ویرگول
ورودثبت نام
دکتر طاعون
دکتر طاعون
خواندن ۵ دقیقه·۱ سال پیش

دستاور وجود زنان چه بود؟‌

از اولین روزی که من این صفحه رو ایجاد کردم ، پست هایی گذاشتم که به اصطلاح جنجالی بودند و خلاف جریان فکری که در حال حاضر در جامعه داریم.


البته گفتم، ویرگول مخاطبین زیادی نداره گویا، بخاطر همین نمیدونم چطوری مطالبم رو به دست افراد بیشتری برسونم.

طی این مدت افراد زیادی مخالفت کردند با من یا حتی بلاک کردند و من هم بلاک کردم البته. اما در واقع شما ها هم وجه مشترکی با من دارید که اگر دقت کنید به اون نتیجه میرسید. فقط نمیخواید باور کنید.



مسئله تنفر من از زنان :

یکبار هم شده ، به اطرافتون نگاه دقیقی داشته باشید.

منحرف ترین و خراب ترین طرز فکر متعلق به زنان هست یا مردان؟!

یادمه داخل یه مغازه بودم، مغازه کوچیک بود. منتظر بودم زنی که قبل از من بود خریدش تموم شه.

بعدش یهو خیلی با عصبانیت گفت که عقب وایسا و شروع کرد به غرغر کردن. منم بهش گفتم که مغازه متعلق به باباش نیست و قرار نیست ما همه جا رو تخلیه کنیم تا ایشون خرید کنه.

بار ها دیدم. در اکثر مکان ها که اگر ازدحام باشه باید همه مردها محیط رو تخلیه کنند که این موجودات شیطان صفت بتونند "راحت باشند".

در واقع حتی در محیط کار هم پیش میاد که یه سلام احوالپرسی ساده شما میشه یه دنباله و ساخت کوه از کاه و چرخیدن حرف شما بین مردم.

آیا این موجودات کاری هم غیر از این دارند؟‌ که با حرف هاشون و درام الکی که میسازن برینن به زندگی یه نفر و خودشون کنار وایسند؟ کار دیگه ای بلدند؟!

همیشه هر آتیشی و دعوایی که بین خانواده ها ایجاد میشه شاهکار یک زن هست. سخت هم نیست که برید از وکیل ها بپرسید یا به خودتون زحمت بدید و سری به دادگاه ها بزنید.


بدترین و کثیف ترین رفتار رو کدام دسته دارند؟‌ مردان یا زنان؟!

من دوستانی دارم که تو کار بازاریابی بودند، و همیشه بدترین روزشون زمانی بود که با زن ها کار داشتند. حتی یکی از همکلاسی هام که دختر بود میگفت بی شخصیت ترین افرادی که باهاش سروکار داشت زن بودند.

نیش و کنایه و توهین و داد و بیداد.

انگار همه رذالت های اخلاقی رو داخل وجود این موجودات قرار دادند.

مطمئنم در حمل و نقل عمومی مخصوصا تاکسی ها اینو متوجه میشید.



نمک نشناس ترین موجودات دنیا کدام دسته اند؟‌

در واقع اگر به یک مردی کمک کنی ، این باعث میشه یک ارتباط دوستانه خیلی خوبی داشته باشید. در حدی که همیشه بکار هم بیایید. همیشه کمک هم بکنید.

اما هر کاری که برای یک ضعیفه انجام بدید، وظیفه شما بوده و گوه میخورید اگر انجام ندید!

تاحالا زنی رو دیدید که طلب کار نباشه از هر چیزی ؟‌ انگار که مردم وظیفه شون هست به علیا حضرت برسند یا کمکی بکنند؟‌

بخاطر اینه که بهشون میدان دادید و حمایت کردید تا دم در بیارند و سوار ماها بشند. که میشه مسئله بعدی.



بدبختی هایی الانی که داریم تقصیر کی هاست؟

  • راننده اسنپی که از بوق سگ صبح تا شب کار میکنه تا تو این وضع مزخرف اقتصادی یک بخور نمیری داشته باشه.
  • دانشجو کامپیوتری که دهنش سرویس شده از درس خوندن و الان میخواد اون دانشی که داره رو عملی پیاده کنه تا بلکه در یک جای خوبی کار پیدا کنه.
  • شرکت هایی مثل دیجی کالا ، اوپراتور هایی مثل رایتل ، و سایر کسب و کار های دیجیتال.

همگی فدای خودخواهی های ابلهانه زنان شدند.

چون تو نمیخوای لچک بالای سرت باشه من باید روزی هزار تا فیلترشکن عوض کنم که یک داکیومنت برنامه نویسی باز کنم.

  • راننده اسنپ باید هر روز شاهد DOWN شدن سرور های اسنپ باشه و از کار و کاسبی بمونه. بیشتر بره زیر خط فقر.
  • اون دانشجوی بدبخت هم باید بشینه سماق بمکه بخاطر وضعیت الان اینترنت و نتونه کار پیدا کنه.
  • رایتل و بقیه اوپراتور های اینترنت باید میلیارد ها تومن ضرر کنن بخاطر محدودیت اینترنت
  • دیجی کالا باید دفترش پلمب بشه.
  • حالا هم موضوع انتقال مالکیت این کسب و کار ها به "جریان های انقلابی" توسط روزنامه کیهان مطرحه




خواهش میکنم فاز روشنفکری نگیرید. اونایی که داد و بیداد میکنن زن زندگی آزادی ، مرفه های بی درد نیاوران نشین اند که هیچ دردی غیر پریود تجربه نکردند. اصلا کار نکردند.

پدر پولدار و خانه های لوکس ویلایی. فقط مشکل نمایان شدن موهای چتری و اکستنشن دارشون هستند.

بخاطر همین آدما زندگی تو داره هر روز بدتر و بدتر میشه.

مثال نقض بیار برام اگه مخالفی!


سو استفاده گر ترین دسته آدما کدوم اند؟‌


تاحالا زنی رو پیدا کردید که غیر از بدنش مشکل دیگه ای داشته باشه‌؟

  • به ما ظلم میشه چون سوتین می بندیم
  • چون آرایش میکنیم
  • چون پریود میشیم
  • چون باید اینطوری دیده بشیم.


خدا شاهده دیگه خسته شدم. گم شید تورو خدا ! به جهنم که پریود میشی یا آرایش باید بکنی و ... توی الدنگ درگیری و دغدغه دیگه ای غیر از اون بدن نجست نداری!

درگیری مثل زندگی!

اگه نداری دیگه تمومش کن. حالمون بهم میخوره وقتی یه دقیقه اینترنت رو باز میکنیم.

وقتی حتی یک دقیقه پامون رو میزارم بیرون از خونه.

همیشه یه ضعیفه هست که زر بزنه و زر بزنه.


این موجودات چه دستاوردی داشتند؟!


اینکه هر لحظه بابت همه چیز غرغر میکنند و اعصاب و روان آدمو می ریزن بهم.

زندگی ها از هم میپاشونن بخاطر اون زبان نیش دار و کثیفشون.

افرادی رو از کار بیکار میکنن بخاطر آسمون ریسمون بافتن هاشون.

زندگی آحاد مردم جامعه رو با مشکل مواجه میکنن بخاطر این "اعتراضاتشون".

ارزش و اعتبار مردان رو با دروغ ها و ویدیو های جعلی ، با تهمت ها و اخبار های جعلی از بین میبرند بعدش میگن زن و مرد نباید رو در روی هم باشند.

دروغ گو و ریا کارند. به هیچکدوم از حرفایی که خودشون هم میزنن اعتقادی ندارند.


این نباید طرز کار یک انسان باشه. این طرز کار یک ویروسه! یک انگل که دیگه خونی پیدا نمیکنه واسه کشیدن و شروع میکنه به جنب و جوش.


وجود چنین موجودی منحوسی چه دستاوردی تاحالا داشته؟


چرا باید اصلا زنان رو انسان حساب کرد وقتی بختگی شدند بر جان بشریت؟!

همه ی این بدبختی هایی که در حال حاضر در قرن ۲۱ داریم زیر سر چه کسایی هست؟!

کسانی که هیچ وقت هیچ کاری برای خودشون انجام ندادند و با اهرم فشار قرار دادن جنسیت نحسشون ، فقط مردان رو تحت فشار گذاشتند تا به خواسته هاشون برسند.



زنانجامعهپستاعتراضیانتقاد
از مشکلات و دغدغه مرد ها و جامعه می نویسم. گاها هم کامپیوتر. فقط اینجام تا شاید کسی گوش شنوا داشته باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید