ویرگول
ورودثبت نام
دکتر طاعون
دکتر طاعون
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

خانم! منار جنبان سال هاست می جنبد و هنوز پا برجاست

زمانی که مصدق به محکمه آورده شد، برای تخریب و تحقیر او ، ملکه اعتضادی که به ملکه فاحشه ها هم معروف بود و در واقع یکی از خانم رئیس های "شهر نو" بود هم اونجا حضور داشت.

هوا سرد بود و بخاطر سردی این هوا مصدق ، می لرزید و ملکه اعتضادی او رو مسخره میکرد.

مصدق هم در جوابش گفت

خانم! منار جنبان سال هاست می جنبد و هنوز پا برجاست



سلام. دکتر طاعون هستم.

جواب مصدق رو به همه این دوستانی میدم که تونستند من رو به ویرگول گزارش کنند و یکی از پست های من که ۶ ماهه اونجا بود و ۱۰ تا لایک خورده بود رو از انتشار خارج کنند!

نمیدونم الان باید به شما حضرات مدال بدیم یا چی ! اما به هرحال، دکتر طاعون هم بیدی نیست که به این باد ها بلرزه.

من می نویسم. برای من مهم نیست که ویرگول چه اقدامی قرار هست انجام بده.

و در نهایت هم اگر ویرگول من رو کاملا از پلتفرم خودش مسدود کنه، با اینکه هزینه هاست باید بدم ولی این کار رو میکنم و سایت مستقل خودم رو بالا میارم.

به هر حال من کارم وب هست. برای من بالا آورد یک سایت وبلاگ شخصی زیاد سخت نیست.



کاری هم که این افراد کردند واقعا شک بر انگیز بود و با اینکه مستنداتش رو هم به ویرگول ایمیل کردم اما گویا نوشته های من به ذائقه ادمین های ویرگول خوش نمیاد و پاسخی دریافت نکردم. بد تر از اینکه حتی ویرگول داده های خودم رو هم به من ایمیل نمیکنه با اینکه مدت ها پیش در خواست داده بودم.


ببینید:

ایشون اول زیر پست ۶ ماه پیش من کامنت گذاشته و گفته که من چقدر بی ادبم و از مرد بودنش احساس شرم میکنه و من چقدر انسان بدی ام. بعدش نوشته من رو گزارش میکنه و روز بعدش من رو دنبال میکنه....

ماذا فازا برادر؟! به کدام ساز جنابعالی برقصیم؟‌!

جالب این هست که ایشون میگفت ، اگر افرادی مثل من در قدرت بودند، جلوی موفقیت زنان رو می گرفتند.

کدوم موفقیت؟!

۵ تا زن ثروتمند جهان همگی یا با طلاق یا با ارث پدر به ثروت رسیدند.

زن موفق وجود نداره. مرد له شده باعث میشه زن ها موفق به نظر بیان. میتونید در هر آماری، از تحصیل کرده ها تا حوضه های اداری و ... ببینید.


به هر حال. من قبل از این اتفاقات و بدلیل اینکه ویرگول داده های من رو ارسال نکرده بود، خودم دستی از همه پست های خودم ذخیره دارم روی کامپیوتر.

همه اون پست های حذف شده رو در چشمی به هم زدن میتونم بر گردونم.


الکی تلاش نکنید. تعلیق من هم باعث میشه صدای من در پلتفرم های بزرگتری پخش بشه. خود زنی نکنید!

دکتر طاعون بیدی نیست که به این باد ها بلرزه!




دکتر طاعونویرگولزنزنانپست
از مشکلات و دغدغه مرد ها و جامعه می نویسم. گاها هم کامپیوتر. فقط اینجام تا شاید کسی گوش شنوا داشته باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید