ویرگول
ورودثبت نام
پرویز شمس
پرویز شمس
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

۱۰۰ فیلمی که قبل از مرگ باید ببینید!

پیشنهاد برای تماشای فیلم
پیشنهاد برای تماشای فیلم

این ۱۰۰ فیلم که به مرور تو این پست اضافه می‌کنم به سلیقه شخصی خودم که البته میشه گفت یه فیلم بازم ? و تقریباً همه آثار برتر سینمای ایران و هالیوود رو دیدم اینجا معرفی می‌کنم بدون شک نظرات شما برام ارزشمنده و هرکس ایده و نظری داره حتما کامنت بذاره جواب میدم و تو این نوشته اعمالش می کنم.

  1. رفتگان | The Departed
  2. پلتفرم | The Platform
  3. دختری در قطار | the girl on the train
  4. اتاق | room
  5. تلقین | Inception
  6. یادگاری | Memento
  7. دختر گمشده | gone girl
  8. رستگاری در شائوشنک | The Shawshank Redemption
  9. هفت | Seven
  10. جزیره شاتر | Shutter Island
  11. امتحان | Exam
  12. گرگ وال استریت | The Wolf of Wall Street
  13. تک‌تیرانداز آمریکایی | American Sniper
  14. 12 مرد خشمگین | 12 Angry Men
  15. هتل رواندا | Hotel Rwanda
  16. مصاحبه‌ای با خدا | An Interview with God
  17. مذاکره کننده | The Negotiator
  18. کارآموز | The Intern
  19. فراماشینی | Ex Machina
  20. برابرساز | The Equalizer
  21. برابرساز 2 | 2 The Equalizer

این پست بصورت هفتگی آپدیت خواهد شد!
توضیح مختصر هرفیلم بعلاوه کل داستان فیلم در دو سطر

حتما نظر بدید، فیلم خوب معرفی کنید و نظرتون رو راجع به این فیلم ها بگید!

صد فیلم برتراسکاربهترین های سینمافیلم بازمعرفی فیلم
مدرس و مشاور، مدیرانِ کسب‌وکارهای کوچک در زمینه سیستم‌سازی و رشد فردی هستم. تجربیات و دانسته‌هام رو در خصوص سیستم سازی و رشد فردی به اشتراک میگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید