ویرگول
ورودثبت نام
دکتر طاعون
دکتر طاعون
خواندن ۴ دقیقه·۸ ماه پیش

بیایید نظرات هم رو بشنویم (۱)

در طی مدتی که در ویرگول بودم من نوشتم و شما نظر دادید. اما امروز میخواستم نقطه نظر خودم رو در مورد مسئله ای که بیشتر در موردش نوشتم یعنی زنان بیان کنم. اینکه بر پایه چه حسابی انقدر از این موجودات متنفرم و اینکه دوست دارم نظرات همدیگه رو بشنویم.

یادتون باشه که اگر به من توهین کنید در نظرات، نظرات شما نشان داده نخواهد شد. نه بخاطر اینکه من گزارش کنم، چون من به آزادی بیان اعتقاد کامل دارم و توهین کسی رو گزارش نمیکنم اما خود سیستم ویرگول اینطوری هست.

در واقع نظر شما رو نه فقط به من بلکه به هیچکس نشان نخواهد داد.

هیچ تصویری به پست خودم اضافه نمیکنم تا اگر اینترنت ضعیفی هم داشتید بتونید بخونید.


دو رویی :

قبل از شروع باید بگم که به یک سری چیز ها ما objective reality میگیم. یعنی چیزی که ملموسه و میتونید دور و بر خودتون و منظور از دور بر یعنی جامعه خودتون این موضوع درک کنید.

در واقع حقیقت ملموس برای من در اولین مورد دو رویی و دروغگویی زن ها هست که در این مورد استاد هستند. این موجودات لایق اعتماد نیستند.

این نتیجه گیری من بر اساس بررسی تضاد رفتار ها و گفتار های این موجودات هست.

برای مثال‌:

آزار کلامی و به اصلاح متلک انداختن رو در نظر بگیرید. تا زمانی این موضوع متلک انداختن هست که یک جوان خوشتیپ سوار سانتافه نباشید! البته الان توقع هاشون پایین اومده و به ۲۰۶ هم قانع هستند.

اون موقع هست که همین زن مورد ظلم و آزار واقع شد چنان ناز و عشوه ای نشون میده که شاید به پدر گرامیش نشان نداده!

الان میدونم که دست به کار شدید و میخواید کامنت بنویسید که همه زن ها هرزه نیستند. البته که نیستند. منظور من هم زن های هرزه نیست.

همین زن های معمولی.

بسته به اینکه چقدر جیب مرد پر پول باشه از یه آشغال هَوَل به یک جنتمل شیطون با مزه تبدیل میشه!

باورتون نمیشه از همکلاسی های مونث دانشگاهتون بپرسید. رفتار اون ها رو زیر نظر بگیرید.


مثال دوم :

برابری خواهی رو در نظر بگیرید. اکثر زن ها میخواند که محدودیت هایی که قانون برای ازدواج بر اون ها وضع کرده از بین بره و با مرد ها برابر باشند. اینکه قوانین اسلامی محدودشون میکنه.

اما موقع طلاق تا قرون آخر مهریه رو میخواند و حتی قبل از طلاق و در خاستگاری ، بحث اصلی بحث مهریه و پوله. عشق و عاشقی سیخی چنده‌!

پس در واقع شریعت اسلام و قوانینش تاجایی خوب اند که مزه شیرین پول زیر زبان این ها باشه ، وقتی که موقع عمل به بقیه قانون های اسلامی میرسه ، اسلام بد هست و میخواد زن ها رو خانه نشین کنه!

حجاب بد هست. فلان بد هست بهمان بد هست.

مهریه و نفقه و شیر بها و نحله و فلان و بهمان خوب هست ?

یاد آوری کنم که من از هیچ ایدئولوژی حمایت نمیکنم.

اما اینکه موقع پول گرفتن مسلمان باشید و تو جا های دیگه یهو بزنید زیر همه چیز، این مصداق بارز دو رویی هست!


مثال سوم :‌

مظلوم نمایی

البته مردان هم در این موضوع بسیار و بسیار مقصر اند. از نظر مرد ها ، خشونت و وحشی گری و دعوا و جنگ فقط و فقط مختص مرد هست و این زنان بدبخت هستند که لگد مال میشند. اما واقعیت کاملا فرق داره.

هر کسی که صدای نازک تری داشته باشه مظلوم واقع نشده.

در واقع طبق آمار جهانی ، بیشترین قربانیان خشونت خانگی مردان هستند نه زنان.

استفاده کردن از جنسیت برای مظلوم نمایی ابزار قدرتمندی شده برای این موجودات. در واقع فرض کنید که در جهانی زندگی میکنید که مردان بار جامعه رو بدوش دارند و بیشترین امتیاز رو زنان میگیرند اما همیشه همین زنان با اشک تمساح حامی جمع میکنند!


در نظر بگیرید که :

از زمان جنگ جهانی دوم یعنی از ۷۰ سال پیش تا به امروز ، قربانیان جنگ ۹۸ درصد مردان بوده و فقط و فقط ۲ درصد زنان بودند. با این حال همیشه و در هر اخباری کلمه آشنای

زنان و کودکان

به چشم میخوره! حتی در همین جنگ غزه و از رسانه ملی خود ما.

یعنی در واقع جان ۹۸ درصد قربانیان که مرد هستند در مقابل ۲ درصد ناچیزی که زن بودند هیچ ارزشی نداره!

میتونید مقیاس مظلوم نمایی این موجودات رو تصور کنید؟! باور نکردنیه! طوری صحبت میکنند که انگار در طول تاریخ چه ظلمی بهشون شده! باید یک حسینیه هم برای این موجودات ساخت!


  • هیچ وقت از یک زن نپرسید که چرا بیشترین بازماندگان حادثه غرق شدن تایتانیک زن ها بودند.
  • هیچ وقت از یک زن نپرسید که چرا روسیه جمعیت زن میانسال بالایی داره.
  • هیچ وقت از یک زن نپرسید که موقع جنگ چیکار میکنه



قطعا شما ها هم با چشمان خودتون مواردی رو دیدید که زن ها به اتکا به جنسیتشون و گاها با ناز و عشوه و گاها با اشک تمساح چیز هایی بدست آوردند.

یا اینکه از یک مخمصه و گند بزرگی که بالا آوردن خلاصی پیدا کردند.


در واقع نظرات من و افکار من بر پایه واقعیت ملموس یا همون objective reality هست که در اطراف خودم مشاهده میکنم.

---------------------

پایان قسمت اول.

آزادی بیانجنگ جهانیخشونت خانگینظراتزنان
از مشکلات و دغدغه مرد ها و جامعه می نویسم. گاها هم کامپیوتر. فقط اینجام تا شاید کسی گوش شنوا داشته باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید