ویرگول
ورودثبت نام
طراحی آشپزخانه پلنرس
طراحی آشپزخانه پلنرس
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

ترند رنگی جذاب سال 2023 در دکوراسیون:

اخر هر سال، یک رنگ برای سال جدید اعلام می شود. این رنگ ها کاملاً حساب شده، از سوی شرکت‌های پیشرو، انتخاب می شن و در طراحی داخلی، طراحی لباس و… کاربرد دارن و تنوع را برای زندگی روزمره ما رقم می‌زنن.

جالبه بدونید که رنگViva Magenta (سرخابی) سال 2023 از سوسک کوشین برگرفته شده. این حشره رنگ کارمین را تولید می کنه که یکی از با ارزش ترین، قوی ترین و درخشان ترین رنگ های طبیعی هست. این رنگ در حال حاضر در دنیای مد و زیبایی مد شده و انتظار میره که به طراحی داخلی هم نیز راه پیدا کنه.

رنگ سرخابی از نظر روانشناسی رنگ چه ویژگی هایی داره؟

این رنگ از خانواده قرمز و بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت هست. Viva Magenta نماد شجاعت و نترسیدن بوده و رنگی تپنده هست که شور و نشاط آن جلوه ای شاد و خوش بینانه را ترویج میده . همچنین یکی از قوی ترین و درخشان ترین رنگ هایی است که در جهان شناخته شده است.
“این رنگ با نشاطی که دارد، روح ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند تا قدرت درونی خود را افزایش دهیم.” “لتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون”

چطوری از Viva Magenta در دکوراسیون استفاده کنیم؟

آن هپفر، طراح داخلی در تورنتو، می گوید: ” سرخابی رنگی قدرتمند است که من اغلب از آن در طرح هایم استفاده می کنم تا محیطی نشاط آور ایجاد کنم. وقتی رنگی مانند این در یک فضا تجسم می شود، چشم شما بلافاصله به سمت آن رنگ می رود. من فکر می کنم این رنگ لبخند را روی بسیاری از چهره ها نمایان می کند. زیرا احساس خوشحالی منتقل می کند.”

وقتی این رنگ را می بینم، ایده قرار دادن آن را روی دیوارهای اتاق نشیمن یا کتابخانه به ذهنم می رسد. من می توانم آن را در فضاهای مختلف از سنتی تا مدرن استفاده کنم. من دوست دارم این رنگ را با رنگ صورتی یا بنفش پررنگ ترکیب کنم. همچنین فکر می کنم با رنگ های خنثی مانند خاکستری و خاکی زیبا به نظر میرسد.

« فکر می‌کنم این رنگ توانایی این را دارد که حال و هوای هر اتاقی را تغییر دهد و شما را به اندازه کافی ترغیب کند که قدم بزنید، کاوش کنید و مدتی آن جا بمانید. این رنگ حس نوستالژی و گرما می بخشد.»

اگر دوست دارید بدونید چطوری از این رنگ در دکوراسیون منزلتون استفاده کنید، ادامه مطلب رو در رنگ سال 2023 در دکوراسیون بخونید.


رنگروانشناسی رنگطراحی لباسسالسال دکوراسیون
گروه معماری پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما https://plannerce.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید