ویرگول
ورودثبت نام
پیوند آزادی - Peyvand Azadi
پیوند آزادی - Peyvand Azadi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

سوشال لیسنینگ چیست؟

وبینار 0 تا 100 سوشال لیسنینگ
وبینار 0 تا 100 سوشال لیسنینگ


شاید فکر کنیم که بیان تجربیات آسون نیست و احتیاج به تمرین خیلی زیادی داره، ولی وقتی شنونده داشته باشی ? آموزش و بیان این تجربیات میشه مسیری که انرژی تو رو 2 برابر می‌کنه و باعث میشه همه‌ی خستگی‌های تمرین‌ قبل از وبینار از تنت بیرون بره.

این اولین وبینار من بود و می‌خوام شما رو دعوت کنم تا یک ساعت وقت‌‌تون رو به من بدید که براتون بگم سوشال لیسنینگ چیه و چه کاربردهایی داره؟




طبق تحقیقات موسسه اسپروت سوشال بیش از ۴۸٪ مشتری‌ها از کسب و کاری خرید میکنن که پاسخگوی اون‌ها باشه. این یعنی برندهایی که پاسخگوی کاربران نیستن، نصف بیشتری از سهم بازار رو از دست میدن.


سوشال لیسنینگ (Social Listening) یا شنیدن شبکه‌های اجتماعی یعنی ببینیم که در شبکه‌های اجتماعی در مورد برند و خدمات ما چه صحبت‌هایی میشه، سپس با بررسی اون‌ها اقدام به بهبود و جلب رضایت مشتریان کنیم.

سوشال لیسنینگ به شما این امکان را میده که احساسات مخاطبان درباره‌ی سازمان و برند و محصولاتتان را ببینیم و قبل از اینکه بحرانی به وجود بیاد برای اون اقدامی کنیم.

از طرف دیگه مشتری‌های شما اطلاعات مفیدی درباره‌ی چیزهایی که دوست دارن و چیزهایی که دوست ندارن، به اشتراک میزارن و دوست دارن که به نظراتشون توجه بشه.

و در همین آمار اومده که ۸۳٪ از کاربرانی که در مورد برندی نظر میدن، واکنش برندها را دوست دارن. پاسخ برندها در اون‌ها احساس خوبی ایجاد میکنه و احساس خوب منتج به ارتباط خوب و طولانی میشه. هر چه حال مشتری‌های در کنار شما و در ارتباط با شما بهتر باشه، قطعا سفرشون همراه با شما طولانی‌تر خواهد بود.



خیلی تمرین کردم ولی برخلاف چیزی که فکر می‌کردم هم خیلی راحت بود و هم خیلی آرامش داشتم، حس می‌کردم تک تک افرادی که وارد وبینار شدن دوستام هستن و خب همین خیلی روی اعتماد به نفس و استرسم تاثیر داشت.

همیشه وبینار یا برگزاری رویداد برام خیلی غول بزرگی بود، فکر می‌کردم خیلی استرسی میشم و نمیتونم، ولی باهاش مقابله کردم و دیدم خیلی راحت‌تر بود و البته این هم بی‌تاثیر نبود که بیشترش بیان تجربیات و اتفاقاتی بود که توی حوزه #سوشال_لیسنینگ توی یک سال اخیر اتفاق افتاده بود.

https://www.aparat.com/v/ytWCp


توی این وبینار در مورد این‌ها صحبت کردم?

سوشال لیسنینگ چیست و چه‌ ‎کاربردی دارد؟
محصول خود را بر اساس نیاز بازار توسعه دهید.
از برندتان محافظت کنید.
سرنخ با کیفیت پیدا کنید.
صدای مشتریان را بشنوید.
عملکرد رقبای خود را ارزیابی کنید.

و مخاطبین این وبینار میتونن روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌ها، مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، مدیران و کارشناسان توسعه محصول و کارشناسان فروش و پشتیبانی باشن.

امیدوارم هرچند کوچیک تونسته باشم اورنسی برای شناخت سوشال لیسنینگ و آگاهی استفاده از این ابزارها رو ایجاد کرده باشم و شما هم اگر خواستین از این ابزار‌ها استفاده کنین، با لینک زیر می‌تونین یه هفته رایگان نیوزباکس رو تست کنین.

گرفتن دمو یک هفته‌ای رایگان نیوزباکس (ابزار سوشال لیسنینگ)

فقط یه جوری پیش رفتم که وبینار یک ساعته نیم ساعته تموم شد دیگه خیلی احساس راحتی کردم ?

به نظر خودم که کاربردی بود و مسلط بودم، البته شما باید بگید واقعا خوب بود یا نه؟ خوشحال میشم شما هم ویدیوش رو ببینین و نظرتون رو بهم بگید، منتظر نظرات‌تون هستم.

سوشال لیسنینگنیوزباکسپیوند آزادیوبینار سوشال لیسنینگسوشال لیسنینگ چیست
مدیر ارتباطات بازاریابی و مدیر دیجیتال مارکتینگ، حتما به لینکدین من سر بزنید کافیه اسمم رو سرچ کنی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید