ویرگول
ورودثبت نام
نسرین
نسرین
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

و مادر هفت کیلو توت فرنگی خرید ...

سلام مادر عزیزم

میدونم که بخاطر مشکلی که برای کلیه های محمد پیش اومد خودت تحقیق کردی و متوجه شدی که خوردن توت فرنگی و داشتن اگزالات زیاد ممکنه باعث شده باشه که این بیماری برای برادرم به وجود بیاد و ما هم که یه مدت زیاد دور از شما توت فرنگی خوردیم

اما من همین الان اتفاقی یک مقاله خوندم که می گفت کسانی که تمرینات فکری زیاد می کنند بهتره که توت فرنگی بخورن چون این میوه سرشار از فسفر هست و باعث میشه نیاز مغزشون برطرف بشه اینم عکس خود مقاله

خودت میدونی من و محمد چقد فعالیت فکری مون زیاده اون که دانشجو هست من هم که صب تا شب سرم تو کتاب هست بدن ما بیهوده به یک چیزی گرایش شدید نداره و این حتما یک نیاز هست

بنظرم باید جدی بگیری و امروز برامون چند کیلو توت فرنگی بخری ، قبل از اینکه فصلش تموم بشه

ُسلام عزیزان ، من نسرینم به نویسندگی علاقه دارم و اینجا یک جا برای نوشتن تمرین هام هست برای همین گاهی وقتا ممکنه فکر کنید عجیب غریب نوشتم در حال تمرینم، ولی گاهی وقتا خودم میام از تجریباتم میگم?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید