ویرگول
ورودثبت نام
دکتر طاعون
دکتر طاعون
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

در انتقاد فارس

من تهران بدنیا نیومدم. ولی اینجا زندگی میکنم. قومیت های زیادی رو هم دیدم. کُرد ، لُر ، ترک حتی عرب ( از خوزستان اومده بود شمال. اونجا دیدمش)

سفر هم کردم به مناطقی که اکثریت این جمعیت رو دارند. تو پست چگونه نژاد پرست شویم گفتم.



وقتی که از بیرون به تهران نگاه میکنید. یعنی به عنوان کسی که اونجا بدنیا نیومده اوضاع فاجعه باری رو می بینید. همه ای گند ها رو هم فارس ها بالا میارند.


وقتی اومدم تهران، اولین چیزی که به خودم گفتم این بود:


یا خدا اینا چجور جونور هایی اند!


همه بهم میگفتند اینجا همه گرگ اند باید مراقب باشید! یعنی ببینید، ذات پلیدتون بقیه رو هم به وحشت انداخته.

یک عده آدم که باید تو تیمارستان بودند بجای جامعه، تهران رو گرفتند.


آدم هایی که رفتار هاشون شبیه عقب مانده های ذهنی هست تا یک انسان بالغ


اما چرا فارس؟‌

چون بقیه قومیت های ساکن تهران چنین رفتار هایی ندارند. فقط فارس ها و عده ای از افغان ها هستند که چنین رفتاری دارند.


ملتی بشدت بی فرهنگ، عشق لات و اوباش بودن،‌ غرق در فساد و کلاهبردار و البته بزن بهادر. انگار که کسی از اربده کشیدن این آدم ها میترسه!

کلا فارس ها بِزن هستند، تا وقتی که یکی یه پس گردنی بهشون بزنه عین سگ برن یه گوشه آدمو نگاه کنند!



شما ها چه مرگتون هست؟


هر کسی هم که کوچک ترین انتقادی بکنه ها، استخوان های پوسیده کوروش رو از گور در میارند میکنند تو چش آدم!

ملتی بشدت متوهم و خود بزرگ بین که هر غلطی دوست دارند میکنند ولی آخر سر دم از کردار نیک و پندار نیک زرتشت میزنند.

از ۲۵۰۰ سال پیش صحبت میکنند! انگار ذهن این آدم ها تو اون دوره منجمد شده!



تیپ و ریخت و قیافه شون رو هم همیشه شبیه خلافکار ها و اراذل در میارند. اون هایی که در پایین شهر تهران اند تیپ لاتی و اراذل گونه. اونایی هم که بالاشهر اند مخصوصا دختر هاشون

موی چتری ، دماغ عملی ، سلفی با آیفون ۱۴.

هیچ کس تا حالا اون ۳ تا دوربین رو ندیده. تو باید بری جلو آینه به ما نشون بدی!



این رفتار گَند شماها در کشور های همسایه هم بشدت قابل مشاهده س. فکر نکنید فقط من هستم که این نظر رو دارم.

خود ایرانی های مقیم خارج میگند ایرانی دیدی فرار کن!

چرا شما انقدر .... خاص هستید...

وقتی کل دنیا از شما بیزارند از اخلاق و فرهنگ و ذات پلیدتون بیزارند مشکل از اونها نیست. انقدر ها هم فکر میکنید مهد فرهنگ و تمدن نیستید

به خودتون بیایید و خودتون رو اصلاح کنید.

حتما باید عین رضاشاه ، یک نفر با چوب بالا سرتون وایسه و چوپانی کنه که درست رفتار کنید و درست زندگی کنید؟!





بی فرهنگتهرانفارسیایرانفرهنگ
از مشکلات و دغدغه مرد ها و جامعه می نویسم. گاها هم کامپیوتر. فقط اینجام تا شاید کسی گوش شنوا داشته باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید