ویرگول
ورودثبت نام
IELTS test
IELTS test
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

جمله پیچیده در گرامر آیلتس چیست؟

یک جمله فانتزی شامل یک جمله فرعی است. این یک بند وابسته است که به موضوع (چه کسی، کدام)، یا زمان (زمان) یا علت (در نتیجه) بند بی طرفانه اشاره دارد. یک جمله فانتزی گرامر آیلتس معمولاً طولانی تر از یک جمله آسان است زیرا دارای دو یا مفهوم اضافی است.

هنگامی که از یک جمله فانتزی استفاده می کنیم، معمولاً از یک حرف اضافه برای پیوند دادن جملات استفاده می کنیم، به عنوان مثال، زمانی که، مکان، یا در نتیجه، زودتر از.

من کشورم را به دلیل نیاز به اقامت با خانواده خود در استرالیا ترک کردم.

مادرم که در استرالیا زندگی می کند، از من خواست که پیش او بروم.

فارغ از اینکه دوره ام را کامل کنم، ممکن است به دنبال یک شغل کاملاً جدید باشم.

همانطور که در بالا خواهید دید، ما از سه نوع ساختار پیچیده استفاده کرده ایم. اصل اولیه، بندی است که توضیح می دهد چرا کشور خود را ترک کردید. لحظه یک بند نسبی است که جزئیات بیشتری در مورد مکانی که مادر شما زندگی می کند ارائه می دهد. نمونه سوم یک بند مشروط است که توضیح می دهد که چه کاری می توانید برای کسانی که دوره خود را به پایان رسانده اند انجام دهید.

مصرف کننده Band 4 به ساخت و سازهای آسان وابسته است و به ندرت از ساختارهای پیچیده استفاده می کند.

مصرف کننده باند 4 چه خطاهایی مرتکب می شود؟

مصرف کننده باند 4 اشتباهات گرامری زیادی مرتکب می شود و این به طور کلی درک موارد ذکر شده را برای امتحان کننده مشکل می کند. اگر در صحبت کردن به زبان مادری خود مهارت داشته باشید، معمولاً از شما می خواهند آنچه را که ممکن است بگویید تکرار کنید، ممکن است به این دلیل باشد که آنها متوجه نمی شوند که شما چه می گویید. اشتباهات گرامری می تواند معنی جمله شما را تغییر دهد و باعث سردرگمی شود.

رایج ترین اشتباهات گرامری عبارتند از:

عامل موضوع / فعل - I'm, you may be, he's, they're

درست است: من باید در استرالیا زندگی کنم.

نامناسب: من باید در استرالیا زندگی کنم.

زمان را انتخاب کنید - زمان فعلی، زمان قبلی، زمان فعلی خوب

مناسب: دیروز به سینما رفتم.

ناشایست: دیروز رفتم سینما.

از مقاله - a / an / the یا مقاله صفر استفاده کنید

درست است: من واقعاً اقامت در استرالیا را دوست دارم.

نامناسب: من واقعاً اقامت در استرالیا را دوست دارم.

حروف بیشتر - روشن / در / به / زیر / بالای / برای

مناسب: باید به موسسه مالی بروم

نامناسب: باید به موسسه مالی بروم

این که آیا ممتحن به دلیل اشتباهاتی که شما مرتکب می‌شوید و می‌نویسید متوجه اشتباه می‌شود، بر نحوه در نظر گرفتن شما تأثیر می‌گذارد.


گرامر آیلتساسترالیا زندگیاشتباهات گرامری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید