ویرگول
ورودثبت نام
phbco پارسیس هوای باران
phbco پارسیس هوای باران
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

تجربه های شخصی از شرکت های AD Network :

سلام دوستان

امروز بر اساس یکی از تمرین هایی که در کلاس دیجیتال مارکتینگ داشتیم می خواهم از تجربه های شخصی خودم چند نکته را با شما در میان بگذارم .

این تمرین مربوط به بررسی آژانس ها و شبکه های تبلیغاتی (AD Network) ها مانند Adnegah، clickyab، MediaAd ، yektanet، Fastclick و صباویژن sabavision و همچنین بررسی شرایط هر کدام از این شرکت ها برای درست کردن کمپین های متفاوت میباشد .

بر اساس بررسی و تجربه شخصی که من با برخورد با این شرکت ها داشتم متوجه شدم که شرکت Adnegah ثبت نام اینترنتی ندارد و برای ارتباط و ایجاد کمپین باید از طریق تماس تلفنی با این شرکت ارتباط برقرار کرد تا از تعرفه ها و سیستم کارکرد آنها اطلاعات مورد نیاز خودمان را کسب کنیم .

در سایت بعدی که clickyab.com امکان ثبت نام اینترنتی وجود داشت و در همان صفحه اول ذکر میکرد که به ازای هربار کلیک از یک IP فقط یک بار پرداخت از طرف آگهی دهنده صورت می گیرد.در این سایت به صورت کاملا مشخص شرایط ساخت کمپین کاملا شفاف و ساده قابل ایجاد بود . از اینکه چه محدوده ساعتی میخواهیم استفاده کنیم یا نوع دستگاه وب است یا اپلیکیشن ، در چه شبکه نمایشی میخواهیم این کمپین نشان داده شود در تلفن همراه یا در کامپیوتر رومیزی و محدوده جغرافیایی را می توان تعیین کرد . همچنین شامل Black list و White listمیباشد و نحوه محاسبه آن بر CPC (Cost Per Click) و CPM (Cost Per Mille) میباشد و قیمت هر واحد بر اساس CPCیا کلیک 1000 ریال میباشد .

در سایت Mediaad.org از امکانات تبلیغاتی این شرکت که به چشم من آمد این بود که ، تبلیغات همسان و Native نیز داشت که همانطور که میدانید تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات آنلاین است که با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری و نمایش در مرتبط‌ترین رسانه‌ها، اثربخشی بیشتری را در دنیای تبلیغات دیجیتال برای ما به همراه دارد.

در yektanet.comنکته ای که برای من جالب و حائز اهمیت بود سرعت پگیری کارشناسان این شرکت بود . بعد از ثبت نام و ایجاد اکانت در این سایت تقریبا بعد از حدود 15 تا 20 دقیقه ، یکی از افراد این شرکت با شماره موبایل وارد شده تماس برقرار کردند تا اگر مشکل یا سوالی برای ایجاد کمپین در سایت داریم بتوانند راهنمایی کنند .

در سایت بعدی که Fastclick.ir است ، طبق بررسی شخصی مشاهده کردم که در این سایت آیتم های متفاوتی وجود داشت مانند طراحی کمپین دیجیتال 360 درجه ، ساخت لندینگ پیچ ، تبلیغات در تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام ، که برخی از آیتم های موجود در این سایت را در سایت های قبلی مشاهده نکرده بودم و این نظر برای من جلب توجه کرد .

آخرین سایتی که مورد بررسی قرار دادم سایت sabavision.comبود که متاسفانه در سایت صباویژن موفق به ثبت نام کامل نشدم چرا که برای ثبت نام باید اسکن کارت ملی و مشخصات دقیقی را پر میکردم که من این کار را انجام ندادم به دلیل اینکه فقط برای تمرین کلاس میخواستم تجربه کنم وگرنه پر واضح است که ایرادی به سایت و قوانین این شرکت وارد نیست .

در آخر باید مجدد ذکر کنم که تمامی نوشته های اینجانب بر اساس تجربه های شخصی و بررسی مشاهده های شخصی بنده است و صرفا برای تمرین های کلاسی در دیجیتال مارکتینگ این مطلب را منتشر میکنم.

شرکت های AD Networkتجربه های شخصیکلاس دیجیتال مارکتینگتبلیغات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید