ویرگول
ورودثبت نام
پژمان نجف اوغلی
پژمان نجف اوغلی
خواندن ۳ دقیقه·۱۰ ماه پیش

آموزش فتوشاپ آنلاین و کاملا رایگان با پشتیبانی از فرمت های PSD و EPS

سترسی رایگان به فتوشاپ کاملا آنلاین
سترسی رایگان به فتوشاپ کاملا آنلاین

مقدمه

شاید لحظه اولی که این عنوان دیدید خیال کردید می خوام ابزاری مثل کنوا(canva) بهتون معرفی کنم ولی با خوندون این مطلب با وب سایت و پلتفرمی آشنا می شید که با اون میتونید به سرویس آنلاین کاملا مشابه فتوشاپ دارایی ابزار های اصلی فتوشاپ آشنا بشید

دسترسی بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت هزینه

در قدام اول وارد وب سایت فتو ادیتور به آدرس:

photo-editor.ir

صفحه اصلی وب سایت فتوشاپ آنلاین
صفحه اصلی وب سایت فتوشاپ آنلاین

بعد از ورود به سایت میتونید روی یکی از گزینه های (فتوشاپ نسخه Flash) یا (فتوشاپ نسخه HTML5) کلیک کنید به یاد داشته باشید این سایت همانند فتوشاپ اصلی از فرمت های

PSD - AI - XD - EPS - SKETCH -XCF -RAW - SVG

پشتیبانی می کنند همه فایل های خروجی گرفته شده با این فرمت ها قابل استفاده در فتوشاپ های 2018 تا 2023 فتوشاپ اصلی است و بدون محدودیت میتونیدبه راحتی از این سایت استفاده کنید

پیشنهاد من استفاده از نسخه HTML5 است برای ورود به صفحه اصلی سایت روی گزینه مورد نظر خودتون کلیک کنید و به صفحه زیر هدایت میشید.

صفحه دسترسی به فتوشاپ آنلاین
صفحه دسترسی به فتوشاپ آنلاین

اگه نگاه کوتاهی بندازید متوجه میشید که علاوه بر ابزار های اصلی صفحه ورود به فتوشاپ تعداد ابزار کاربردی دیگه نیز وجود داره که میتونید ازشون استفاده کنید و شما متصل می کنید به یه سری از سرویس های اشتراکی در قسمت سمت راست صفحه یه فلش قرار دادم که محل نمایش تبلیغات است و هنگام استفاده از نسخه رایگان بهتون تبلیغات نمایش میده و اگه بخواید این تبلیغات حذف کنید و از گوگل درایو،دراپ باکس و سایر سرویس دهنده ها به عنوان محل ذخیره آنلاین استفاده کنید باید ماهیانه حدودا 5 دلار بپردازید بهتون اطمینان میدم غیر این دو مورد هیچ محدودیت دیگه ای وجود نداره و میتونید به راحتی از این سرویس استفاده کنید خودم به شخصه زمان هایی که با موبایل کار می کنم یا اینکه دارم از سیستم قدیمیم استفاده می کنم یا اینکه نیاز به ویرایش سریع یه تصویر دارم از این سایت استفاده می کنم حتی تعدادی از تامنیل های کانال یوتیوب خودم با این سایت طراحی کردم که بسیار برام کاربردی بوده است.

برای اینکه به محیط کاری یا Work space فتوشاپ دسترسی داشته باشیم طبق استاندارد و ساختار نرم افزار های شرکت ادوبی ابتدا روی ایجاد پروژه جدید(New Project) کلیک می کنیم و یه پروژه جدید ایجاد می کنیم.

ایجاد پروژه جدید در فتوشاپ آنلاین
ایجاد پروژه جدید در فتوشاپ آنلاین

در این بخش به وضوح می بینید که محیط و امکانات دقیقا مشابه فتوشاپ اصلی است و حتی یک سری تمپلیت های آماده نیز به شما ارائه میده پس تنظیمات مورد نظر خودتونو انجام بدید و روی دکمه ایجاد پروژه جدید(Create) کلیک کنید

محیط کار فتوشاپ آنلاین
محیط کار فتوشاپ آنلاین

اگه قبل از اینکه این محتوا مطالعه کنید بصورت اتفاقی در ویندوز یا حتی مک این تصویر مشاهده می کردید حتی به ذهنتان خطور نمی کرد که ممکن از این یک سرویس آنلاین باشد و فتوشاپ اصلی نباشد

ایمپورت فایل از کامپیوتر داخل فتوشاپ آنلاین
ایمپورت فایل از کامپیوتر داخل فتوشاپ آنلاین


تست عملکرد وب سایت برای تست عملکرد وب سایت راهی نداریم جز اینکه یک فایل خروجی گرفته شده با فتوشاپ اصلی وارد این سایت کنیم ببینیم دقیقا چه اتفاقی می افد روی فایل (File) کلیک می کنم و از منوی باز شده روی Open کلیک می کنم. و سپس فایل مورد نظر از حافظه سیستم انتخاب می کنیم

ایمپورت فایل PSD داخل فتوشاپ آنلاین
ایمپورت فایل PSD داخل فتوشاپ آنلاین

کامل مشاهده می کنید که فایل PSD خروجی گرفته شده با فتوشاپ 2023 بصورت کامل داخل بر سایت ایمپورت شد و من میتونم به راحتی ازش استفاده کنم.

امید وارد موفق پیرو باشید

هر سوالی در استفاده از سایت داشتید میتونید کامنت بذارید پاسخ میدم.




فتوشاپجایگزین فتوشاپکسب درآمد با فتوشاپآموزش photoshop
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید