ویرگول
ورودثبت نام
Payam Ahadi
Payam Ahadi
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

مزایای کرونا ویروس COV19


با سلام

پیام احدی هستم فعال در زمینه بازاریابی دیجیتال ،امروز می خواهم به بررسی برخی فرصت هایی که ویروس کرونا در جامعه ایجا کرده بپردازم اول اینکه باعث شده تا از داشته هایمان که تا کنون به چشممان نمی آمد نیز استفاده کرده و از انها لذت ببریم .

دوم اینکه باعث شده تا خانواده های قدر یکدیگر رو بیشتر بدونند و برای همدیگر ارزش بیشتری قائل شوند. که این موضوع بین اقشار مختلف جانعه قابل رویت است .

سوم اینکه با توجه به اینکه در اکثر کشورهای قوانین منع عبور و مرور و قرنطینه اعلام شده ، لذا این فرصت برای طبیعت و محیت زیست ایجاد شده تا بتواند نفسی دوباره بکشد .

چهارم اینکه با توجه به شرایط کنونی که ویروس کرونا در جهان ایجاد کرده بالاجبار افراد خانواده را متمایل به خرید های اینترنتی در اکثر مایحتاج های زندگی نموده است . قبلا معمولا مردم در برخی موارد خاص اقدام به خرید های اینترنتی مثل خرید های سوپرمارکتی یا اقلام ضروری از اینترنت می نمودند ولی اکنون مجبور هستند برای اینکه خود را در معرض واگیر ویروس قرار ندهند از منزل بصورت آنلاین خرید نمایند.

قضیه دیجیتالیزه شدن تا انجا پیش رفته که تمامی اموزش های محصلین نیز بصورت آنلاین و وبینارهای مختلف و برنامه های مدوّن تلویزیونی شده است و معلمان و مربیانی که تا دیروز نهایتا یک تلگرام یا اینستاگرام کار کرده بودند به سرعت مجبور به یادگیری ابزارهای فن اوری نوین گردیدند ،همانطور که می بینید کرونا مزیتی که داشت این بود که این همگام شدن با تکنولوژی در ایران را برای اکثر قشرهای جامعه اجباری نمود ، لذا در این برهه زمانی بهترین زمان است تا شما نیز بر روی روش های آنلاین نمودن کسب و کار خود عمیق تر شده و شرایط اجرایی آن را بررسی نمایید .

من خودم با توجه به اینکه رشته تحصیلی ام در دوره لیسانس مهندسی مخابرات بوده و MBA در حوضه مارکتینگ را برای فوق انتخاب نموده بودم، در سال گذشته تصمیم به یادگیری حوضه دیجیتال مارکتینگ در سازمان مدیریت صنعتی گرفتم تا بتوانم از تجربیاتم در راه اندازی کسب وکار آنلاین خود استفاده نمایم.

در آنجا با آقای عادل طالبی آشنا شدم، ایشان باعث گشود شدن دید من به حوضه بازاریابی آنلاین گردیده و باعث شدند که من شروع به ساختن پایه های کسب و کار انلاین خودم در حوضه مخابرات و شبکه نمایم ، از آنجا که نمی توانم ایشان را استاد صدا کنم فقط می گویم ایشان فردی دانا ،متین و سرشار از تجربه در حوضه بازاریابی دیجیتال هستند که می توانند به افراد با انگیزه ،در تغییر نگرش بازاریابی سنتی به آنلاین کمک نمایند .

لذا از تمامی دوستان می خواهم تا با بازنگری در زندگی خود ، نسبت به همسو شدن با این تغییرات سبب شوند تا تهدید این دوران را به فرصت تبدیل نمایند . در شرایط بحرانی تنها کسانی می توانند ادامه حیات دهند که بتوانند خود را با شرایط جدید تطبیق دهند نه کسانی که قدرتمند بوده و احساس قدرت می کنند .

ایام بکام و آرزوی سلامتی برای تک تک دوستان انشالله


در خانه بمانیمبازاریابی دیجیتالمزایای کروناتبدیل تهدید به فرصتکار و کسب
یک فارغ التحصیل برق مخابرات و MBA ، فعّال در بازرگانی حوضه مخابرات و دیجیتال مارکتینگ، علاقه مند به یادگیری در حوضه فعالیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید