ویرگول
ورودثبت نام
yazdan ghadiri
yazdan ghadiri
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

گروه حمایتی هشتگ الی کلاهبرداری است؟

گروه حمایتی هشتگ الی
گروه حمایتی هشتگ الی


سلام دوستان من که دارم این پیام رو برای شما می‌نویسم داخل این گروه های حمایتی بودم برای پیجم ماه اول که واریز کردم اوکی بود انجام شد و ادامه داشت ماه دوم مبلغی که من واریز کردم ۸۲۸ هزارتومان برای دوتا پیج بود و ۱۰۰ هزارتومان هم کم زدم که بعدا واریز کردم ولی چون رسید ارسال نکرده بودم منو به دلیل ۱۰۰ هزارتومان از گروه انداختند بیرون و واقعا برای ۱۰۰ هزارتومان این گروه های کلاهبرداری حتی اون ۸۲۸ هزارتومان من را هم پس ندادند

گ های کلاهبرداری هشتگ الی
گ های کلاهبرداری هشتگ الی

واقعا خجالت اوره برای گروه های که خودشون رو جزو قدیمی ترین گروه های حمایتی میدانند اینجوری با بی احترامی جواب بدهند واقعا به شعور و شخصیت آدم توهین میشود.

بنده اون ۱۰۰ هزارتومان را نیز واریز کردم ولی به دلیل اینکه فیش ارسال نکرده بودم من رو از گروه ها حذف کردند و از نظر بنده این یک کلاهبرداری می‌باشد.

کلاهبرداریاینستاگرامحمایتی
یه علاقه مند به سئو و تولید محتوا به خصوص حوزه های E-E-A-T
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید