ویرگول
ورودثبت نام
{آدمک}
{آدمک}
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

به نام خدا،سیامک انصاری هستم!

سیامک بایا
سیامک بایا

خریدتو بایا کن .پولاتو ب جیب ما کن .هر چی پول داری برای ما ارسال کن خلاصه خودتو بدبخت کن

آقا این سیامک دیگه داره کله میخورره ها!

به نام خدا،سیامک انصاری هستم!و اینجا چیکار میکنم

اومدم بهتون بایا رو معرفی کنم?‍♂️

من نمیدونم از این 583 میلیارد تومن،روزی چقد به سیامک میرسه؟

1 تومن، دو من؟

خدا میدونه!

هممون انصاری رو با برره میشناسیم

!

این هم شده مثل تبلیغات عالیس:

عالیس،لیموشو بدم،هلوشو بدم؟

دیس

ببینید،شبکه یک برای هر تبلیغ،ثانیه ای از 450 هزار تا 96 میلیون میگیره!

حالا،تبلیغ بایا اگه 30 ثانیه هم باشه،30×450 که کمترین مبلغه میشه: 13500000

که مطمئنا خیلی بیشتر از ایناس!

به گزارش روزنامه فرهیختگان، به‌طور میانگین اگر نرخ پخش هر آگهی بایا را به ازای هر ثانیه ۶ میلیون تومان در نظر گرفته شود، پخش ۳۲۴۰ ثانیه آگهی بایا در روز، معادل روزانه ۱۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان برای مالکان بایا آب می‌خورد. این مبلغ در ماه چیزی حول‌وحوش ۵۸۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد شد. با این اوصاف حال این سوال مطرح می شود که وقتی مالکان این برند چنین مبلغی برای تبلیغات می پردازند، چه مبلغی برای چهره تبلیغاتی خود در نظر گرفته اند؟

این پایین هم دوتا ویدیو گذاشتم ببینین!

از شدت بیکاری میریم بایا رو سوژه میکنیم!



https://www.aparat.com/v/XfmrO
https://www.aparat.com/v/wYAX2/%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3_%D8%B1%D9%BE_%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA_%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%A7_%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9_%D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%B1%DB%8C

لطفا کامنت بزارین،حالا نگین کامنت گزاشتن سخته،چون بایا کامنت گذاشتن رو مثل آب خوردن کرده!

روز خوش...?

بایاسیامک انصاریبه نام خدا سیامک انصاری هستمصدا و سیماتبلیغات
آدَمَک آخَر دُنیآست بِخَند:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید