ویرگول
ورودثبت نام
دانلود آهنگ جدید و بروز ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ جدید و بروز ایرانی و خارجی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دانلود آهنگ های جدید و به روز ایرانی و خارجی

سلام خدمت همه دوستان عزیزی که پست بنده رو میخونید . امروز بنده سایت ویرگول رو دیدم و باهاش آشنا شدم حس کردم باید فضای صمیمی برای ارسال نوشته های شخصی باشه برای همین قصد کردم که کاری شخصی که دارم انجام میدم رو هم به وسیله این سایت با شمایی که پست من رو میخونید هم به اشتراک بزارم

شغل اصلی بنده برنامه نویسی و طراح شبکه هست ولی خب یکی از سلایق من موزیک هست که به همین علت سایتی رو پدید آوردم و مدتی هست دارم روی این وب سایت هم کار میکنم که خدا رو شکر نتایج قابل قبولی هم تا به الان گرفتم

لطف کنید به سایت من یک سر بزنید و بنده رو از پیشنهاد و انتقادات خودتون هم بی نصب نزارید

انشاالله در پناه حق همیشه موفق و پیروز باشید

https://pokmusic.ir/
دانلود آهنگدانلود آهنگ جدیدنسیم مقصدلوآهنگ قدیمیفول آلبوم آهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید