ویرگول
ورودثبت نام
مرکز کوچینگ پویان (کوچینگ زندگی و کوچینگ کسب و کار)
مرکز کوچینگ پویان (کوچینگ زندگی و کوچینگ کسب و کار)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آیا افراد موفق به کوچینگ نیاز دارند؟

کوچینگ به افراد موفق هم که عملکرد مناسبی دارند می‌تونه کمک کنه تا بهتر عمل کنند. به عنوان مثال شاید از عملکرد و توانمندی تایگر وودز بهترین بازیکن گلف در جهان آگاه باشید.

جالبه که وودز با همه افتخارات و موفقیت هایی که داره از یک کوچ برای ارتقای عملکرد استثنایی خود بهره می‌گیره. کوچ به تایگر وودز کمک میکنه تا بتونه روز به روز بهتر بشه و عملکردش رو ارتقا بده. همچنین کوچ کمکش میکنه که انگیزه اش رو حفظ کنه تا بتونه بدون دلسردی و ناامیدی به سمت اهدافش حرکت کنه.

بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت که خود مدیر عامل موفقی بود می گوید: «هر فردی به یک کوچ نیاز دارد. چه مدیر عامل، معلم یا بازیکن بسکتبال باشی، فرقی ندارد. همگی به کسی نیاز داریم که ما را در تحقق اهدافمان کمک کند».

اریک اشمیت مدیر عامل پیشین گوگل می گوید: «همیشه وقتی کاری را شروع می کنی، توصیه های مختلفی از دیگران می شنوی. یکی از این توصیه ها که به من مربوط می شود داشتن کوچ است. در یکی از خاطرات جلسات هیئت مدیره مان در سال 2002، جان دوئر به من گفت که تو به یک کوچ احتیاج داری. در پاسخ گفتم: ولی به من به کوچ احتیاج ندارم. من یک مدیر عامل با تجربه هستم. چرا به کوچ نیاز داشته باشم؟ مگر اتفاقی افتاده است؟ او گفت: فقط تو نیستی که به کوچ احتیاج داری. همه به کوچ نیاز دارند. بنابراین بیل کمپل کوچ من شد».

کوچینگمربیگریکوچینگ کسب و کاربیل گیتسکوچ
رزرو جلسات کوچینگ زندگی (Life coaching) از طریق صفحه اینستاگرام Pooyancoaching2 و رزرو جلسات کوچینگ کسب و کار (Business coaching) از طریق صفحه اینستاگرام pooyancoaching1
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید