خیلی معروف استفاده می‌کرد!

خب اول براتون روش رو به صورت تصویر می‌زاریم!

روش مارتینگل

روش مارتینگل شروعش اینطوریه که هر چیزی که شرط بستید مثلا قرمز, با هر مبلغی مثلا ۵ دلار , اگر باختید دفعه بعد مبلغ شرط رو دوبرابر میکنید که میشه ۱۰ دلار و سپس روی همان قبلی شرط می بندید که همان قرمز می باشد. اگر مجددا باختید دوباره از همین استراتژی برای برگرداندن پول خود استفاده میکنید یعنی روی همون قرمز و اینبار با مبلغ ۲۰ دلار. ادامه اینکار تا جاییست که چرخه روی قرمز بیاید. این استراتژی نیاز به پول کافی دارد تا بتواند هزینه هر زمان دو برابر شود.

اینم یه تصویر دیگه برا بهتر متوجه شدن!


خب نکته‌ی جالب این روش چی هستش؟

مهم نیست شما چند بار می‌بازید تا به برد برسید در نهایت شما اندازه‌ی پول اولیه سود می‌کنید!

شاید تو نگاه اول یه ایده‌ی خیلی خوب باشه ولی شما باید در نظر بگیرید که پول اصلی بازیتون چقدر هست!

خب همونطور که توی جدول می‌بینید شما برای اینکه برنده شدنتون رو تضمین کنید هر چقدر پول بیشتری داشت باشید می‌تونید تعداد باخت‌های متوالی رو افزایش بدید!

طبق عکس بالا اگر شما 10230 دلار داشته باشید اگر از شانس بد شما 11 بار خلاف حرف شما پیش بیاد شما کل پولتون رو از دست می‌دین!

خب بیاید احتمال باخت توی 11 بار رو محاسبه کنیم!

فرض کنید شما روی رنگ می‌بندین و احتمال باختنتون (با توجه به عکس احتمال برد) 51.4% هستش!

طبق اصل ضرب باید 11 بار این عدد رو در خودش ضرب کنیم نتیجه میشه:

0.00066159819

که این یه احتمال خیلی کم و گول زننده هستش!

من دیدم دوستم با همین روش 16 میلیون تومن توی حساب سایت داشت!

و هفته‌ای 2 میلیون حداقل درآمد داشت با روزی یک ساعت بازی کردن!

ایده‌ی بات نوشتن برای سایت شرط‌بندی


خب من دیدم داره با روزی یک ساعت وقت دو میلیون درمیاره گفتم اگر 24 ساعت وقت بذاره تو هفته می‌تونه 50 میلیون تومن دربیاره! که ماهی 200 میلیون تومن می‌شه!

پس مخشو زدم و گفتم تو پول سرمایه گذاریشو بده و من یه بات می‌نویسم که به روش خودت بازی کنه!

خب من روش مارتینگل رو پیاده سازی کردم با یک تفاوت

چندین سناریو تعریف کردم که همیشه روی یک رنگ شرط نبندم و سناریو‌ها هر کدوم به صورت رندوم یا ثابت رنگ بازی رو عوض می‌کردن!

در بعضی سناریو‌ها به جای رنگ زوج یا فرد بودن قرار می‌گرفت!

و این سناریو‌ها به صورت رندوم ولی به روش مارتینگل انتخاب و انجام می‌شدند!

من با 128 هزار تومن پول وارد بازی شدم!

و پول بیس برای شروع مارتینگل 50 تک تومن بود!

توی چندین ساعت تونستم 300 هزار تومن سود کنم!(البته تعداد بازی زیاد بود)

هر دست حدود 15 ثانیه طول می‌کشه!

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت (نگشت)

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

خب تا اینجای کار من خیلی داشتم حال می‌کردم که کار جواب می‌داده!

البته بگما 5 روز درگیر برنامه نویسی بات بودم و اونقدرام ساده نبود!

من تمام برد و باخت‌ها رو نمودار کرده بودم تا رفتار سیستم رو تحلیل کنم!


وقتی منصفانه بودن سایت زیر سوال رفت!

من میانگین باخت‌های قبل برد رو نگه می‌داشتم تا بفهمم بعد از چند بار باختن می‌برم!

و نکته‌ی جالب کجا بود!؟!؟!؟!

میانگین تعداد باخت‌های من با تعداد بازی من بیشتر می‌شد!!

این یعنی سایت رفته رفته تلاش می‌کرد من رو بیشتر ببازونه!!

من وقتی 300 تومن سود کردم میانگین باختا حدودا 3 بار بود!

در ادامه‌ی بازی این عدد به 8 رسید!!!

البته بات با سود بازی کاری نداشت و با همون 128 هزار تومن بازی رو ادامه می‌داد!

یه دفعه توی کمتر از 1 ساعت 200 هزار تومن باختم!

رفتار سایت به هیچ‌وجه طبیعی نبود و کاملا داشت منو از قصد می‌بازوند!

و این یعنی نقض منصفانه بودن بازی!


همونطور که توی عکس می‌بینید اون بالایی مدیر سایت هستش و اون پایینی‌ها کاربرا هستن!

البته این موضوع بر‌می‌گرده به 3 سال قبل که سایت‌های شرطبندی مثل قارچ رشد نکرده بودن!

بارها و بارها به صورت تجربی منصفانه نبودن این بازی‌ها رو دیدم و حالتی مانند یک کد مخرب هر از گاهی برای بازوندن در سایت فعال می‌شد!

البته باید بگم شما وقتی می‌خواید پول به حساب سایت بریزید از شما تمام اطلاعات کارتتونو می‌گیره و در پشت پرده خودش خرید رو انجام می‌ده تا شما نام پذیرنده درگاه آنلاین رو نبینید(البته این خوشبینانه ترین حالت هست) در حالت بدبینانه ممکن هست یه روز حسابتون رو خالی کنه!

درکل تمام سایت‌های شرط‌بندی تو ایران روی یه پلتفرم هستن و هیچکدوم منصفانه نیستن در هیچکدوم از بازی‌ها!

من خیلی به بحث شرعی این کار نمی‌خوام اشاره کنم ولی از لحاظ منطقی این شانس نیست و اگر تا الان توی این سایت‌ها برنده شدید مطمئن باشید در ادامه بیشتر از چیزی که سود کردین می‌بازین!(یعنی می‌بازونتتون!)

از لحاظ اخلاقی هم این که از قصد یکیو ببازونی تا به یکی دیگه یه مقدار پول بدی و پول اصلی رو برای خودت برداری کار درستی نیست!

(خیلی دوست داشتم با نمودار بهتون نشون بدم ولی متاسفانه کل دیتابیس ‌ها رو پاک کردم!)

اگر شما هم تجربیاتی با این سایت ‌ها داشتین تو نظرات بگین!

و اگر براتون جالب بود نوشته اون قلب رو قرمز کنید و برای اطلاع از نوشته‌های جدید منو دنبال کنید!


رباتبرنامه نویسیشرط بندیبازی رولتسایت‌های شرطبندی
پسری با ذهن سرما خورده | برنامه نویس تفننی | هیجان دوست | پیاده کننده ایده‌های مسخره | مهندس آی تی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید