ویرگول
ورودثبت نام
پارس فریلنسر
پارس فریلنسر
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

۵ قدم برای تجربه زندگیِ متفاوت (فریلنسر شو 4)

فریلنسر_شو [قسمت 4 از ۵]
فریلنسر_شو [قسمت 4 از ۵]


از نگاه خیلی‌ها فریلنسری با غارنشینی هیچ فرقی نداره 😂

البته درست هم هست! اگر این پست رو تا انتها نخونی قطعا محکومی به غارنشینی 🤷

خیلی‌ها تصورشون اینه که وقتی میگیم فریلنسرشو یعنی ی شلوارک بپوش؛ برو گوشه اتاقت بشین با همه قطع رابطه کن، هیچ کجا نرو و هر انسانی هم که دیدی جیغ بزن و فرار کن 🤦

نخیر دورت بگردم. ی فریلنسر باید، باید، باید به مراتب بیشتر از ی کارمند یا حتی مدیر روابط بسازه و ارتباطات ایجاد کنه.

چرا؟ به ۳ دلیل:

🔸 اولا که انسان گونه‌ایست که بطور جمعی میزییَد و اگر اینگونه نَزییَد قطعا دق میکند. 😂

🔸 دوما فریلنسری برای اسکیل‌آپ و تیم سازی نیاز داره به داشتن روابط گسترده و موثر.

🔸 و سوم اینکه قدرت ی فریلنسر به داشتن سازمان مخوف، گسترده، تو در تو و سری از روابط گسترده و تاثیرگذاره که در مواقع لزوم بشه ازش استفاده کرد.

و یادت باشه این ارتباطات باید در تمام ابعاد رشد کنه و صرفا نباید به روابط فریلنسر با کارفرما یا فریلنسر با همکار حوزه خودش محدود بشه.

بعنوان مثال من تو بهشت زهرا آشنا دارم. تو ایران مال آشنا دارم. تو حوزه وکالت آشنا دارم. تو سازمان استاندارد آشنا دارم. با خیلی از فعالان حوزه کارم ارتباط دارم و این شبکه سری بارها و بارها به رشد و توسعه من، درآمدم و کسب و کارم کمک کرده 😉

حالا_تو_بگو: اوضاع شبکه روابط تو چطوره؟ 😍

مولف: بنیامین ابراهیمی

مشاهده سایر بخش ها

فریلنسرپارس فریلنسراستخدامشبکه سازی
هرگز بدون استفاده از Parsfl.ir ، هیچ پروژه‌ای را به صورت آنلاین انجام ندهید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید