ویرگول
ورودثبت نام
دکتر طاعون
دکتر طاعون
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نظراتتون رو نمی بینم

الان نزدیک به ۳ بار هست که ۳ تا کاربر مختلف برای پست های من نظر گذاشتند اما وقتی روشون کلیک میکنم هیچی نیست.

من نمیدونم چه اتفاقی از سمت ویرگول میوفته اما به نظر شخصی خودم ۳ تا حالت داره.


  1. نظر دادید و منو بلاک کردید. در این صورت احتمالا نظرات شما رو نخواهم دید. چون به من نشون داده نخواهد شد
  2. فحش دادید و توهین کردید و اتوماتیک حذف شده. چون من حتی فحش بدید هم گزارش نمیکنم. به استثنا دو سه مورد در گذشته. اوایل که اینجا بودم. اما در کل برای این ۳ کاربر من تاحالا هیچ کاری نکردم که جلوی نظراتشون گرفته بشه
  3. لینک های تبلیغاتی و اسپم گذاشتید که در این صورت ۱۰۰ درصد گزارش میکنم و ویرگول خودش هم حذف میکنه. اسپمر ها دشمن من اند.


پس اگر جوابی به نظراتتون داده نشده بخاطر اینه که اصلا ندارمشون و هیچی برای من نشون نمیده.

دکتر طاعونویرگولنظراتسایت ویرگول
از مشکلات و دغدغه مرد ها و جامعه می نویسم. گاها هم کامپیوتر. فقط اینجام تا شاید کسی گوش شنوا داشته باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید