ویرگول
ورودثبت نام
عارفه
عارفه
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دنیای جذاب طراحی نورپردازی

طراحی نورپردازی
طراحی نورپردازی



بسم رب النور

من همیشه تصور میکردم نورپردازی فقط خریدن لامپ و روشن کردن فضاست تا اینکه با طراحی نورپردازی آشنا شدم.

دنیایی جذاب از هنر، خلاقیت و دانش با کاربردهای بسیار فراوان و خیلی جالب.

نورپردازی نما ساختمان

نورپردازی ویلا

و...

فرق محیطی که نورپردازی شده با محیطی که طراحی نورپردازی براش شکل گرفته در حس و حالیه که برات ایجاد میکنه، انگار نور روایتگر میشه و برات از محیط ، فضا، معماری ، جزییات و..... شروع به حرف زدن میکنه. حرف زدنی کاملا دوستانه، آرامش بخش و هماهنگ

من خیلی دنبال افراد و گروه های فعال در این حوزه بودم که نمونه کارهاشونو ببینم و لذت ببرم و در کنارش ازشون یاد بگیرم.

اما متاسفانه اغلب مجریان نورپردازی شرکت های تولید کننده لامپ بودن که دانش و تخصصی نداشتن تا اینکه ( ( تیم زوم لایت ) را پیدا کردم و با افراد قوی و حرفه ای در زمینه طراحی نورپردازی آشنا شدم.

اگر علاقه مند هستین حتما به سایتشون سر بزنید

https://zoomlightgroup.com/fa/

طراحی نورپردازیمعماریساختماننورپردازی نماطراحی
یک نویسنده که همیشه چیزی برای نوشتن داره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید