ویرگول
ورودثبت نام
Pendar Akbari
Pendar Akbari
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

پندار اکبری عکاس نجوم

ستاره زندگی خودتان باشید و بدرخشید سعی کنید همیشه به آسمان نگاه کنید به بالای سرتان نه به پایین و پاهایتان در مورد پدیده هایی که میبینید یا می شنوید کنجکاو باشید این جهان ما میلیاردها موضوع هیجان انگیز ز و وصف ناپذیر در خودش دارد به همدیگه احترام بگذارید تا بتوانید تعامل بیشتری با همنوعان خودتان داشته باشید بی احترامی و قضاوت های نادرست و دروغ و کارشکنی صفت انسان های نارس است اما شما رسیده باشید و ببخشید و بدون اینکه قضاوت کنید از کنار این انسان ها رد بشید فرصت ما برای زندگی به اندازه ای کوتاه است که باید هر لحظه اش را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم و لذت ببریم سعی کنید هر چیزی را که می‌بینید حس کنید و درباره عامل به وجود آورنده جهان حیرت زده بشید. هرچقدر که زندگی سخت به نظر برسد همیشه کارهایی وجود دارد که می توانید انجام بدهید و موفق شوید فقط مهم این است که تسلیم نشوید برای روح انسان هیچ محدودیتی وجود ندارد من باور دارم آنچه را که ما را منحصر به فرد می کند فراتر رفتن از محدودیتها مان است از مادرم به خاطر هدیه فرصت زیبای زندگی ممنونم همه ما در این جهان با هم زندگی می کنیم و نیاز داریم که با هم با تحمل و احترام رفتار کنیم من با همه وجودم تلاش کردم تا انسان مفیدی باشم از ویدیو های آموزشی که به صورت رایگان در دسترس همه قرار دادم و برای ثانیه به ثانیه شان ساعت ها تلاش کردم تا آموزش ببینم تا بقیه برنامه های آموزشی امروز افتخار من به آنهایی است که با قرار گرفتن در این مسیر توسط کارهای من زندگیشان عوض شده و لذت بیشتری از بودنشان در این جهان می برند. ما از گرد و غبار ستارگان ساخته شده ایم پس ماهایی که عناصر وجودی ما از همان عناصر ستاره هایی است که شبها می بینیم ما هم می توانیم مثل ستاره ها باشیم و بدرخشیم.ستاره زندگی خودتان باشید و بدرخشید و به همه دور و بری های تان نور هدیه کنید

دیدن لبخند بر لبانتان آرزوی همیشگی من است

پندار اکبری

یک هنرجوی علاقه مند به نجوم و عکاسی نجومی نوروز ۱۴۰۱

عکس : پندار اکبری کویر مرکزی ایران
عکس : پندار اکبری کویر مرکزی ایران


پندار اکبرینجومعکاسی نجومیمیان ستاره ایآموزش عکاسی نجومی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید