ویرگول
ورودثبت نام
pooriahedayatii
pooriahedayatii
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

3 ترفند جادویی افزایش بازدید استوری | راه های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام
افزایش بازدید استوری اینستاگرام


خب تصمیم گرفتم در این پست راه های افزایش بازدید استوری رو بهتون بگم و مطمئنم که این آموزش افزایش ویو استوری میتونه کمک خیلی زیادی بهتون بکنه و در نهایت تعداد بازدید استوری هاتون افزایش پیدا کنه

من سعی کردم در این پست پاسخ به سوال برای افزایش بازدید استوری چه کنیم رو به طور کلی برطرف کنم و تمام این نکات و ترفندها موجب افزایش بازدید استوری واقعی میشه و استفاده از ربات افزایش بازدید استوری به هیچ عنوان توصیه نمیشه، چون ممکنه باعث هک شدن اکانت و یا دیسیبل شدن اکانت شما بشه

قبل از شروع باید به این نکته اشاره کنم که اینستاگرام و الگوریتم آن عاشق این هستن که شما براشون ترافیک بندازید یعنی اینکه مخاطب در اپلیکیشن اینستاگرام بمونه. حالا شما چجوری باید مخاطب رو نگه داری؟ من در یکی از پست هام اینستاگرامم بصورت کامل به این موضوع اشاره کردم

این هم ویدئو 3 تکنیک جادویی افزایش بازدید استوری

https://www.aparat.com/v/pjZYz


ترفندهای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

خب حالا وقتشه که ترفندهای افزایش بازدید استوری رو بهتون بگم که شامل 3 نکته خیلی مهم هست :

افزایش بازدید استوری از طریق لوکیشن :

اینستاگرام در یکی از آپدیت های چند ماه آخیرش اومد دسترسی به لوکیشن در استوری رو ساده و راحت کرد. یعنی زمانی که شما میخای استوری بذاری (چه عکس و چه ویدئو)، اگر روی صفحه کلیک کنی تصویری مطابق شکل زیر میبیند که دیگه نیازی نیست از قسمت تگ ها و استیکرها لوکیشن رو اضافه کنید

عامل افرایش بازدید استوری
عامل افرایش بازدید استوری

حالا دلیل اینکار اینستاگرام اینه که شما از لوکیشن استفاده کنید و استفاده از لوکیشن میتونه برای این اپلیکیشن ترافیک بندازه و اینستاگرام هم میگه هرکی برای من ترافیک بیشتری انداخت منم هواشو بیشتر دارم (جایزت میشه افزایش ویو استوری)

حالا حتما با خودتون میگید که چجوری ویو استوری من زیاد میشه؟ زمانی که یک عکس یا یک ویدئو از یک رستوران یا یک غذای خوشگل یا یک طبیعت باحال میذاری، مخاطب میگه عه اینجا کجاست چقد خوشگله و اگر لوکیشن گذاشته باشی میره تو صفحه اون لوکیشن و حداقل یک 3 دقیقه ای هم اونجا درگیر میشه و اینستاگرام میگه بابا دمت گرم که برام ترافیک انداختی و مخاطب رو تو اپلیکیشن من نگه داشتی و منم بهت حال میدم (ویو استوری بالا)

پست مکمل افزایش بازدید استوری (چرا ویو استوری هام کم شده) در اینستاگرام آپلود شد

افزایش بازدید استوری از طریق لی اوت :

قبل ازینکه نکته رو بگم حتما آموزش استفاده از ویژگی جدید Instagram Layout در استوری اینستاگرام رو بخونید و تا مطالب براتون گنگ نباشه

زمانی که شما از لی اوت استفاده می کنید دقیقا مثل مورد قبلی برای اینستاگرام ترافیک میندازید. اگر به عکس زیر دقت کنید میبینید که در یک قاب از چند عکس استفاده شده و این موجب میشه که کاربر انگشتش رو روی استوری نگه داره و عکس هارو با دقت ببینه. اینجوری رو استوری شما مونده و از سمت استوری و پیج شما برای اینستاگرام ترافیک افتاده. این یک عامل افزایش بازدید استوری اینستاگرام هست که خیلی از افراد نادیده میگیرند

افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان
افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان


افزایش بازدید استوری از طریق Add your :

خب قبل اینکه بریم سراغ اصل مطلب شما باید بدونید ادد یورز چیه؟ پس حتما این مقاله رو بخونید

ادد یورز اینستا یکی از قابلیت های نسبتا جدید اینستاگرام محسوب میشه که با استفاده از آن علاوه براینکه تعداد بازدید استوری هاتون بالا میره، میتونه موجب افزایش فالوور هم بشه البته اگر به درستی و به جا ازش استفاده بشه. برای شرکت و استفاده از ادد یورز باید به 3 تا نکته توجه کنید :

1 - همیشه از عکس استفاده کنید (ترجیحا عکس چهره) نه ویدئو

2 - در ادد یورزهای چالشی و احساسی شرکت کنید (مثلا عکس بچگی تو اضافه کن)

3 - حداکثر هفته ای یک بار در ادد یورزهای اینستاگرام شرکت کنید

من سعی کردم در این پست نکات و ترفندهایی رو بگم که خیلی بهش دقت نکرده اید و ساده ازش گذشته اید. خلاصه با رعایت همین نکات ساده میتونید ویو استوری اینستاگرام تون رو افزایش بدید

برای دیدن آموزش‌های بیشتر می‌تونید به پیج اینستاگرام من سر بزنید



افزایش بازدید استوریآموزش اینستاگرامدیجیتال مارکتینگاینستاگراماستوری اینستاگرام
پوریا هدایتی هستم. تولیدکننده محتوا | دیجیتال مارکتر | طراح سایت وردپرسی | سئوکار (اینم هشتگ اختصاصیمه ===> #محتوا_باز)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید