ویرگول
ورودثبت نام
مرموز!
مرموز!
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

رد روم چیست؟

رد روم ( red room ) یا همان اتاق قرمز سایت هایی هستند که در اعماق اینترنت پنهان شده اند و به هرکسی نشان داده نمی‌شود. برای مشاهدۀ این سایت ها باید حتما از "مرورگر تور" استفاده کنید.

رد روم به شکنجه و قتل های بسیار مشهور است. در این سایت اعضای بدن انسان یا اسلحه و وسایل های عجیب غریب شکنجه به فروش میرود.

گفته می‌شود در سایت های رد روم قاتلانی به افراد می‌گویند که در فلان ساعت و فلان روز به این آدرس در مروگر بیاید و قراره من یک فرد را به صورت پخش زنده جلوی چشم های شما به قتل برسانم. و افراد برای دیدن این پخش زنده ها باید مقدار معینی بیت کوین به قاتل بدهند تا بتوانند این پخش زنده را تماشا کنند.

گاهی سایت هایی وجود داشتند که با مردن قربانی، افرادی وجود داشتند که با پرداخت پول دستورات جدیدی را میدادند تا شکنجه گر بر روی اجساد قربانی انجام دهد. مثلا وسط لایو کسی با واریز کردن بیت کوین به قاتل به او میگفت باید دهن جسد را با نخ سوزن بدوزی و . . .

به عنوان مثال سایت Death for you یکی از اولین سایت هایی بود که در مورد اتاق قرمز ساخته شد. ( Death for you مرگ برای تو )

این سایت بعد از 2 سال از بین رفت و دیگر هیچ خبری از این سایت نشد. در این 2 سال که جنایت های زیادی انجام داده اند مطمئن‌ان پول زیادی را به جیب زده اند.

و بعد از این بود که سایت های زیادی با این عنوان ساخته شده اند و دست به چنین کارهایی زده اند و همچنان چنین سایت هایی الان که شما این متن را می‌خوانید، درحال قتل و شکنجه افراد هستند.

ولی امروزه با وجود اینهمه محدودیت ها برای این سایت ها دیگر قادر به پخش زنده و شکنجه افراد نیستند. ولی هیچوقت به چنین سایت هایی وارد نشوید که احتمال هک شدنتان بالای 90 درصد است. هکران این سایت ها با هک کردن اطلاعات شما، اطلاعات شمارا به فروش میگذارند.

شعار اینطور سایت ها این است که برای لذت بردن مخاطبان این کار را انجام میدهند ولی به نظر من تنها هدفشان درآمد زیادشان است.

منشا همۀ سایت های رد روم ، دارک وب است. اینترنت به دو دسته تقسیم می‌شود که نام یک بخشش "اینترنت" است که ما الان داریم از آن استفاده میکنیم. و نام بخش دوم "دارک وب" است که دولت ها این قسمت را برای افراد معمولی به صورت کامل بسته است و کسی نمی‌تواند محتویات داخل سایت های دارک وب را ببیند. مانند سایت های رد روم یا سایت خرید اعضای بدن یا سایت خرید اسلحه های کشنده و ...

حتما این داستان کوتاه و هولناک رو درباره رد روم بخونید:

مدتی بود که دوستم بهم دیپ وب رو معرفی کرده بود و راجع به رد روم بهم توضیح داده بود.خیلی کنجکاو شده بودم که ببینم رد روم وجود داره یا نه.دسترسی به رد روم ها کاره فوق العاده سختیه؛ولی من مصمم بودم که پیداش کنم. بعد از حدود دو هفته و با پرس و جو از کسانی که با کار با اینترنت و برنامه نویسی وارد بودند تونستم یکی از رد روم ها رو پیدا کنم.وارد یک سایت معمولی با تبلیغاته ساده شدم..چیزهایی مثل تبلیغات رستوران،مرکز خرید و…هر چقدر دنبال گزینه ای که وارد سایت اصلیش بشه گشتم پیدا نکردم…بعد از حدود پنج دقیقه…یک صفحه ی جدید باز شد که فقط یک نوشته داشت:آیا حاضری؟

منم گزینه ی بله رو زدم.دوباره یه صفحه ی جدید اومد:مطمئنی؟باز هم بله رو زدم.دوباره یک صفحه ی دیگه باز شد: این آخرین شانسته که از سایت خارج شی.ولی من باز ادامه دادم. در صفحه ی جدیدی که باز شد نوشته شده بود:برای ورود مبلغ ۵۰۰ دلار پرداخت کنید.منم چون خیلی دنبالش گشته بودم برام پول اهمیت نداشت،پس پرداخت کردم. تعداد زیادی گزینه برام اومد…ولی فقط جلوی نصفش نوشته بود:”موجود هست” گزینه ها این ها بودند: دختره ۱۵ ساله،پسره ۱۷ ساله،حیوان های اهلی، زن بارداره ۲۵ ساله. من هم از خدا خواسته زن باردار رو انتخاب کردم.

وارد یه چت روم شدم که همه مینوشتن: بیارینش دیگه معطل نکنید! صفحه ای باز شد که اول فکر کردم یه ویدیو هست..ولی بعد متوجه شدم که داره به طوره زنده پخش میشه.مردی که صورتش رو پوشونده بود یک زن بارداری که به نظر میرسید ۶ ماهه باردار باشه آورد و با طناب به صندلی بست…زن شدیدا تقلا میکرد برای کمک خواستن ولی دهنش با یه چسب بسته شده بود.

پشت صندلی تعداد بسیار زیادی ابزار آلات از جمله اره،ساطور،اسلحه و… وجود داشت.مرد رو به دوربین ایستاد و پرسید:باهاش چیکار کنم؟ توی چت روم یه نفر نوشت: با لگد شروع کن.مرد چند لگده محکم به چونه ی زن زد.دوباره یک نفر دیگه نوشت: انگشت هاشو بشکن! مرد صندلی رو برگردوند و هر ۱۰ انگشت زن رو شکوند…صدای شکستنه استخوناش وحشتناک بود… مرد دوباره رو به دوربین ایستاد و گفت:بسه دیگه!کارهای اصلی رو بگید انجام بدم! من سر جام خشک شده بودم و فقط به مانیتور نگاه میکردم…یکی دیگه تایپ کرد: پوسته شکم حامله شو بکن!مرد پیرهنه زنو پاره کرد…با یه چاقوی بسیار باریک شروع به کندنه پوست شکم زن شد….بسیار باریک پوست رو میکند که مبادا زن اوله کاری بمیره…زن شدیدا تقلا میکرد…داشت از هوش میرفت که مرده یه لیوان آب روی صورتش پاشید…چون اگه درد و احساس نمیکرد لذتی برا تماشاچیا نداشت!

نحوه شکل گیری رد روم

شکل گیری رد روم از سال ۱۹۹۱ شروع شد فردی به نام جکی جی که به  دلیل اختلالات شخصیتی حیوان ازاری میکرد.جی در پیج شخصی خود  فیلمی به نام انتقام بارگزاری میکنه در این  فیلم فردی با لباس گربه شروع به  شکنجه و در نهایت کشتن فردی بی دفاع و دست و پا بسته میکنه که پشت فرد  اینه نصب شده که بر روی اون  نوشته  شده red rum و همین آغازی برای رد روم میشه. (معنی redrum بر عکس شده کلمه murder به معنی ادم کشیه) در اصل رد روم کار خودشو از سال ۱۹۹۱ اغاز کرده و در سال  ۲۰۱۱ به کلی بسته شده اما با بسته شدن  رد روم های قدیمی، رد روم های جدید به جای اونا اغاز به کار کردن فرقشون هم در اینه که قدیمیا  افراد بی‌خانمان رو شکنجه و به قتل میرسوندن اما جدیدیا با رضایت نامه خود افراد این کار رو انجام می دهند میگید چرا یه نفر رضایت میده که اینجوری شکنجه بشه و بعد بمیره؟ دلیلش پول بسیار زیادی که بعد از مرگشون به خانوادشون داده میشه.

فیلم hostel بر گرفته شده از اتاق قرمز هستش در صورت کنجکاوی بیشتر این فیلم را تماشا نمایید.


امیدوارم که از این پست خوشتون اومده باشه. تا پست های بعدی شمارو به خدای بزرگ میسپارم.

رد رومred roomقتلگاهقتل انسانمرگ انسان
مرموز تیوی :) اگه به پست های کانال علاقه داری دنبال کن حتما...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید