ویرگول
ورودثبت نام
پوشیتو
پوشیتو
خواندن ۳۷ دقیقه·۹ ماه پیش

15 مثال واقعی از چگونگی بهتر کردن طرح روی تی شرت

طراحی می تواند یک چالش باشد. چه قرار دادن یک تصویر ، انتخاب فونت ، یا تنظیم مجدد یک طرح ، حتی آنهایی از ما که این کار را برای امرار معاش انجام می دهیم ممکن است گیر کنیم. ما در پوشیتو چاپ روی تیشرت را با بهترین کیفیت انجام می دهیم و از طراحی کردن نیز لذت می بریم.

گاهی تنها چیزی که نیاز دارید کمی الهام است. این مقاله از سایت rushordertees انتخاب و ترجمه شده است.

در این مقاله، ما به 15 نمونه از طرح‌های واقعی که وارد بخش هنر شده‌اند و نیاز به کمک گرافیکی دارند، می‌پردازیم. بنا به درخواست مشتری، من به هر یک از آنها یک تغییر طراحی دادم.

آیا آماده یادگیری نکات و ترفندهای عالی برای بهبود مهارت های طراحی تی شرت خود هستید؟

1. دوگی فرشر

در ابتدا، این طرح برای یک رویداد جمع آوری کمک مالی ارائه شد و مشکلاتی دارد. من آنها را یکی یکی مرور می کنم، اما اول: به نظر شما چه چیزی می تواند بهبود یابد؟

قبل از تغییر

در اینجا مسائلی وجود دارد که من پیدا کردم:

• آیا کسی چراغ ها را خاموش کرده است؟ به طور کلی تیره، بی‌حرکت و کنتراست پایینی دارد که باعث می‌شود برخی از عناصر با هم ترکیب شوند، مانند دست او که لیوان مارتینی را گرفته است. و صورتش بیشتر در سایه است.

• آن چیزهای سیاه و سفید – آنها چیست؟ جوهر پاشیده می‌شود، اما چرا؟ پایین به نظر می رسد که می خواهد یک چوب گلف باشد تا با توپ گلف همراه شود. اما کاملاً آنجا نیست.

• وقتی صحبت از آن توپ شد، چرا والیبال باید به اندازه توپ گلف باشد؟ من در مورد مینی گلف شنیده ام، اما مینی والیبال؟ بی دلیل سردرگمی را اضافه می کند.

• انتخاب فونت "الجزایری" با این طراحی خوب نیست . یا هر طرحی اخیرا  یاردز آن را رها کرده است. فونت به طرز عجیبی فانتزی است (در رده "تزیینی" است) و دارای خطوط ریزی است که به خوبی چاپ نمی شود.

• تصویر له شده است. این زمانی اتفاق می‌افتد که شما مقیاس را متناسب نکنید. به عبارت دیگر، تغییر یک بعد (ارتفاع یا عرض) به صورت جداگانه. له کردن افراد باعث می شود سر آنها چاق تر به نظر برسد.

پس چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

کاری که من به جای اصلاح طرح موجود انجام دادم این بود که از ابتدا شروع کردم. من با مشتری صحبت کردم تا تصویر اصلی Dougie را درخواست کنم و درباره رویداد بیشتر بدانم. آنها به من گفتند که قرار بود سرگرم کننده باشد - بنابراین من با طراحی سرگرم شدم. بیایید با این مثال یک توپ داشته باشیم.

بعد از تغییر:

من دقیقا چه کار کردم؟

• اضافه شدن روشنایی، رنگ، و رنگ پوست مناسب.
• نسبت‌ها را تصحیح کرد، بنابراین او له نمی‌شود.
• از یک فونت مدرن باحال استفاده کرد و یک قوس زاویه دار منحصر به فرد را اعمال کرد.
• تعدادی توپ کلیپ آرت جدید دریافت کردم و اندازه آنها را نسبی کرد.
• رنگ نوشیدنی را برای کنتراست قوی تر تغییر داد.
• از شر لکه های جوهر uggo خلاص شد.
• اضافه کردن یک چلپ چلوپ پس زمینه آبی برای گره زدن همه آن را با هم.


مورد تایید مشتری زمان طراحی: 45 دقیقه

2. از هیولا به زیبایی

شهر کوچکی در داکوتای جنوبی وجود دارد که می‌توانید از یک بومیان آمریکایی دیدن کنید و یک بوفالو را ببوسید. اون آمریکا نیست؟ آنها لایق یک تی شرت خوب هستند. اما این نیست

شما چی فکر میکنید؟

قبل:


چه چیزی را دیدم که قابل بهبود است؟

• اساساً خیلی ابتدایی است . تایپ، تصویر، نوع. فونت ساده و استاندارد (به معنای واقعی کلمه فونت پیش‌فرض استودیوی طراحی ما است)، و هر کلمه یک اندازه است. به نظر می رسد حدود 2 دقیقه طول کشید (و احتمالاً انجام شد).

• عنوان کسب و کار، "مریوال بوفالو رنچ" نباید دارای خط شکسته تصادفی باشد - باید همه یک خط باشد. یا، می‌توانید خط بالایی "Merrival" (نام) و خط پایین "Buffalo Ranch" (آنچه که هست) را انجام دهید، اما کلمه "at" نباید خط را با "Merrival" به اشتراک بگذارد. این یک قانون خوب است که به طور کلی باید رعایت شود.

• عکس تار است و کنتراست پایینی دارد که به نفع این تصویر نیست. سخت است بدانیم اینجا چه خبر است. همچنین به خوبی برش داده نشده و حاشیه ندارد. فقط به نظر می رسد که روی پیراهن سیلی زده است. چه کسی اتو را به یاد می آورد؟ اینها حداقل مرزهایی داشتند.

• شماره تلفن خیلی بزرگ است. من همیشه در مورد شماره تلفن روی تی شرت چیزی داشتم. ابتدا، اگر می خواهید شخصی که تی شرت شما را می پوشد شبیه یک بیلبورد پیاده روی باشد، راه برای انجام این کار این است که یک شماره تلفن غول پیکر روی آن قرار دهید. دوم اینکه آیا کسی تا به حال شماره تلفنی را که روی تی شرت می بیند یادداشت می کند؟ من تعجب میکنم.

اینها به اندازه نداشتن طرح در وهله اول مسائل طراحی زیادی ندارند .

این مشتری می خواست هزینه کلی خود را پایین نگه دارد، بنابراین ما آن را یک رنگ نگه داشتیم: جوهر سیاه روی یک پیراهن سفید. ایرادی ندارد. اما آنها علاقه مند به تغییر طراحی بودند . بیایید با این مثال راحت باشیم. لبهایت را غنچه کن!

بعد:

من دقیقا چه کار کردم؟

• فونتی را انتخاب کنید که برای موضوع مناسب باشد و اندازه و سبک متفاوتی به آن بدهد. برجستگی «بوفالو را ببوس» مانند یک تیتر برای جلب توجه است. مکان، و بله، شماره تلفن هنوز وجود دارد، فقط کوچکتر است .

• عکس را طوری تنظیم کرد که واضح تر باشد و کنتراست بهتری داشته باشد. از ابزارهای فتوشاپ به صورت استراتژیک در برخی مناطق استفاده می شود. شما در واقع می توانید بگویید چه اتفاقی می افتد. توضیح نمی دهد که چرا این اتفاق می افتد. من آن را برای شما می گذارم.

• عکس را برای کادربندی سوژه ها برش داد و یک حاشیه فانتزی اضافه کرد. یک شوخی در بخش هنر این بود که همیشه می‌گفتم: «مرزش را بگذار». دلیل اینکه من همیشه این را گفتم این است که باید.

• یک بافت «پریشان» به نوع و لبه ها اضافه شده است. یک جلوه مضطرب ظاهری کهنه و فرسوده می دهد، که من احساس می کنم برای این طرح کار می کند. برای جزئیات بیشتر در مورد آن و نحوه استفاده از آن، پست اخیر من را در مورد آن بخوانید .

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 30 دقیقه

3. رعد و برق گرد

شرکت AP Lightning یک تأسیسات نظامی ایالات متحده است که توسط نیروی ویژه جنوب شرقی برای آموزش قول اردوی 203 ارتش ملی افغانستان و ستاد 303 منطقه پلیس ملی افغانستان استفاده می شود. درست است: این تی شرت ها به یک منطقه جنگی می روند.

اینجا در راحتی مقر فیلادلفیا، نبرد بسیار ساده‌تری داشتیم: تغییر طراحی. بیایید به این مثال حمله کنیم.

قبل از:

چیزی که این مشتری ارسال کرد معادل دیجیتالی نقاشی دستمال سفره بود. جذاب است اما قرار نیست آنطور که هست چاپ شود. ما معمولاً از این طریق سفارش‌هایی دریافت می‌کنیم، و شما را تشویق می‌کنیم که آثار هنری خود را به هر شکلی که برای شما مناسب‌تر است، از جمله نقاشی‌های دستمال سفره ارسال کنید.

کانسپت عالی است و مشتری از ایجاد پیشرفت هیجان‌زده بود، بنابراین کاندیدای عالی برای تغییر طراحی بود.

پس چگونه در این مورد رفتم؟

در اصل من نیاز به بازسازی طرح با تمام قطعات جدید داشتم. وضوح این تصویر بسیار پایین است: 72 DPI، و حتی در اندازه کامل نیست. در حالت ایده‌آل، می‌خواهیم 300 DPI در اندازه کامل باشد.

بنابراین اولین کار من این بود که تمام عناصر مورد نیاز خود را با وضوح بالاتر پیدا کنم. ما از ترکیبی از منابع استفاده می‌کنیم: وب‌سایت‌های استوک عکس و کلیپ آرت و کتابخانه وسیع کلیپ آرت ما.

دقیقا دنبال چی بودم؟ قسمت های اصلی

• تاج گل لورل : نمادی از پیروزی یا موفقیت که قدمت آن به یونان باستان باز می گردد . این تاج گل خاص نیاز به نوارهای سفارشی دارد که از آن عبور می کنند.

• کلاه و سپر اسپارتی پوشیده در نبرد : می دانستم که می توانم این تصاویر محبوب و نمادین را در وب سایت های عکس استوک پیدا کنم.

• آرم های نظامی : پیدا کردن آن نیز آسان است. اغلب اوقات نسخه‌های باکیفیت این موارد در صفحات ویکی‌پدیا وجود دارد.

و من دقیقاً چه چیزی را خودم خلق خواهم کرد؟ همه چیز دیگر.

• نوارهای سفارشی دور تاج گل لورل.
• بنری که در امتداد پایین طرح قرار دارد.
• تایپوگرافی، از جمله نوع یونانی روی بنر.
• لایه بندی فتوشاپ، افکت ها، و جداسازی رنگ.

نبردی داغ بود و در نهایت ما پیروز شدیم.

بعد از:

چند عنصر طراحی اضافی که اضافه کردم:

• ظاهر 3 بعدی برای نوارهای سفارشی در کنار.
• نوع پررنگ و قوسی شکل که بالای تاج گل لورل را در آغوش گرفته است.
• درخشش در اطراف کلاه و سپر برای کنتراست بهتر.
• حداقل سایه و هایلایت روی تمام عناصر ایجاد شده.
• قوس معکوس برای بنر در پایین.
• بافت مضطرب برای ظاهری فرسوده در جنگ.

پس از اتمام طراحی، نوبت به انجام تفکیک رنگ می رسد. این کار خاص قرار بود در 7 رنگ چاپ شود. جدایی از این نوع "فرآیند شبیه سازی شده" نامیده می شود و از نیمه آهنگ ها استفاده می کند. ممکن است مشکل و زمان‌بر باشد، بنابراین آن را برای پست دیگری ذخیره می‌کنیم.

مانند یک نمایش آشپزی، من به محصول نهایی می پرم.

این یک پیش‌نمایش چاپ از رنگ‌هایی است که به ترتیب صفحه‌ها پایین می‌آیند: سفید زیر پایه، زرد، قرمز، سبز، آبی، طلایی، سیاه، سفید برجسته:


علیرغم تأخیر در برقراری ارتباط با شخصی در آن سوی دنیا، کار طبق برنامه انجام شد، کار با مشتری بسیار راحت بود و او کاملاً نتیجه را دوست داشت.

از او خواستم به واحد خود بگوید که ما از خدمات آنها تشکر می کنیم. او به من گفت که آنها از ما تشکر می کنند!

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 2 ساعت و 30 دقیقه.

4. پیاده روی در پارک

این فایل هنری برای سفارش تیشرت برای ما ارسال شد. من مطمئن نیستم از کجا آمده است. احتمالا یک کارت پستال قدیمی طبق جستجوی من در گوگل، پارک ایالتی مری هیل یک اردوگاه زیبا در ایالت واشنگتن است. چیزی که واقعا در مورد آن جالب است این است که یک مدل تمام مقیاس از استون هنج وجود دارد!

حیف که این گرافیک مشکلات جدی دارد. من آنها را یکی یکی مرور می کنم، اما اول: به نظر شما چه چیزی می تواند بهبود یابد؟

قبل از:


اینم مشکلاتی که دیدم:

• فوق العاده تار است. این منظره بعد از خوردن حدود هشت آبجو است. و مردم در پارک های دولتی مجاز نیستند. یک چاپ فقط می تواند به خوبی تصویر اصلی به نظر برسد، بنابراین اگر شروع به تار بودن کنید، قطعا روی تی شرت تار خواهید شد.

• ظاهر عجیبی دارد. مطمئن نیستم چگونه آن را توصیف کنم. درهم؟ آب و آسمان یک جور به نظر می رسند. درختان روشن هستند، اما همه چیز دیگر سایه به نظر می رسد. صبر کنید، درخت است یا کلم بروکلی؟ گفتنش سخته

• لبه ها همه ژانکی هستند. بررسی املای من می گوید janky برای استفاده خوب است. مطمئن نبود به هر حال خطوط اطراف مرز نه تمیز است و نه مستقیم. و چند رنگ تصادفی فقط در امتداد لبه بالایی آویزان هستند.

• نام پارک وجود ندارد. شاید در رودخانه شناور شده است؟

پس چگونه مشکلات را برطرف کنیم؟

اگر حدس زدید که بهترین راه شروع از صفر است، درست می گویید. من با مشتری صحبت کردم تا ایده بهتری درباره آنچه می‌خواهد داشته باشم و به او بگویم که فایل هنری ارائه‌شده یک غیر شروع است.

مشتری توضیح داد که می‌خواست این طرح شبیه یک کارت پستال قدیمی روی یک تی‌شرت سبز جنگلی با برجسته بودن نام پارک باشد. کاری که می توانستم انجام دهم! او با تغییر طراحی موافقت کرد و من رفتم روی آن کار کنم. بیایید به این مثال سفر کنیم.

بعد از:

پس من دقیقا چه کار کردم؟

• عکسی را جستجو کرد که کار کند.
• برای جذابیت بصری بهینه، آن را با سوژه برش داد.
• رنگ ها، وضوح و کنتراست را برای چاپ واضح تنظیم کرد.
• یک فونت مدرن با سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل برای نام پارک انتخاب کنید.
• یک طرح کلی مشکی نازک برای لبه تمیز به حاشیه اضافه شده است.
• یک لبه بیرونی پریشان برای ظاهر کارت پستال قدیمی ایجاد کرد.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 60 دقیقه

5. نیمه طراحی شده

این یکی است که می دانستم به محض دیدنش به کمک نیاز دارد. اگرچه همیشه طرح‌هایی به این شکل وارد می‌شود، اما لازم نیست اینطور باشد. با چند پیشرفت ساده، چیزی شبیه به این می تواند از بد به بد تبدیل شود.

طراحی مشکلات آشکاری دارد. من آنها را یکی یکی مرور می کنم، اما اول: به نظر شما چه چیزی می تواند بهبود یابد؟

قبل از:


در اینجا مسائلی وجود دارد که من پیدا کردم:

• آیا یک کامیون پشت همه نوع وجود دارد؟ به نظر می رسد ممکن است یک کامیون وجود داشته باشد. این یک اشتباه طراحی معمولی است. همپوشانی چیزها خوب است، اما پوشش کامل موضوع چندان خوب نیست.

• تصویر کامیون بسیار بی کیفیت است. وضوح پایین و تار، با لبه های پیکسلی و رنگ آمیزی عجیب و غریب است. به نظر می رسد تکه های بزرگی در جاهای مختلف گم شده است. من مطمئن نیستم که این کامیون خیلی دور برود.

• تایپوگرافی نیاز به کار دارد . توجه کنید که چگونه "Trucking Salisbury NC" را به طور کلی می خواند. باید تمایز بصری وجود داشته باشد تا بیننده بداند که شهر بخشی از نام تجاری نیست.

• شما نیازی به چاپ یک شماره تلفن غول پیکر ندارید (آیا واقعاً کسی آن را یادداشت می کند؟)، بنابراین من آن را به عنوان یک مشکل لیست می کنم، حتی اگر در نهایت به درخواست مشتری آن را نگه داشتیم.

پس چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

برخلاف دیگر طرح های این مجموعه، نیازی به شروع از صفر نداشتم. من می خواستم آرم مشتری، انتخاب فونت و مفهوم کلی را دست نخورده نگه دارم. اما او از دستیابی به یک تغییر طراحی خوشحال بود، بنابراین من آن را در دنده آماده کردم و دست به کار شدم. بیایید رول کنیم.

بعد از:

پس من چه کار کردم؟

• یک نسخه عالی و با وضوح بالا از کامیون دقیق پیدا شده است.
• ایجاد یک سایه واقع گرایانه در زیر کامیون.
• رنگ ها، وضوح و کنتراست را برای چاپ واضح تنظیم کرد.

• لوگوی خود را به سمت بالا و پشت کامیون برای جلوه سه بعدی حرکت داد.
• کلمه "Trucking" را به سمت بالا منتقل کرد تا بخشی از نام تجاری باشد.
• برای جلوه و کنتراست بهتر تیپ «الر» را با رنگ مشکی پر کنید.
• شهر و شماره تلفن را به پایین منتقل کرد. کاما را اضافه کرد.
• لبه های باقی مانده در اطراف تصویر را برای چاپ تمیز و زیبا پاک کنید.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 30 دقیقه

6. ولورین ها!

این اثر هنری در استودیوی طراحی ما ایجاد شده است ، و می‌توانید افکت پریشانی را که در آنجا اعمال شده است ببینید. طراحی بسیار ابتدایی است و می تواند از برخی پیشرفت ها استفاده کند. یک مشکل اساسی هم دارد.

شما چی فکر میکنید؟

قبل از:

در اینجا مشکلات من با آن وجود دارد:

• این نمونه ای از شکم پرینت ترسناک است.  چاپ شکم هر طرحی است که سوژه، فوکوس یا وزن آن کمتر از سینه باشد. این نگاه تملق آمیز به کسی نیست. متأسفانه، این یک اشتباه رایج است. من آن را به طور عمیق توضیح می دهم و به شما نشان می دهم که چگونه از آن اجتناب  کنید .

• همه نوع در کنار هم چیده شده و اندازه آنها یکسان است. برای خواننده مشخص نیست که بر چه چیزی تاکید می شود و واضح است. به نظر می رسد که فقط تایپ شده و همینطور رها شده است. بنابراین به جای یک مشکل طراحی، بیشتر شبیه به فقدان طراحی است. که یک مشکل است.

• گرافیک Wolverine با وضوح پایین است . شما می توانید پیکسل و لکه دار بودن رنگ ها را ببینید. لبه‌های نرم برای چاپ مناسب نیستند، زیرا تاری‌ها به نقطه‌های نیم‌تنی تبدیل می‌شوند و در غیر این صورت خطوط تمیز را ناهموار نشان می‌دهند.

• اثر مضطرب بسیار بزرگ و درشت است. این بافت پریشانی پیش‌فرض ما است که می‌تواند روی بسیاری از طرح‌ها به خوبی کار کند، اما در اینجا کمی زیاد است. به نظر می رسد یک ولورین واقعی به پیراهن حمله کرده است.

پس چگونه آن را تعمیر کنیم؟

این یکی نیاز به یک طراحی مجدد کامل داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد، با مشتری چک کردم و آنها از فرصتی برای تغییر طراحی هیجان زده شدند. می خواستم به آنها تی شرتی بدهم که بتوان بیش از یک بار آن را پوشید. بنابراین سرم را وارد بازی کردم و دست به کار شدم. بیایید نگاهی به این مثال برنده بیندازیم.

بعد از:

اینجا چیکار کردم؟

• نسخه برداری بهتری از کلیپرت Wolverine پیدا کرد.
• رنگ ها را برای وضوح و تاثیر بصری بهبود یافته تنظیم کرد.
• فونت خوبی برای "Wolverines" انتخاب کرد و سبک تایپوگرافی را اعمال کرد.

• همه چیز را به سمت قفسه سینه حرکت داد تا از چاپ روی شکم جلوگیری شود.
• "Alumni Reunion" را به پایین منتقل کرد و از فونت دیگری استفاده کرد.
• یک اثر پریشانی ظریف تر به کل چیز اضافه شده است.

در نهایت، این یک سفارش چاپ صفحه نمایش 6 رنگ است، بنابراین یک جداسازی عالی لازم بود. این نوع جداسازی نیازمند تکنیک پیشرفته‌ای به نام فرآیند شبیه‌سازی است که از نیمه‌تون‌ها برای دستیابی به طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها نسبت به آنچه واقعاً استفاده می‌شود، استفاده می‌کند. در اینجا یک GIF پیش‌نمایش چاپ وجود دارد که همه رنگ‌ها را به ترتیب صفحه‌ها نشان می‌دهد:

و قبل و بعد. میشه بگی من قبل و بعد رو دوست دارم؟

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 45 دقیقه

7. اگر مثل اردک راه می رود

در اینجا یک فایل تصویری وجود دارد که برای سفارش نسبتاً بزرگ به دست آمده است. این برای برخی رویدادها در تنسی است که در آن اردک های ناراضی در جنگل روبرو می شوند (من کاملاً در اینجا حدس می زنم). این اردک خاص واقعاً عصبانی به نظر می رسد. آیا آنها به خاطر اجازه دادن به همه چیز از پشت خود معروف نیستند؟ به هر حال، طراحی به کمک نیاز داشت، و کیفیت تصویر هم همینطور. من از طریق چیزهای اشتباه مختلف پیش می روم، اما قبل از اینکه…

به نظر شما چه چیزی باید اصلاح شود؟

قبل از:

اینم مشکلاتی که دیدم:

• اردک پیکسلی شده است.  وضوح اردک با پس زمینه و متن متفاوت است. شما می توانید از لبه های تیره و ناهموار تشخیص دهید. درخت ها و متن ها خیلی بهتر نیستند.

• نوع در همه جا است. چپ موجه، راست توجیه، چه کسی اهمیت می دهد، درست است؟ چرا هر دو نه؟ چرا بعضی ها در مرکز نیستند؟ به نظر می رسد، دلایل خوبی برای انجام ندادن این کار وجود دارد.

• نسبت ها خاموش است. اردک (موضوع) خیلی کوچک است و درختان (پس زمینه) از آن پیشی می گیرند. درختان شبیه یک لوگوی پارک ایالتی هستند، اما اکنون آن را کنار می گذاریم.

• یک نوار خاکستری تصادفی وجود دارد. خوب، این خیلی تصادفی نیست. زمانی که آن را با جستجوی تصویر گوگل دریافت می‌کنید، به جای پرداخت هزینه به یک شرکت عکس سهام، یک قطعه کلیپ هنری به همراه دارد. Tsk tsk.

پس چگونه مشکلات را برطرف کنیم؟

این جایی است که باید از صفر شروع می‌کردم (اگرچه می‌توانست در دسته‌بندی «تعمیر» طراحی باشد، به این معنا که باید  همه چیزهای مشابه را تهیه کنم – فقط آن‌ها را به‌گونه‌ای که کار می‌کند دوباره سرهم کنید). مشتری توضیح داد که این یک گروه دویدن برای بچه های ابتدایی است که یک مایل در چمن مسابقه می دهند. پس این سرگرم کننده است. او گفت که فقط می‌خواهد "باحال و سخت به نظر برسد." که می توانستم انجام دهم. اجازه دهید این مثال را مرور کنیم.

بعد از:

پس من دقیقا چه کار کردم؟

1. تصویر اردک با کیفیت بالا را از یک سایت کلیپ آرت خریداری کردم.
2. اندازه سوژه را نسبت به پس زمینه افزایش داد.
3. همه نوع را به خوبی تراز کرد و منطقی کرد.
4. رنگ ها را روی اردک افزایش داد و "X" را تغییر داد تا مطابقت داشته باشد.
5. برای تضاد بیشتر لبه های اردک، یک طرح کلی سفید نازک اضافه کنید.
6. یک گرادیان ظریف به نوع سبز اضافه شده است.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 30 دقیقه

8. طرح Elf Comes Up Short

یک روز سرد در اواخر نوامبر بود و این اثر هنری روی میز من آمد. قاب عصایی آب نبات روح کریسمس را در من احساس می کرد، اما پس از نگاه دقیق تر، معلوم شد که هم تصویر و هم طرح در لیست شیطان قرار دارند. من دلایل را مرور می کنم، اما اول: به نظر شما چه چیزی باید بهبود یابد؟

قبل از:

در اینجا مسائلی وجود دارد که من پیدا کردم:

• وضوح پایین، بسیاری از مصنوعات. تصویر بی کیفیت از بالا به پایین. شما می توانید لبه های ناهموار و مصنوعات دیجیتال را از فشرده سازی بالا مشاهده کنید. من به سختی می توانم نوع پایین را بخوانم. خوب، بعضی از آنها را اصلا نمی توانم بخوانم.

• این به وضوح طراحی پوستر یا بروشور است. چرا می خواهید قیمت بلیط را روی تی شرت داشته باشید؟ (نکته: شما ندارید). طرح تی شرت (یا هر کالایی) باید با مواد تبلیغاتی متفاوت باشد.

• خسته کننده است . نه اینکه گرینچ باشم، اما در کل طراحیش خیلی خوبه. پس‌زمینه آبی ساده، عنوان به نظر می‌رسد که در برف لجن‌آلود در گوشه‌ای از خیابان در شب خودنمایی می‌کند و یک چکمه ندارد.

پس چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

اگر حدس زدید که باید از صفر شروع کنم، حرف شما درست است. پس از مدتی جستجو، نسخه‌های بهتری از این گرافیک Elf Jr. The Musical پیدا کردم که در اطراف شناور بود، و حق تکثیر مسئله‌ای نبود، زیرا این برای یک مدرسه است (اهداف آموزشی).

من با مشتری صحبت کردم، و آنها برای ظاهر بهتر آماده بودند. آنها فقط می خواستند قاب عصا را نگه دارند. حتما چرا که نه. بنابراین آنها با تغییر طراحی موافقت کردند و من روی این نمونه کار کردم.

بعد از:

پس من چه کار کردم؟

• یک نسخه با وضوح بالا از نوع و بوت پیدا شد.
• یک منظره پس زمینه مانند قطب شمال برای عمق اضافه شده است.
• اضافه شده برخی از برف و خورشید درخشش برای احساس جادویی.

• با حذف هزینه بلیط، نوع بالا را با فونت جشن بازسازی کرد.
• "JR" و نوع پایین را دوباره ایجاد کرد تا واضح و خوانا باشد.
• یک قاب نیشکر با نوارهای رو به بالا ایجاد کرد.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 60 دقیقه

9. طرح Mo's What Shack؟

وقتی آنها را می پزید آبی و وقتی آنها را می خورید قرمز هستند؟ این خرچنگ آبی چساپیک است. مریلند به عنوان پایتخت این موجودات خوشمزه شناخته می شود، اما این اثر هنری از مکانی به نام Mo's در ویرجینیا (به اندازه کافی نزدیک) آمده است. وقتی صحبت از خرچنگ های آبی می شود، مردم نمی توانند از آنها سیر شوند.

مردم خوب در Mo's آنقدر پختن آنها را متوقف کردند تا یک تی شرت سفارش دهند. متأسفانه، آثار هنری آنها به اندازه خرچنگ های آنها با کیفیت نبود. من مسائل را یکی یکی مرور می کنم و کمی زمان را صرف صحبت در مورد طراحی پشت می کنم، اما اول: به نظر شما چه چیزی می تواند بهبود یابد؟

قبل از:

اینم مشکلاتی که دیدم:

• اثر هنری پیکسلی و بی کیفیت است.  این یک موضوع برای دوره است، و دلیلی وجود دارد که این موضوع همیشه در صدر فهرست قرار دارد: اگر در وهله اول این یک مشکل نبود، ممکن بود حتی تغییری هم انجام نمی‌دادیم.

• طراحی آن را به خواندن "RAB SHACK." مشخص نیست که پنجه های خرچنگ قرار است "C" را تشکیل دهند، و من این را در رده یک نقص کشنده قرار می دهم. اگر مردم نتوانند نام شما را درست تشخیص دهند یا ندانند شما چه کار می کنید، طرح شکست خورد.

• چاپ کوچک و خیلی کم است.  یک مشکل جزئی، اما همچنان یک مشکل. معمولاً مردم طرح های خود را خیلی بزرگ می کنند، اما این مورد نادری است که خیلی کوچک و خیلی کم باشد. این ساده ترین چیز در دنیا برای رفع آن است.

• پشت فقط یک دسته از اطلاعات است . بدون تصویر، چیزی برای جذب خواننده، و برخی کلمات زائد برای اندازه گیری خوب. هدر رفتن جوهر من همیشه شک داشتم که آیا کسی تا به حال این نوع اطلاعات را از یک تی شرت کپی کرده باشد.

پس چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یک بار دیگر، من از صفر شروع کردم، اما می‌خواستم همان ایده را حفظ کنم و آن را همانطور که در نظر داشتم عملی کنم. بنابراین من با مشتری چک کردم، و آنها به من گفتند که برخی از این سه راهی ها هدایایی هستند، اما برخی در واقع برای خرده فروشی هستند.

می خواستم یک تی شرت به آنها بدهم که با غرور بتوان آن را پوشید و کسی سرش را خاراند. بنابراین با هر دو پا پریدم و دچار خرچنگ شدم. اشکال دارد... ترک خوردن. بیایید به این مثال بپردازیم.

بعد از:

اینجا چیکار کردم؟

• نسخه بهتری از همان تصویر خرچنگ آبی که استفاده کردند پیدا کردند.
• رنگ ها و وضوح را برای وضوح و تاثیر بصری بهبود یافته تنظیم کرد.
• پنجه "C" را در جایی قرار داد که نوع "C" بود.

• "RAB" را به سمت بالا منتقل کرد تا جا برای پنجه "C" باز شود.
• یک سایه در خرچنگ اضافه کرد تا به آن عمق سه بعدی بدهد.
• یک افکت مضطرب به نوع برای سرگرمی اضافه شده است.

در نهایت، این یک چاپ "فرآیند شبیه سازی شده" 5 رنگ است، بنابراین یک جداسازی عالی لازم بود. ظاهر این خرچنگ ها منحصر به فرد است، اما می تواند بین خرچنگ ها نیز متفاوت باشد. من می‌خواستم آبی و همچنین سبز/قهوه‌ای را به تصویر بکشم. بنابراین من از یک زیرپایه سفید، قرمز ظریف کاردینال با سبز لیمویی روشن در بالا، به علاوه نیروی دریایی استفاده کردم. در اینجا یک GIF پیش‌نمایش چاپ است که ترتیب صفحه‌ها را نشان می‌دهد:

حالا بیایید به چاپ پشتی که برای آنها ساختم نگاه کنیم، یک طرح کاملاً جدید از ابتدا.

بعد از:

برای پشتم چیکار کردم؟

• از همان تصویر خرچنگ برای گره زدن به قسمت جلو استفاده کرد، اما موقعیت آن را متفاوت کرد.
• این به من اجازه داد که "Mo's" را بزرگتر کنم و از نام کامل استفاده کنم.
• تمام کلمات و حروف اضافی حذف شدند و اطلاعات را متراکم کردند.

• اضافه شده "تماس برای اقدام" (بازدید از ایالات متحده آنلاین) به معنای ارزش.
• از عنوان مورد استفاده برای صفحات وب و فیس بوک (خواندن آن آسان تر است).

و قبل و بعد کامل:

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 45 دقیقه

10. بیشتر فکر کنید

این مثال بعدی شغلی است که از یک گروه دانشجویی در مؤسسه فردریک داگلاس دانشگاه کوتزتاون بدست آمده است، که در طول سال یک سری ملاقات داشت. بنابراین به طور طبیعی، آنها به تی شرت نیاز داشتند . (همه به تی شرت نیاز دارند.)

اما در مورد این طراحی چه خبر است؟ در حالی که این مفهوم وجود دارد - فردریک داگلاس در نقش متفکر - به وضوح نیاز به تفکر بیشتری دارد. من از طریق چیزهای اشتباه پیش می روم، اما چه چیزی را می بینید که قبل از انجام من باید اصلاح شود؟

قبل از:

اینم مشکلاتی که دیدم:

• همه چیز پیکسلی است.  یک بار دیگر، رایج ترین مشکل بخش هنر. تصویر، متن، همه اینها وضوح پایینی دارند. شما می توانید از لبه های ناهموار و ویژگی های تار تشخیص دهید. به نظر می رسد که The Thinker در حال رشد یک لایه موی اضافی در سراسر آن است.

• نوع بالا بدون دلیل مورب است. عنوان به طور تصادفی قرار گرفته است، به نظر می رسد از آسمان سقوط می کند. به نظر می رسد می خواهد سر فردریک را در حالی که مشغول فکر کردن است بکوبد. و اوه ... صحبت از سر فردریک ...

• سر به اشتباه روی بدن قرار گرفته است. این تقریباً یک فیلم ترسناک است که در اینجا اتفاق می‌افتد: هیچ راهی وجود ندارد که سر به آن بدن وصل شود. حدس بزن افکارش آنقدر سنگین بودند که دیگر نمی توانست سرش را بالا بگیرد.

• تایپوگرافی می تواند از برخی کارها استفاده کند. کمی از همه چیز، از اندازه گرفته تا مرکز، فاصله، رنگ و تناسب.

پس چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

برای این یکی، باید از ابتدا شروع کنم زیرا هیچ یک از اجزا قابل استفاده نبودند – اما البته، می‌خواستم مفهوم را دست نخورده نگه دارم. گاهی اوقات شروع از ابتدا سریعتر از تعمیر تصویر است.

مشتری توضیح داد که کوتزتاون در این برنامه به نام "Arc To Equality" با خدمات پارک های ملی شریک شد، "Think Tank" جزء این برنامه است که در آن دانش آموزان برای مطالعه و بحث درباره مسایل برابری و عدالت اجتماعی گرد هم می آیند. او می دانست که طراحی به کمکی نیاز دارد که من می توانم انجام دهم. بیایید به این مثال فکر کنیم.

بعد از:

پس من دقیقا چه کار کردم؟

1. تصاویر بسیار بهتر و با کیفیتی از فردریک داگلاس و متفکر یافت شد.
2. سر خود را به روشی قابل قبول از نظر آناتومی روی مجسمه فتوشاپ کرد.
3. سطوح، کنتراست و وضوح را طوری تنظیم کرد که شبیه یک تصویر واحد به نظر برسد.
4. تمام متن را دوباره تایپ کنید تا ظاهر حرفه ای و باکلاس تری به آن ببخشید که منطقی تر است.
5. یک گرادیان جوهر سبز به نوع زرد اضافه شده است تا جذابیت بصری بیشتری داشته باشد.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 45 دقیقه

11. ناتمام

مثال بعدی ما از یک انبار انجام آمازون در نیوجرسی می آید. آنها برای یک رویداد کارناوال تابستانی مقداری راگلان بیسبال با آستین های نارنجی سفارش دادند. مطمئن نیستم چه نوع کارناوالی را می‌توانید در یک مرکز تدارکاتی داشته باشید، اما خوب است. و بله، ABE8 نام آن است. بیشتر شبیه رباتی است که کار ما را می گیرد. به هر حال طراحی مشکلاتی دارد.

من آنها را یکی یکی مرور می کنم، اما اول: به نظر شما مسائل چیست؟

قبل از:

در اینجا مواردی وجود دارد که من متوجه شدم:

• اثر هنری پیکسلی و بی کیفیت است.   لبه های مبهم و متن ناهموار. بسیاری از تغییرات به دلیل فایل های هنری با کیفیت پایین آغاز شده اند. به عبارت دیگر، اگر اثر هنری قابل چاپ بود، ممکن است از ابتدا هیچ تغییری برای آن پیشنهاد نشده باشد.

• متن نیاز به حروفچینی دارد. فونت دانشگاهی که مستقیماً از بالا و پایین می رود معمولاً خوب است، اما در این مورد، خط پایین را خیلی طولانی می کند و تعادل و اندازه چاپ را از بین می برد. همچنین، بالای "ABE8" اضافی است.

• چیز مرکزی به سختی خوانده می شود.  مطمئن نیستم اینجا چه خبر است. نوعی چرخ، شکل نیوجرسی، و نوعی لوله در پس زمینه. طراحی کاملاً وحشتناکی نیست، اما هنر با کیفیت پایین باعث می شود که همه آن ها در کنار هم باشند.

پس چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یکی دیگر که از صفر شروع می شود. هیچ چیز قابل استفاده نبود اما بازآفرینی عناصر به اندازه کافی آسان خواهد بود. نمی‌توانستم مستقیماً با مشتری صحبت کنم، بنابراین هرگز متوجه نشدم که لوله‌های پس‌زمینه چیست (حدس خوب این بود که آن چیزهای غلتکی بود که برای ارسال جعبه‌ها در یک انبار استفاده می‌کردند). اما من مجوز تغییر طراحی را گرفتم و آماده تحویل بودم. بیایید به این مثال اصلی نگاه کنیم.

بعد از:

اینجا چیکار کردم؟

• تصویر خود را از لوله‌ها/غلتک‌ها تمیز کردند و بقیه طرح را در بالای آن ساختند.
• "ABE8" را از خط بالایی برداشته و "2018" را در دو طرف عنصر مرکزی تقسیم کنید.
• کلمات "SUMMER CARNIVAL" را برداشته و آنها را به طور یکنواخت در بالا و پایین طرح قرار داده است.

• عناصر داخلی را بازسازی کرد، خطوط کلی به نیوجرسی و چرخ اضافه کرد تا کنتراست بهتری داشته باشد.
• متن داخلی را تایپ کنید، آن را ضخیم تر، با طرح کلی، برجسته، و ترکیب گرادیان اضافی.
• طرح کلی دایره ای شکل را برای تناسب بهتر روی ناحیه چاپ بیسبال راگلان ایجاد کرد.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 45 دقیقه

12. داغ یا نه؟

در اینجا یکی از یک بار و رستوران مادر و پاپ در York Haven، PA، که توسط Harrisburg منتشر شده است، بر اساس نقشه های گوگل آمده است. بدیهی است که این به سرعت در استودیوی طراحی ما جمع آوری شد و فقط دو عنصر دارد، نوع و عکس فلفل - به گفته کارشناس ساکن ما در مورد هر چیز داغ، یک فلفل کاین. اما آیا طراحی داغ است؟

من چیزهای مختلفی را که نیاز به بهبود دارند بررسی خواهم کرد، اما قبل از اینکه انجام دهم: چه چیزی می‌بینید که می‌تواند از بهبود استفاده کند؟

قبل از:

در اینجا عناصری هستند که من برای بهبود پرچم گذاری کردم:

• دود قطع شده است.  به نظر می رسد فلفل در یک جعبه نامرئی به دام افتاده است. مطمئن نیستم که چرا سیگار می کشد، اما این دود اگر به سمت بالا و اطراف متن یا حداقل پشت آن جریان داشته باشد، بسیار بهتر به نظر می رسد. صحبت از متن …

• متن به حروفچینی بهتری نیاز دارد. قوس خفیف کمی سبک می‌افزاید، اما از نظر بصری جذاب نیست. آپستروف پس از ضربه زدن به عقب است و سعی می کند فرار کند. سه علامت تعجب!!! و سپس فونت وجود دارد. هرگز از پاپیروس استفاده نکنید .

• شعار باید جدا از نام کسب و کار باشد . شما می توانید این کار را با استفاده از فونت ها یا رنگ های مختلف انجام دهید. در حالت ایده آل، نام تجاری یک لوگو خواهد بود. یا حداقل، یک فونت سفارشی، با نام لوگو تایپ.

پس چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

اگر حدس زدید که باید از صفر شروع کنم، حرف شما درست است. پس از صحبت با مشتری، زنی دوست داشتنی به نام پاملا، متوجه شدم که پانزدهمین سالگرد تاسیس بار/رستوران کوچک آنها است و پیراهن ها توسط کارمندان پوشیده می شود اما به مشتریان نیز فروخته می شود. بنابراین آنها باید بیشتر داغ باشند. او با تغییر طراحی موافقت کرد و من آن را درست کردم. در اینجا یک طعم از این مثال است.

بعد از:

پس من چه کار کردم؟

• نسخه ای با وضوح بالا از فلفل دلمه ای را به صورت آنلاین پیدا کرده و عکس آن را خرید.
• مقداری دود اضافی برای بالا رفتن از پشت نوع اضافه کرد و آن را با بقیه مخلوط کرد.
• دو فونت برای نام رستوران انتخاب کرده و یک لوگو تایپ سفارشی برای آنها طراحی کرده است.

• یک فونت سوم – خطی و بسیار متفاوت از سایرین – را برای استفاده برای شعار انتخاب کنید.
• یک هایلایت و سایه به همه تایپ ها اضافه شده تا بعد و پاپ به آن ببخشد.
• فلفل جلوی لوگو تایپ را فتوشاپ کرد تا عمق بیشتری به آن بدهد.

در نهایت، این یک چاپ "فرآیند شبیه سازی شده" 7 رنگ است، بنابراین یک جداسازی عالی لازم بود. من قبلاً از خاکستری روشن برای دود استفاده می کردم، اما می خواستم نوع خاکستری آن برجسته باشد – نقره ای متالیک چطور؟ اوه بله.

سپس من از قرمز روشن تر (فقط کمی به سمت نارنجی طیف) برای نوع "15 سال ..." استفاده کردم، بنابراین در برابر قرمز عمیق تر فلفل متمایز می شود. در اینجا یک GIF پیش‌نمایش چاپ وجود دارد که لایه‌های نیمه‌تون و ترتیب رنگ صفحه‌ها را نشان می‌دهد:

چه کسی قبل و بعد را دوست ندارد؟

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 60 دقیقه

پیگیری این تغییر: یک هفته پس از دریافت سفارش اولیه 100 تی شرت، آنها برای 600 تی شرت دیگر سفارش مجدد دادند. و این بهترین تعریفی است که هر کسی می تواند به ما بدهد. آنها طراحی را دوست داشتند، چاپ را دوست داشتند و خدمات مشتری را دوست داشتند. آنها حتی تعدادی عکس منتشر کردند که نشان می داد کارکنان، دوستان و خانواده در تی های جدید خود داغ به نظر می رسند.

13. زندگی آزمایشگاهی

این مثال از یک تکنسین آزمایشگاهی است که هر سال برای تمام کارکنان خود پیراهن سفارش می دهد، معمولاً با یک جمله خنده دار یا زیبا که مربوط به علم یا کار در آزمایشگاه است. او به من گفت که آنها همیشه با یک سری ایده می آیند و سپس برای طرح مورد علاقه خود رای می دهند. می توان گفت که توسط همتایان بررسی شده است.

متأسفانه، فایل تصویری برای این سال خاص، آزمون ما را قبول نکرد . تی‌هایی که او سفارش داد خاکستری اسپرت بودند و می‌خواست آن‌ها را یک رنگ چاپ کنند. من می‌خواهم مشکلات مربوط به این را فهرست کنم، اما ابتدا – چه چیزی را می‌بینید که باید برطرف شود؟

قبل از:

اینم مشکلاتی که دیدم:

• کیفیت تصویر بسیار پایین است. همه چیز به حدی پیکسل شده است که بسیاری از جزئیات غیرقابل تشخیص هستند. چیزهای کوچک شناور چیست؟ ممکن است گلبول قرمز و باکتری باشد. یا می تواند لوبیا ژله ای و کرم خاکی باشد. چه کسی می داند.

• پس زمینه سیاه است. مطمئناً، ما می‌توانیم آن را چاپ کنیم، اما داشتن یک مربع بزرگ مشکی روی پیراهن شما ظاهر خوبی نیست (سمت چپ زیر را ببینید). و وضوح تصویر پایین حذف پس‌زمینه را دشوار می‌کند و هاله‌های uggo (در سمت راست) باقی می‌ماند.

• وزن بصری اقلام متناقض است.   بین پوشش آزمایشگاهی بزرگ و مولکول های نازک (یا هر چیز دیگری)، شکل ناهموار و حواس پرتی است. چشمان خود را خم کنید و متوجه سوراخی در قلب خواهید شد. خیلی غمگین هیچ کس آن را نمی خواهد.

این کار در مرز است: می توان آن را بازسازی طراحی نامید تا تغییر طراحی. اما در اصطلاح داخلی ما، Recreate شامل بازآفرینی مجدانه هر عنصر است. برای اینکه سلامت عقلم را حفظ کنم و تمام روز را صرف آن نکنم، از او پرسیدم که آیا او با استفاده از عناصر مختلف در حین حفظ موضوع مشکلی ندارد؟

او گفت برو، بنابراین من عینک ایمنی و دستکش لاستیکی خود را پوشیدم و شروع به آزمایش کردم.

بعد از:

من دقیقا چه کار کردم؟

• با استفاده از کلیپ آرت از مجموعه ما و ایجاد برخی از موارد توسط خودم، کل چیز را از ابتدا بازسازی کردم.
• به وزن بصری عناصر توجه ویژه ای داشته باشید (چشم های خود را تار کنید و کل شکل قلب را ببینید).
• همه چیز را رئوس مطالب حفظ کرد - هیچ چیز پر نشده بود. این باعث می‌شود چاپ سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر شود، به علاوه ثبات آن را حفظ می‌کند.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 90 دقیقه

14. رونتگن راد است

مثال دوم من از یک گروه دانشجویی از CHCP در تگزاس است که می خواستند "هفته فناوری راد" را با چند تی شرت راد جشن بگیرند. هفته فناوری راد کوتاه شده برای هفته ملی رادیولوژیک فنی است که کشف اشعه ایکس توسط ویلهلم کنراد رونتگن در سال 1895 را جشن می گیرد. این هفته دو مورد مورد علاقه من را گرد هم می آورد: علم و مهمانی ها.

متأسفانه فایل هنری که ارسال کردند قابل استفاده نبود. کیفیت تصویر پایین بود، با زمینه سفید روی پیراهن های مشکی. به نظر می رسید آنها از این موضوع آگاه بودند زیرا قبل از اینکه من با آنها صحبت کنم، درخواست بازسازی کردند. آنها با تغییر طراحی موافقت کردند، بنابراین من کت و شلوار همت را پوشیدم، فتوشاپ و گوگل را باز کردم و دست به کار شدم. بیایید به این مثال درخشان نگاه کنیم.

من دقیقا چه کار کردم؟

• این هنر را با یک تصویر مالکیت عمومی از رونتگن، یک عکس استوک از مردی با کت و شلوار، و یک نماد تابش کلیپ آرت بازسازی کرد.
• کلمات را در Illustrator تایپ کنید و قاب اطراف کاراکتر را برای مطابقت با اثر هنری اصلی ایجاد کنید.
• همه چیز را با هم فتوشاپ کرد تا بدون درز به نظر برسد، با استفاده از پاک کن، سطوح، منحنی ها، جاخالی دادن، و رایت.
• بافت دانه‌دار را اضافه کرد تا ظاهری مضطرب به آن بدهد  و جلوه‌های درخشندگی اضافه کرد تا قدرت رادیواکتیو به او بدهد.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 60 دقیقه

15. طرح Bagels & Brew… and Belly

این یکی شامل مکانی است که تکنسین های آزمایشگاه برای صبحانه به آنجا می روند: یک مکان شیرینی در نیویورک. این فروشگاه مامان و پاپ در کوئینز آماده بود تا کسب و کار خود را به سطح بعدی برساند، اما مادران و پاپ‌ها احتمالاً آنقدر مشغول درست کردن شیرینی و قهوه بودند که نمی‌توانستند تی شرت را به درستی طراحی کنند. در زیر آثار هنری خلق شده را مشاهده می کنید.

من چیزهای مختلفی را که نیاز به کار دارند بررسی خواهم کرد، اما قبل از انجام این کار: به نظر شما چه چیزی می تواند از بهبود استفاده کند؟

قبل از:

اینها مشکلاتی است که من علامت گذاری کردم:

• این شکم ترسناک است . این زمانی اتفاق می افتد که موضوع یا وزن اصلی طرح در زیر ناحیه سینه قرار گیرد. تنها چیز بدتر از چاپ شکم این است که تصویر گرد باشد. و غذا. نان شیرینی برای رفتن در شکم است، نه روی آن.

• عکس شیرینی با کیفیت پایین است. دارای لبه های ناهموار، قطعات از دست رفته و پیکسلی است – جالب نیست. هرکسی که پس‌زمینه را حذف کرد، بیش از حد انتخاب کرد و لبه‌های شیرینی را برید. تنها چیزی که به شکل شیرینی بریده می شود باید چاقو باشد.

• انتخاب فونت مناسب نیست. کمی خنده دار، کمی فانتزی و بسیار اشتباه است. همچنین خواندن آن ساده ترین نیست، و تمام حروف بزرگ کمکی نمی کند. فونتی مانند این ممکن است بزرگ به نظر برسد، شاید فقط عنوان یک برنامه تلویزیونی کودکانه.

• حروفچینی وجود ندارد. تایپوگرافی هنر چیدمان و چیدمان تایپ به روشی زیباشناختی، انتقال پیام و در این مورد تبلیغ برند است. چیدمان آنها به صورتی است که وقتی تلاشی انجام نمی شود به نظر می رسد. فقط تایپ شده است. هیچ تغییری در فونت یا اندازه وجود ندارد و تنها سلسله مراتب بصری روش پیش‌فرض خواندن پشته‌ای از متن است.

پس چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

واضح است که من می خواهم از صفر شروع کنم. پس از صحبت با مالکان، متوجه شدم که اینها فقط تی‌های تبلیغاتی نیستند، بلکه باید کالا باشند. این معادله را از نظر طراحی تغییر می دهد. آنها نه تنها از مردم می خواهند که برند خود را با پوشیدن پیراهن تبلیغ کنند، بلکه از آنها پولی نیز برای انجام این کار وادار می کنند. سوپر فن ها به کنار، این نیاز به رویکرد متفاوتی دارد.

بنابراین آنها با تغییر طراحی موافقت کردند، من پیشبندم را پوشیدم، مقداری قهوه ریختم و مشغول کار شدم. تجارت باگل.

بعد از:

پس من چه کار کردم؟

• یک عکس استوک با کیفیت بالا از شیرینی شیرینی با ظاهری خوش طعم با همه چیز روی آن پیدا کرد. اسم آن ها چیست؟
• از فتوشاپ برای جایگزینی سوراخ شیرینی با شکل قلب برای نشان دادن عشق، مانند طرح معروف I (قلب) نیویورک استفاده کرد.
• همان فونت طرح اصلی را انتخاب کنید و طرح بندی را تا حد امکان نزدیک کنید و از واضح بودن مرجع اطمینان حاصل کنید.
• نام تجاری را با حروف کوچکتر اضافه کرد تا اطمینان حاصل شود که نام تجاری تبلیغ شده است و تأیید می کند که طرح تقلید آمیز است.
• شعار خود را به عقب منتقل کردند: "#1 Bagel In New York"، همراه با آدرس خیابان، شماره تلفن و وب سایت.
• ایجاد تفکیک رنگ برای چاپ روی صفحه با تکنیک فرآیند سیم کارت. ما این چاپ را با چهار رنگ به دست آوردیم.

من می‌خواستم به آنها یک تی‌شرت سرگرم‌کننده، خاطره‌انگیز و از نظر بصری دلنشین بدهم که می‌توانستند به مشتریانشان بفروشند و چیزی که همه دوست دارند بپوشند – نه فقط طرفداران سرسختشان. با مرتبط کردن آنها با کمپین تبلیغاتی نمادین، می‌خواستم دو چیز را پیشنهاد کنم: عشق آنها به شیرینی و عشق آنها به نیویورک. و بله، آنها تی را دوست داشتند.

مورد تایید مشتری زمان طراحی: 60 دقیقه

شما آن را دارید. آیا اکنون الهام گرفته اید و آماده اید که طراحی خود را شروع کنید ؟

اگر شما هم میخواهید که طرح دلخواه خود را روی تیشرت، هودی، دورس، ماگ، تیشرت لش، تیشرت آُستین بلند، ماگ و ... چاپ کنید، یه سر به سایت پوشیتو بزنید.

تی شرتچاپ روی تیشرتطراحیطراحی تیشرت
شما می توانید در پوشیتو چاپ روی تیشرت، چاپ روی هودی و دورس، چاپ روی ماگ و فنجان، چاپ روی شاسی انجام دهید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید