ویرگول
ورودثبت نام
ponisha ir
ponisha ir
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

با حجت بندانی (فریلنسر) بیشتر آشنا شوید

اگر شما یک کار را برای مدت طولانی انجام دهید در آن کار مهارت پیدا خواهید کرد. خیلی مهمه از ابتدا کاری رو انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد. در این پست با یکی از فریلنسرهای خوب پونیشا آشنا خواهید شد و داستان وی را خواهید خواند.

حدود 14,15 سالم بود که برای اولین بار رفتم یک کافی نت تا برای خودم یک حساب الکترونیک بسازم خوشبختانه چون یک مقدار زبان به لطف کلاسها بلد بودم تونستم برای خودم یک حساب بسازم.

دقیقا همون موقع بود که گفتم باید از این دنیای عجیب و غریب که بهش میگن اینترنت سر در بیارم این بود که شروع کردم و اولین وبلاگ رو برای خودم با بلگفا درست کردم.

پست وبلاگ انتشار میدادم، بعد از آن کم کم به فکر داشتن یک سایت مستقل برای خودم افتادم. این بود که برای خودم اولین هاست و دامین تهیه کردم و در اینترنت گشتم، وردپرس رو برای راه اندازی سایتم انتخاب کردم.

یک مقدار که گذشت گفتم چرا سایتمو خودم از صفر طراحی نکنم پس شروع کردم به یادگیری اصول طراحی سایت و در نهایت تونستم اولین وب سایتم رو برای خودم از صفر طراحی کنم.

اون موقع دوره های فنی حرفه ای بود. پس از دوم دبیرستان رفتم رشته نرم افزار کامپیوتر و تا آخرش که لیسانس بود همین راه رو ادامه دادم. بعد از دانشگاه شروع به عنوان طراح در چند شرکت کار کردم بعد برنامه نویس دیتابیس و در نهایتم طراحی وب، ولی از هر شرکت که به شرکت بعدی میرفتم بیشتر مطمئن میشدم که باید برای خودم کار کنم.

همیشه در رویاهام یه دفتر برای خودم داشتم که توش نشسته بودم و داشتم سایت طراحی میکردم تا اینکه یه روز با پونیشا آشنا شدم ابتدا چند تا پروژه کوچیک گرفتم و شبا در خانه انجام میدادم، کم‌کم تصمیم گرفتم از شرکت بیام بیرون و دفتر خودم رو شروع کنم.

با هیچی کار رو شروع کردم چون واقعا هیچ پولی برای شروع نداشتم، تازه ازدواج کرده بودم حتی اجازه ماه اول رو هم نداشتم ولی در نهایت دل رو به دریا زدم و توی ماه اول تونستم موفق باشم و چند تایی کار انجام بدم تا در نهایت رسیدم به اینجایی که الان هستم. الان سه سال هست که برای خودم به شکل فریلنسر کار میکنم و راضی هستم و از پونیشا هم ممنونم که این بستر رو برای من فراهم کرد.


پروفایل حجت در پونیشا
پروفایل حجت در پونیشا

برای مشاهده پروفایل حجت و ایجاد پروژه برای وی پروفایل hojjatbandani را مشاهده کنید

داستان موفقیت در پونیشاکسب درآمدفریلنسرفریلنسینگ
پونیشا می‌تونه به شما کمک کنه تا کارها را به افراد متخصص بسپاری. کافیه یک پروژه یا مسابقه در پونیشا ایجاد کنید تا افراد متخصص را پیدا کنید و از طریق پرداخت امن با اطمینان با آنها کار کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید