ویرگول
ورودثبت نام
دکتر طاعون
دکتر طاعون
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

فضایی ها و فرصت طلبی آمریکا

دیروز خبری خوندم که جلسه ای در آمریکا به پا شد و دولت آمریکا اسناد محرمانه ای رو به عموم نشان داد که وجود فرازمینی ها و حتی برخورد خلبانان نیروی هوایی آمریکا با این فرازمینی ها رو تایید میکرد.

لینک این جلسه :

LIVE: House Oversight hearing on increased UFO sightings, national security | ABC News - YouTube


اما خود من در قبال این موضوع چه فکری دارم؟ و قضاوت شما در مورد تایید فرازمینی ها چه خواهد بود؟


بیایید نقادانه و با تفکر به این مسئله نگاه کنیم. اولین چیزی که در مورد فضایی ها من را هیچ وقت قانع نکرد این بود که چرا طی این همه سال، یعنی صد ها هزار و یا حتی میلیون ها سال،‌ فضایی ها نیامدند؟

این سوالات درون ذهن من که البته سوالات بجایی هم بودند رو در موردش مطالعه کردم و فهمیدم این موضوع چیزی هست به اسم Fermi Paradox.


اگر بر فرض مثال تمدنی در نظر بگیریم که هوشمند است و چه بسا هوشمند تر از ما ، قطعا سعی در بر قراری ارتباط با ما میکردند. اما چنین نشده.

شاید بگویید که دولت ها از ما چنین مسائلی را پنهان میکنند اما به نظر من چنین نیست.

این عکس رو نگاهی بیندازید:

مریخ از فاصله ی بسیار دور هست که با دوربین هایی بسیار با کیفیت عکس برداری شده. و حالا بیایید دلایل و شواهد ارتش ایالات متحده بر وجود فرازمینی ها نگاهی بیندازیم:

در ۹۰ درصد مواقع، چنین عکس هایی نمایش داده میشود. عکسی بشدت نویز دار و بی کیفت و یک جسم ناشناس عمدتا در وسط صحفه!

ارتش قدرتمند ترین کشور دنیا،‌ ارتش ایالات متحده دوربین بهتری برای عکاسی نداره؟!

سوال دوم این هست که اصلا چطور ارتش آمریکا به این "اجسام ناشناس" شلیک نمیکند؟‌


هر جسم ناشناسی در حریم هوایی یک کشور میتواند پرنده ای جاسوسی یا تهدید احتمالی تلقی شود. پدافند هوایی آمریکا چطور هست که ۱۰۰٪ مطمئن هست این جسم ناشناس ، فرازمینی است و اصلا و ابدا پهبادی جاسوسی یا چیز دیگه ای نیست که شلیک نمیکنه‌؟‌


اگر ۱۰۰ درصد اطمینان بر فرازمینی بودن این شی ناشناس هست پس چرا اسم آن UFO هست؟‌ به معنای شی ناشناس پرنده یا Unidentified Flying Object. اگر شناسایی شده پس ناشناس نیست.



مسئله دوم این هست که چرا به طور پیشفرض ما بنا به این داریم که اگر موجود زنده ای غیر از ما در این فضا باشد پس در نتیجه هوشمند تر از ماست؟‌ انگار که این مسئله به ما تلقین شده!


در حالیکه احتمال وجود یک حیات غیر هوشمند مثل باکتری ها و یا گیاهان در یک سیاره خارج از زمین بسیار بیشتر از وجود یک تمدن پیشرفته است. و البته نظر شخصی خود من هم همین هست که اگر حیاتی خارج از زمین هست قطعا هوشمند نیست و شاید در حد جنگل و حیوانات ناشناخته هست.



خود ناسا هم اصلا قابل اعتماد نیست و اغلب اوقات دروغ گفته و البته که برخی از این دروغ ها هم فاش شده. مثل این عکس:

این عکس از سطح کره مریخ هست که توسط ناسا فتوشاپ و جعل شده بود که با پیشرفت فیلتر های هوش مصنوعی فتوشاپ، مردم متوجه این نکته شدند.

سطح مریخ به هیچ عنوان پوشیده از غبار نارنجی رنگ و جهنم گونه نیست! این فیلتر نارنجی یک جعل و فتوشاپ هست! البته که مریخ خاک نارنجی گونه ای دارد و رد نمیکنم اما عکس گرفته شده کاملا با یک فیلتر نارنجی روتوش شده.

در واقع میزان کربن دی اکسید بسیار زیاد جو مریخ باعث خاکستری گونه شدن هوا شده اما به هیچ عنوان به شکلی که عکس نمایش میدهد نارنجی نیست و عکس واقعی و بدون فیلتر های جعلی مریخ به این شکل هست:

چهره مریخ در واقع شبیه به یک بیابان بی آب و علف هست تا یک جهنم نارنجی رنگ.



این اولین باری نیست که ناسا چنین تصاویری منشتر میکنه. حتی فرضیه ای وجود داره که من خودم هم شخصا با قطعیت تایید نمیکنم اما ناسا فرود یکی از کاوشگر های خودش به مریخ رو گویا صحنه سازی کرده و این فرود متعلق به جزایر Devon کانادا بوده.

Are the NASA Mars Rover images actually from Devon Island Canada? - YouTube


البته میگم این مورد رو من تایید نمیکنم ، رد هم نمیکنم. نظری ندارم.



اما فرصت طلبی آمریکا یعنی چی؟

من این ویدیو رو به یاد دارم:

Speeches That Defined a Presidency: "A New World Order" - YouTube


سخنان رئیس جمهور پیشین آمریکا. George H.W. Bush

که داره از برقراری نوعی "نظم نوین جهانی" صحبت میکنه که باعث خواهد شد کل دنیا متحد بشند.

به نظر من ، آمریکا در حال گرم کردن گوش مردم و آماده کردن اونا برای یک سناریو جعلی حمله فرازمینی هاست که آمریکا در آخر قهرمان این داستان خواهد شد و اعتبار و قدرت جهانی خودش قوی تر خواهد شد.



نظر شما چیه ؟‌

ممنون که وقت گذاشتید و خواندید ❤️


فرازمینیناسافضاعلمیتحلیل
از مشکلات و دغدغه مرد ها و جامعه می نویسم. گاها هم کامپیوتر. فقط اینجام تا شاید کسی گوش شنوا داشته باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید