ویرگول
ورودثبت نام
poryarajabzadeh
poryarajabzadeh
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین معلم استعداد تحلیلی تیزهوشان کیست؟

سلام میخوام تو این مقاله بهترین معلم استعداد تحلیلی تیزهوشان ایران رو برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم و نهم بهتون معرفی کنم. قبل از هرچیزی بگم که این محتوا براساس تجربه شخصی و تحقیق و بررسی نوشته شده و ممکنه نظر هر کسی متفاوت باشه. پس لطفا با من همراه باشید

مطمئنا معلم هوش و استعداد تحلیلی زیادی توی کشور وجود داره اما همشون متخصص استعداد تحلیلی نیستن. شخصی که میخوام بهتون معرفی کنم باعث شد بچه من توی آزمون تیزهوشان ششم 1401 قبول بشه.

من با مادرای بچه های دیگه هم صحبت کردم و خیلی از اون ها هم بچه هاشون توی آزمون قبول شدن. پس شخصی که میخوام بهتون معرفی بکنم کاملا امتحانش رو پاس کرده و کمک شایانی به قبولی پسر من کرده.

قطعا تلاش شما به عنوان والدین خیلی مهم و موثره و شاید 50% زحمت شما و بچتون باشه و 50% دیگه معلم استعداد تحلیلی میتونه به شما کنه.

به نظر من بهترین معلم استعداد تحلیلی پوریا رجب زاده هستن.

پوریا رجب زاده مدرس هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان
پوریا رجب زاده مدرس هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان


درباره آموزش استعداد تحصیلی تیزهوشان کلاس نهم ایشون نمیتونم نظر بدم چون تجربش رو نداشتم اما برای استعداد تحلیلی و سوالات هوش واقعا ایشون رو پیشنهاد میکنم

رزومه آقای پوریا رجب زاده:

  • فارغ التحصیل مدارس سمپاد
  • کارشناس ارشد فیزیک اتمی
  • رتبه ۱۶ کنکور دکترای فیزیک
  • ۶سال سابقه تدریس هوش
  • ۲سال سابقه تدریس هوش برای پذیرش دانشجوهای متقاضی دانشگاه های مطرح در کشور ترکیه
  • ۴سال سابقه تدریس تخصصی هوش برای ازمون های مدارس خاص کشور ( انرژی اتمی ،علامه حلی و مدارس سمپاد و ….)
  • بیش از ۲۰۰ نفر قبولی در دوساله ی اخیر
  • ارائه درسنامه و تکنیک ها مفهومی برای حل سوالات هوش در کمترین زمان

آقای پوریا رجب زاده فردی به شدت پیگیر هستن و جلساتی هم به طور اختصاصی برای آموزش والدین برگزار میکنن و نحوه برخورد و پیگیری تحصیلی فرزندتون و تکنیک های روانشناختی و تربیتی رو هم آموزش میدن.

در آموزشگاه تیزهوشان موفق، فردی رو برای برنامه ریزی تحصیلی و پشتیبان اختصاصی برای قبولی در تیزهوشان و آزمون های هفتگی شبیه ساز در نظر میگیرن.

جزوه هوش و استعداد تحلیلی اختصاصی خودشون رو دارن و طبق اون آموزش ها و حل سوالات مختلف تیزهوشان شامل تمامی مباحث هوش تصویری، هوش ریاضی، هوش کلامی و هوش تجسمی آموزش داده میشه

همچنین سمینارهای جمع بندی تیزهوشان و رفع استرس و اضطراب آزمون در هفته های منتهی به آزمون برگزار میکنن

نکته قابل توجه در کلاس های ایشون اینه که اعتماد به نفس بچه هارو بالا میبرن و بهشون اجازه میدن صحبت کنن و خودشون رو جلوی جمع ارائه بدن و کمک میکنن ترس صحبت در جمع بچه ها کمتر بشه.

برخلاف آموزشگاه های دیگه تعداد متقاضیان تیزهوشان سر کلاس ها کم هست که این هم مزیت خیلی خوبیه، چون باعث میشه همه بچه ها بتونن سوالاتشون رو بپرسن و مشکلاتشون برطرف بشه.

پسر من واقعا دوست داشت سر کلاس استاد رجب زاده شرکت کنه و از اون فراری نبود، چون کلاس براش حالت آموزشی-تفریحی داشت.

دلیل نوشتن این مقاله اول بخاطر تشکر از استاد رجب زاده عزیز هست که من هرچقدر ازشون قدردانی کنم کم هست و دلیل دوم کمک به انتخاب درست دیگر والدین و مادرها برای انتخاب درست معلم استعداد تحلیلی بچشون هست.

قطعا مجموعه های دیگه آموزشگاه تیزهوشان مثل قلم چی، مبتکران، کافه تدریس و... هم وجود دارن که شما میتونید از اونها استفاده کنید اما من چیزی رو که به من و والدین دیگه نتیجه 100% داده رو پیشنهاد میکنم

اگر شما هم بچه کلاس ششمی دارید و میخواید سوالات هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان رو درصد بالا بزنه و انشالله قبول بشه، پیشنهاد میکنم از تدریس استاد پوریا رجب زاده استفاده کنید.

ایشون پکیج های جامع تیزهوشان و کلاس آنلاین تیزهوشان و کلاس حضوری تیزهوشان در اهواز رو ارائه میدن. ویدیوهای آموزش رایگان تیزهوشان هم در اینستاگرامشون وجود داره که میتونید اول اونهارو ببینید و از نحوه تدریس مطمئن بشید.

آدرس سایت و اینستاگرام پوریا رجب زاده رو پایین میزارم:

سایت آموزشگاه تیزهوشان موفق: https://movafagh-edu.ir/

اینستاگرام استاد پوریا رجب زاده: https://www.instagram.com/pouryarajabzade/

اگر سوالی دارید میتونید داخل سایتشون بپرسید یا به اینستاگرامشون دایرکت بدید.

مرسی که تا اینجا با من همراه بودید.

این بود تجربه والدین یکی از دانش آموزان استاد رجب زاده که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال 1401 قبول شدن. شما هم اگر تجربه ای دارید برای ما ارسال کنید.

استعداد تحلیلیتیزهوشانسمپادکلاس تیزهوشانهوش و استعداد تحلیلی
پوریا رجب زاده با برگزاری دوره ها و کلاس های حضوری و آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان به قبولی دانش آموزان در مدارس تیزهوشان کمک میکند https://poryarajabzadeh.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید