ویرگول
ورودثبت نام
نسرین
نسرین
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آشپزی به سبک نسرین?

بنام خدا

شاید عجیب بنظر برسه که یک دختر 32 ساله تو عمرش دو سه دفعه آشپزی کرده باشه ? و مهارت نسبی او در درست کردن املت هست فقط ?

آشپزی برام نفرت انگیز نیست اما علاقه ایی به اون هیچ وقت نداشتم و همیشه در جواب اطرافیان که باید آشپزی یاد بگیری و گرنه شوهرت قبول نمیکنه خیلی جدی میگفتم خب شوهر آشپز میگرم .?

موارد اخیر خواستگارانم یا اشپز بودن یا پیمانکار آشپزخانه شرکت یا خودشون ضمن شغل اصلی شون ، آشپز فوق العاده ماهری بودن ... اینو گفتم که بدونید یک آدم تنبل برای اینکه تنبلی رو ادامه بده همیشه بهترین راه ها رو انتخاب میکنه ????

اما امروز دلمو به دریا زدم و آشپزی کردم ، اونم آبگوشت

و هیچ وقت فکر نمیکردم که بعد از سال ها که دارم غذا درست میکنم در حین آشپزی با شدت غلیان و جوشش عشق در درونم روبه رو بشم که هیجان نبود انگار ارتباطی در درونم شکل گرفته که تمام ذهنیت قبلیم نسبت به آشپزی که برام ملال اور بود شسته شده . و ترسی نسبت به آن ندارم .

اینم از عکس آبگوشت محترم ملاحضه بفرمایید چه رنگی داره ، بوش تا چند ساعت با آدم عشقبازی میکرد اصن

در حین اینکه آشپزی میکردم میتونستم متوجه بشم که چه میزان انرژِی در قلبم در حال بالا اومدن و مرتفع شدن هست

و با خودم گفتم

انسان چه میزان انرژی قلبی و روحی رو میتونه از طریق غذا به جسم وسپس به دیگر کالبدهای روحی و ذهنی و احساسی عزیزانش انتقال بده ؟! .... که به این نوبه خود نوعی شفا و عشق ورزیدن به شکل باطنی هست .

حداقل وقتی غذای تو رو میخورن دچار کسلی و خستگی و... نمیشن و نشاط و عشق رو دریافت می کنند . بدون اینکه بدونن

زیاد هم مهم نیست کسی مستقیما متوجه بشه

ُسلام عزیزان ، من نسرینم به نویسندگی علاقه دارم و اینجا یک جا برای نوشتن تمرین هام هست برای همین گاهی وقتا ممکنه فکر کنید عجیب غریب نوشتم در حال تمرینم، ولی گاهی وقتا خودم میام از تجریباتم میگم?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید