ویرگول
ورودثبت نام
پوشیتو
پوشیتو
خواندن ۶ دقیقه·۱ سال پیش

مصاحبه با یک طراح تیشرت از بارسلونا

به عنوان یک شرکت طراحی و چاپ روی لباس، ما در تلاش هستیم تا محتوای مفیدی برای خوانندگان خود ایجاد کنیم. همانطور که می دانید، ما در مورد تی شرت های چاپی و همچنین در مورد بازاریابی خلاقانه مطالب زیادی می نویسیم. هرازگاهی ما دوست داریم مطالب جدیدی و متنوعی ایجاد کنیم تا تغییری در نگرش و ذهن طراحان لباس ایرانی به وجود بیاوریم.

از این رو در این مقاله مصاحبه با یک طراح لباس خلاق از بارسلونا برای شما آورده ایم. این مصاحبه ترجمه شده از وبسایت printsome می باشد.

پابلو بنیانگذار Cavenga ، یک وب‌سایت اینترنتی تی‌شرت‌های چاپی خلاقانه است. تی شرت های چاپ شده او هوشمند هستند و خلاقیت جدیدی را به یک رسانه فرسوده می آورند.

ما با پابلو به گفتگو نشستیم تا سعی کنیم مرد، چشم انداز و محصول را برای خوانندگان خود ارائه کنیم.

چگونه یک طراح تی شرت شدید؟

برای مدت طولانی در انجام پروژه های مدیریت شده برای آژانس ها و به عنوان یک طراح آزاد کار کرده ام. طراح بودن به این معنی است که اغلب اوقات منطقه امن خود را ترک می کنید و با تولیدی تی شرت ها، وب سایت ها، لوگوها و غیره در تماس هستید.

من دوست داشتم این نوع کارها را انجام دهم، اما این احساس را داشتم که تلاش زیادی برای برند دیگران انجام می‌دهم، و برای پاداش کمی. مشتریان همیشه کیفیتی را که من دنبالش بودم نمی‌خواستند و این همیشه من را بی انگیزه می‌کرد. من می‌خواستم برای چیزی کار کنم که بتوانم آن همه تلاش کنم تا مردم را خوشحال ببینم، چیزی با طراحی خوب داشته باشم، جایی که بتوانم بر کیفیت محصولات نظارت داشته باشم و خودم چیزهای خاصی ارائه دهم.

از آنجایی که من عاشق مد هستم، متوجه شدم که می توانم این دو علاقه را با هم جمع کنم. من طراح تی شرت شدم. وب سایت Cavenga را ایجاد کردم واکنون، آینده روشنی برای خودم می‌بینم.

چه کسانی یا چه کسانی روی طرح های تی شرت شما تاثیر می گذارند؟

تاثیرات اصلی من عبارتند از اوبی ، سونیا کاراسکو ، و  کی تی‌زی . اما من همچنین بسیار تحت تأثیر هنرمندان و نوازندگان مختلف مانند Björk، Róisin Murphy، Olaf Breuning و غیره هستم.

من همیشه از چیزهایی که اطرافم است عکس می‌گیرم. من سبک باشگاهی را در لندن و بارسلونا، مادرید، برلین، زوریخ و آمستردام دوست دارم. من از آنچه در آن مکان ها می بینم عکس می گیرم. من همیشه در شهرهایی که می‌روم مجلات و کتابهای مرتبط می‌خرم، سپس وقتی تی‌شرت طراحی می‌کنم، آن‌ها را مرور می‌کنم، فقط برای اینکه از منطقه امن خود خارج شوم و کاری منحصر به فرد انجام دهم.

شما در کجا مستقر هستید و برای یک فرد خلاق در آنجا چگونه است؟

تمام طراحی و تولیدی ما در بارسلون، اسپانیا است. بارسلونا شهری بسیار خلاق، سرزنده و جوان است. من احساس می کنم که یک طراح به این دلیل در اینجا پیشرفت می کند.

کاونگا (Cavenga)… در مورد این نام برای خوانندگان ما بگویید

نام کاونگا از مستندی به نام پوتو و کابنگو گرفته شده است. آنها دو خواهر هستند که به زبان اختراعی صحبت می کنند و نمی توانند به زبان مادری خود صحبت کنند. من از این نام استفاده کردم زیرا درست مانند مستند، از دو ورودی معمولی به دنبال یک واقعیت جایگزین و عجیب هستم.

کمی در مورد سیستم منحصر بفرد تولید خود بگویید

هر مجموعه برای معدن محدود به 333 قطعه است. هنگامی که سفارشات به 333 قطعه تولیدی از یک طرح برسد، دیگر تی شرت های بیشتری از آن مدل را چاپ نمی کنم. این باعث ایجاد اصالت، منحصر به فرد می شود. اگر روزی این پیراهن ها از نظر محبوبیت منفجر شوند، اقرادی که این تیشرت را پوشیده اند از این که فقط طرح های زیادی از آنها وجود دارد، نخواهند پذیرفت.

تیشرت ها بسیار با کیفیت هستند. 100% پنبه، طبیعی و زیست محیطی، بدون هیچ مانعی برای علاقه مندان به تیشرت های آلرژیک. تمام برش های تی شرت های من آمریکایی است.

حقیقت این است که من تلاش می‌کنم ترکیبی بین پیچیدگی خیابانی آمریکایی و اروپایی پیدا کنم تا تی‌شرت‌هایی با چاپ هوشمند و چابک بسازم که جهانی هستند، توجه را به خود جلب می‌کنند و جذاب هستند. آیا این همان چیزی نیست که یک طراح تی شرت باید برای آن تلاش کند؟

پس مجموعه های متعددی دارید؟

هر مجموعه بر اساس یک مفهوم خلاقانه منحصر به فرد است. مفهوم کاشته می شود، سیستم ساختار می یابد و از آنجا خلاقیت را برای ایجاد طرح ها بر اساس فرم لباس اعمال می کنیم. آنچه مهم است به خاطر بسپارید این است که هر طرح فقط آن 333 تی شرت چاپ شده را دارد... این برای مفهوم بیش از حد کار من بسیار مهم است.

کدام یک از تی شرت های شخصی شما مورد علاقه شماست؟

من عاشق تمام تی شرت هایم هستم. آنها مثل بچه های من هستند وقتی آنها را طراحی می کنم رشد آنها را می بینم و بنابراین آنها بخشی از من هستند. داشتن یک مورد علاقه شخصی سخت است. اگر بخواهم انتخاب کنم، متکوند را انتخاب می‌کنم ، زیرا اولین طرحی بود که طراحی کردم، و Dubel Beld، زیرا آخرین ساخته‌ای بود که تا کنون ساخته‌ام و طراحی فوق‌العاده‌ای بود.

از چه نوع چاپ تی شرت استفاده می کنید و چرا؟

من از چاپ سیلک برای چاپ روی تیشرت استفاده می کنم . با این تکنیک بهترین کیفیت چاپ را در پنبه خواهید داشت. اکثر تی‌شرت‌های فول پرینت از سابلیمیشن استفاده می‌کنند و از لایکرا ساخته شده‌اند، اما من نمی‌خواهم از سابلیمیشن روی لاکرا استفاده کنم، زیرا تی‌شرت‌ها بیش از سه ماه دوام نمی‌آورند. من تی شرت هایی درست نمی کنم که زود از بین بروند و مجبورت کنم برگردی و یک تی شرت جدید بخری. من از چاپ سیلک استفاده می کنم زیرا می خواهم طرح ها طولانی باشند. طراحی خوب تی شرت نیز تولید اخلاقی است. من به انجام هزینه پایین، پایین آوردن هزینه های تولید و ارزان فروشی اعتقادی ندارم. جامعه عادلانه در چنین فضایی رشد نمی کند.

تی شرت های شما را به کجا می توانم تحویل بگیرم؟

در حال حاضر ما در پرتغال و اسپانیا می فروشیم، اگرچه امسال فروش را در فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و سوئیس آغاز خواهیم کرد. و بله، من امیدوارم که ما تی شرت های چاپ شده خود را در بریتانیا نیز بفروشیم!

در آینده چه انتظاری می توانیم از شما داشته باشیم؟

در ادامه، مجموعه‌ای از تی‌شرت‌ها و ژاکت‌هایی را تکمیل می‌کنم که می‌توانید در یک دفتر بپوشید اما همچنان خلاق به نظر برسید.

برای زمستان پیش رو نیز در حال تهیه انواع لباس ها مانند روسری و جوراب هستم.

در حال حاضر، من به دنبال شرکای در بقیه اروپا هستم تا Cavenga را به فرانسه، سوئیس، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، هلند و غیره بیاورم. طراح و در عین حال کارآفرین بودن سخت است. خوشبختانه، وقتی افرادی را می‌بینم که کاونگا می‌پوشند، تمام سردردهایی که از انجام خیلی کارها می‌گیرم ناپدید می‌شوند. آنها به من نشان می دهند که همه چیز ارزشش را دارد.


چاپ طرح دلخواه

در اینجا در پوشیتو، ما همیشه از تلاش‌های خلاقانه پشتیبانی کرده‌ایم ، به همین دلیل مفتخریم که خدمات جدید چاپ طرح دلخواه خود را اعلام کنیم.

به لطف تجربه پنج ساله خود در صنعت چاپ پوشاک، ما توانستیم پلتفرمی را طراحی کنیم که پاسخگوی نیازهای هنرمندان و طراحانی باشد که می خواهند خط تیشرت خود را راه اندازی کنند . سرویس چاپ طرح دلخواه پوشیتو هیچ حداقل سفارشی ندارد و می‌تواند هر طرحی را بدون محدودیت رنگ چاپ کند.

<br/>

طراحتی شرتچاپمصاحبه
شما می توانید در پوشیتو چاپ روی تیشرت، چاپ روی هودی و دورس، چاپ روی ماگ و فنجان، چاپ روی شاسی انجام دهید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید