ویرگول
ورودثبت نام
شرکت پوشش پلاستیک صائن
شرکت پوشش پلاستیک صائن
خواندن ۶ دقیقه·۲ سال پیش

چگونه می توانیم از نایلون شیرینگ پک برای وسایل مختلف استفاده کنیم؟

در این مقاله قصد داریم که در رابطه با یک کاربرد بسیار خاص و جدید از نایلون شیرینگ پک صحبت کنیم. در مقالات مختلف در رابطه با استفاده از نایلون شیرینگ پک برای بسته بندی کالاهای مختلفی استفاده کرده ایم، ولی موضوعی که در این مقاله به آن می پردازیم بسیار جدید است. پس با ما همراه باشید.

نایلون شیرینگ پک، یک کاردستی است که می توانید برای بسیاری از پروژه های صنایع دستی از آن استفاده کنید. هنگامی که بدانید چگونه از این پلاستیک به درستی استفاده کنید، دیگر نیاز نیست از درست کردن هدایای هنری کوچک و لوازم جانبی برای خود و دیگران دست بکشید.

نایلون شیرینگ پک
نایلون شیرینگ پک

من 4 روشی را که برای به دست آوردن نتایج عالی با استفاده از نایلون شیرینگ پک بکار میگیرم را با شما به اشتراک می گذارم.

لوازم مورد نیاز

  • نایلون شیرینگ پک

چند مارک متفاوت برای آن موجود است که شرکت پوشش پلاستیک صائن یکی از آنهاست. من این برند را بیشتر دوست دارم، اما برند های دیگر هم خوب هستند.

  • نشانگرهای دائمی، مداد یا گچ

شما به همه اینها نیاز ندارید، آنچه را که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید، اما من توصیه می کنم همیشه از یک نشانگر برای طرح خود استفاده کنید، هر ضخامتی که دوست دارید را انتخاب کنید.

  • قیچی کوچک و سوراخ کن (در صورت ساخت گردنبند، گوشواره)
  • طرح ها

چند طرح را روی کاغذ بکشید یا از رایانه خود چاپ کنید. این طرح ها می توانند هر چیزی باشند که دوست دارید، از لوگوی گروه گرفته تا کارتون سگ شما و هر چیز دیگری.

  • سنباده، درجه ریز

برای حفظ رنگ به آن نیاز دارید تا سطح را کمی سنباده بزنید.

  • فر و سینی پخت و پز قدیمی
  • مقوا
  • جواهراتی که پیدا میکنید.

طیف وسیعی از پلاستیک ها برای انتخاب وجود دارند. من تمایل دارم رنگ سفید را استفاده کنم زیرا می بینم که با تکنیک های من بهترین نتیجه میدهد، اما کارهای شگفت انگیزی دیگری را با رنگ های دیگر نیز دیده ام.

پلاستیک تقریباً 45٪ نسبت به اندازه ی اصلی خود کوچک می شود، بنابراین مطمئن شوید که طرح های شما بسیار بزرگتر از اندازه ی واقعی باشند که می خواهید در نهایت خروجی کار باشد.

توصیه می کنم مقاله ی مربوط به فیلم استرچ را هم حتما مطالعه بفرمایید.

نایلون شیرینگ پک
نایلون شیرینگ پک

دستورالعمل نحوه استفاده از پلاستک شیرینگ پک

از کاغذ سنباده ریز استفاده کنید و پلاستیک خود را کمی سنباده بزنید.

قبل از اینکه تمام قسمت‌هایی را که قرار است استفاده کنید سمباده بزنید، این مرحله را فراموش کردم و خیلی دیر به یاد آوردم که آن را انجام دهم، بنابراین مدادها و گچ‌های پاستلی من بهترین نتیجه را نداشتند.

روش 1

با یک نشانگر مشکی طرح خود را روی پلاستیک بکشید.

اگر نمی توانید طرح خود را از طریق پلاستیک ببینید، می توانید از یک لایت باکس استفاده کنید.

با نشانگرهای دائمی در طرح خود رنگ کنید.

بهترین نتیجه زمانی است که از رنگ های متضاد استفاده می کنید.

روش 2

من فکر می کنم اگر می خواهید از گچ استفاده کنید، استفاده از پلاستیک سفید بهتر است.

من متوجه شدم که اگر از یک غنچه پنبه استفاده کنم و پودر ریز را به پلاستیک بمالم، بهترین نتیجه را می‌گیرم و می‌توانم رنگ را به خوبی ترکیب کنم. می‌توانید گچ‌ها را مستقیماً روی پلاستیک‌ها بمالید، اما من واقعاً این کار را دوست ندارم و نتایج به زیبایی ترکیب کردن با یک غنچه پنبه نیست.

طرحی که قبل از اینکه پلاستیک را کوچک کرده باشید، نامرتب به نظر می رسد و فکر می کنید که کار نخواهد کرد. اگر کوچکتر شود، همه چیز متفاوت به نظر می رسد.

روش 3

اساساً همان کاری را که با نشانگرهای بالا انجام می دهید، را دوباره انجام دهید.

وقتی مدادها و گچ‌ها روی پلاستیک حرکت کنید، بسیار روشن هستند و فکر می‌کنید که باید آن را تیره‌تر کنید…

این کار را نکنید. وقتی پلاستیک کوچک می‌شود، رنگ پررنگ‌تر می‌شود و علائم مداد باید با هم ترکیب شوند.

روش 4

یک نشانگر نقره ای روی پلاستیک مشکی وجود دارد. روی پلاستیک سیاه واقعاً نمی توان آن را ردیابی کرد، بنابراین طراحی با دست آزاد راهی است که باید انجام شود. من فقط طرح ها را روی رنگ های ثابت ساده نگه می دارم. شما همچنین می توانید از مداد رنگی یا گچ استفاده کنید، اما من شارپی نقره ای را بیشتر دوست دارم.

رنگ روشن یک عامل شگفت انگیز ایجاد می کند و پس از جمع شدن پلاستیک واقعاً برجسته می شود.

نایلون شیرینگ پک
نایلون شیرینگ پک

مراقب لبه های ظریف باشید زیرا شفافیت می تواند باعث کمی پارگی شود. هرچه قیچی کوچکتر باشد هنگام برش اشکال عجیب و غریب، بهتر است.

  • یک تکه مقوا یا کاغذ آشپزی را روی یک سینی قدیمی قرار دهید و پلاستیک بریده شده را روی آن قرار دهید.
  • سینی را در فر از قبل گرم شده قرار دهید.

دمای فر بستگی به این دارد که از چه برند پلاستیکی شرینکی استفاده می کنید، بنابراین دستورالعمل ها را بررسی کنید.

  • مدت زیادی طول نمی کشد (چند دقیقه) پس مراقب آنها باشید.

وقتی کوچک شدند متوجه می شوید که صاف نیستند، ممکن است حباب خفیفی داشته باشند. این به راحتی رفع می شود. با یک تکه مقوای ضخیم، پلاستیک را فشار دهید و حرارت را ادامه دهید.

من پلاستیک را از نزدیک تماشا می کنم و هنگامی که منقبض شد، به سرعت فشار می دهم و پلاستیک را صاف می کنم. برای این کار فقط از مقوای سفید تمیز استفاده کنید تا هیچ چاپی به طرح منتقل نشود.

  • بیش از حد در فر نگه ندارید، زیرا ممکن است پلاستیک بچسبد.

شما می توانید از آنها به روش های مختلف برای ایجاد قطعات سفارشی و شخصی استفاده کنید. جاکلیدی، گیره موی زیبا، گوشواره، آویز، انگشتر، سنجاق سینه و حتی تزیینات برای کتاب‌خوانی یا کاردستی، روشی عالی برای استفاده از پلاستیک شیرینگ هستند.

در اینجا چند نکته و ترفند اضافی در مورد استفاده از پلاستیک شرینک برای صنایع دستی آورده شده است.

  • روی طرح خود از درزگیر استفاده کنید. بیشتر رنگ‌ها ثابت می‌شوند و نگه می‌دارند، اما درزگیر اسپری هیچ‌وقت آسیبی به آن وارد نکرده است و از محو شدن طرح محافظت می‌کند.
  • طرح های گوشواره بسیار خوب هستند. از این طریق دقیقا همان طرح را در همان اندازه بدست می آورید.
  • طرح های ساده موثرترین هستند. هر چه جزئیات بیشتر در زمان بزرگتر باشد، وقتی کوچکتر شود، طرح آشفته تر به نظر می رسد.
  • رنگ های جامد با برش دادن اشکال هندسی بدون طراحی سریع و آسان به خوبی کار می کنند.
  • برای هدایای سفارشی منحصربفرد برای دوستان و خانواده، این طلسم‌ها را به سنجاق‌های سینه، مو و انگشتر بچسبانید.

امیدوارم این مقاله به همه کسانی که دوست داشتند بدانند که چگونه می‌توانند نتیجه خوبی از شرینک پلاستیک بگیرند، کمک کرده باشد، آموزش‌های زیادی در اینترنت وجود ندارد که به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.




نایلون شیرینگ پکنایلون شرینک پکفیلم استرچنایلون شیرینگشیرینگ پک
تولید نایلون های عرض ۶ سانتی متر الی ١۴ متر در صنعت پلاستیک جهت مصارف کشاورزی ، گلخانه ای ، ساختمانی ، و تولید نایلون های شرینگ پک و جهت بسته بندی صنعتی و بهداشتی و تولید انواع کیسه نایلون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید