ویرگول
ورودثبت نام
پریسا
پریسا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه خرید از محصولات سایپا همیشه مطمئن

توی این مطلب میخوام از تجربه خرید از محصولات سایپا بگم.

حدود یک سال و خورده ای قبل من یک خودرو کوئیک دنده ای ساده ثبت نام کردم که گفتن تحویل فوری هست(یک ماهه)

بعد از پرداخت مبلغ کامل خودرو توی دو قسط به فاصله حدودا یک ماهه(شایدم کمتر دقیق یادم نیست) به من اعلام کردن که تقریبا 20 روز بعد با شما تماس میگیریم که برای تحویل خودرو بیاید نمایندگی، منم خوشحال و خندان و با این فکر که تا یکی دوماه دیگه میتونم ماشین خودم رو داشته باشم اومدم خونه :-)

ولی چشمتون روز بد نبینه تا مدت ها هیچ خبری از ماشین نبود، نمایندگی هم که میرفتم میگفتن ماشین تحویل ما ندادن که به شما تحویل بدیم، الکی نیاید اینجا ماشین داشته باشیم تماس میگیریم بیاید.

خلاصه اذیتتون نکنم ماشینی رو که قرار بود بهمن ماه سوار بشم، اواسط شهریور به من تحویل دادن؛ حالا بماند که این وسط چه اتفاقاااااتی که نیافتاد :-)

وقتی من ماشین رو تحویل گرفتم(حس پیروزی :-))))، گفتن یه مبلغی رو به عنوان جریمه دیر تحویل دادن خودرو (یعنی سود اون پولی که چندین ماه پیششون مونده بود) رو به من میدن. منم باز خوشحال :-)

ولی گفتن شاید دو ماه طول بکشه تا پول رو پرداخت کنن.

از شهریور که من ماشینم رو بعد از کلی بدقولی تحویل گرفتم تا الان بیشتر از 5 ماهه که میگذره ولی متاسفانه نه خبری از پول هست و نه پشتیبانی ای...

هر بار که با پشتیبانی سایپا تماس میگیرم یا سیستم هاشون داره بروز رسانی میشه، نمیتونن پیگیری کنن یا انقد باید پشت خط منتظر بمونم تا خسته بشم و قطع کنم و بهانه های از این دست...

این مطلب رو نوشتم که تجربه ام رو از خرید محصولات خفن سایپا باهاتون در میون بزارم. خوشحال میشم شمام نظرتون و تجربه اتون رو از خرید و پشتیبانی محصولات این چنینی بگید و البته اگه راهکاری دارید :-)

خودرو داخلیسایپاپشتیبانیخودرواحترام به مشتری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید