ویرگول
ورودثبت نام
Right learn
Right learn
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ماشین حساب خفن + سورس کد ??

سلام بچه ها✋✋✋ خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

حالا که تا اینجا اومدی یه لایک بکن بعد مطلبو بخون - اگه خوشت اومد منو فالو کن چون قراره بیشتر اینجور چیزا بذارم که سورسشو کپی کنید و برید پزشو بدید????

قبل از اینکه سورس و خود ماشین حسابو نشونتون بدم سه تا نکته بگم:

  1. کپی کردن کد در برنامه نویسی اصلا کار بدی نیست در صورتی که شما کد رو بخونید و درک کنید و خلاصه بلد باشید - چون کدهای دیگران روش حل مسئله جدیدی در ذهن شما بوجود میاره
  2. من خودم بخش جاوا اسکریپت این کد رو بلد نیستم ولی دیدم قشنگه گفتم شاید شمایی که مثل من کم بلدید از برنامه نویسی یا html css خوشتون بیاد
  3. همونطور که گفتم این کد برای من نیست و آخر این پست منبع رو معرفی میکنم که خیلی خوبه

خب دیگه بریم برای سورس کد



تم لایت (سفید)
تم لایت (سفید)

این تم لایت ماشین حساب هست که با زدن علامت ماه - گوشه بالا سمت راست - تبدیل میشه به تم دارک!!!!

تم دارک (سیاه)
تم دارک (سیاه)

اینم تم دارکش هست که خیلییییییییییی خفنهههههههههههه

دیگه چی میخواید؟???

اینم بگم که این ماشین حساب کاملا درست کار میکنه و اگر html css js بلد باشید میتونید حتی به بخش منو در سمت راست بالا تصویر هم یه بخش های جدیدی اضافه کنید که فوق العاده میشه دیگه

که با زدن = نتیجه رو نشون میده

بریم سراغ سورس کد

از الان بگم اگه بی حوصله هستید سریع بزنید پایین و این عکسا رو نخونید

index.html(1)
index.html(1)
index.html(2)
index.html(2)
style.css(1)
style.css(1)
style.css(2)
style.css(2)
style.css(3)
style.css(3)
style.css(4)
style.css(4)
style.css(5)
style.css(5)
main.js(1)
main.js(1)
main.js(2)
main.js(2)

اگر دوست دارید پیشرفت کنید و واقعا یاد بگیرید: سریع دست به کد بشید و بشینید از روی این عکس ها تو سیستم خودتون این کدهارو بنویسید و سعی کنید متوجهشون بشید

اگر هم فقط دوست دارید برید پز بدید و بگید من خیلی بلدم و همیشه دنبال اثبات خودتون به دیگران هستید و هیچوقت خودتونو به خودتون اثبات نکردید با فیلتر شکن روشن بزنید روی این لینک و سورس کد رو دانلود کنید. باز میگم انتخاب با خودتونه ولی اگه از روی عکس ها ببینید هم سرعت کدزنی تون میره بالا هم با راه حل های جدید آشنا میشید

منبع

همونطور که گفتم منبع من Coding Beast بود که هم کانال تلگرامی دارن هم اینستا!

پیشنهاد میکنم هردو رو فالو کنید

حالا که هم یه منبع عالی معرفی کردم هم یه ماشین حساب خفن لطفا دنبال کنید منو و اگه خوشتون اومد در کامنت ها «دمت گرم» یا «باریکلا» بذارید - خیلی خوشحالم میکنید❤❤

خبر خوب

همونطور که در انتشارات هم گفتیم کانال آپارات هم درست کردیم ولی من هم یه کانال آپارات دارم ولی هنوز فعالیتمو شروع نکردم (هم مشکلات درسی هست هم سیستمی مثل میکروفن و...)

لطفا اونجا هم فالو کنید - اگر به 20 نفر برسیم من شروع میکنم به گذاشتن آموزش های تصویری???

خلاصه بعد از اینکه تو ویرگول فالو کردی و لایک کردی و کامنت گذاشتی بزن رو لینک و اونجا هم فالو کن و در آینده لایک هم بکن و کامنت بذار

ممنون از نگاه گرمتون?❤ خداحافظ همتون باشه

htmlcssjsبرنامه نویسیجاوا اسکریپت
اومدیم که با هم و درست یاد بگیریم :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید