ویرگول
ورودثبت نام
پوریا مرادی
پوریا مرادی
خواندن ۷ دقیقه·۴ سال پیش

5 راز طلایی قانون جذب


۱- رضایت‌مندی، آهن ربای قانون جذب کائنات، آرزوهایتان را قوی می‌کند:

چقدر در شرایط کنونی خود، احساس رضایتمندی دارید؟ چقدر از هر چیز مربوط به خودتان راضی هستید؟

آیا می دانید، با احساس و ابراز نارضایتی، نه تنها هیچ کمکی بخود و شرایط نمی کنید.

بلکه بر اساس قانون جذب کاینات بیشتر از همان مقوله”مورد نارضایتی” را بخود جذب خواهید کرد.

احساس رضایت‌مندی در مغز شما فرکانسی ایجاد می کند که ضمیر ناخوداگاه شما وادار به ارسال سفارش مقادیر بیشتر و بهتر از همان چیز مورد رضایت شما می‌گردد. رضایت‌مندی در ارتباطات هم تاثیر مشابهی دارد.

وقتی شما از کارکرد فردی ابراز رضایت‌مندی می کنید، سیستم ذهنی او را وادار می کنید که بهتر و بیشتر رضایت شما را جلب کند. این قانون همه جا عمل میکند..

قانون جذب
قانون جذب


۲- “تفکر مثبت” شاه کلید جذب موفقیت با قانون جذب کاینات :

این قانون به شما می گوید، برای سرعت بخشیدن به فرایند خلق درخواست هایت باید افکار مثبت و هم سو با خواسته خود را در خود زنده کرده و تا جذب آن در ذهن و ضمیر نگه دارید.

پندار نیک کردار نیک درپی خواهد داشت. من افکار را به دو بخش کلی مثبت و منفی تقسیم کردم. با تجربه و تحقیق طولانی مدت بر زندگی افراد موفق، ثابت شد افرادی که پیشرفت و موفقیتهای بزرگ داشتند، در گذشته بیشتر اوقات، افکار مثبتی داشته اند و برعکس، افرادی که روند پس رفت و شکست های پی در پی در زندگی را تجربه کرده اند، بیشتر گرایش به افکار منفی داشته اند.

این را از ده ها تحقیق روانشناسان سراسر جهان خوب میدانیم.

پس لطفا، افکار منفی را به تدریج از خود دور کنید. افکار منفی سم مهلکی برای موفقیت های شما محسوب می شود.

۳- به زندگیتان لبخند بزنید: ( قانون جذب کائنات با احساس و شادی قوت می گیرد )

خندیدن یعنی من در حال حاضر از آنچه هستم و آنچه دارم خوشنودم. یعنی من در شرایط تعادل روانی خوبی قرار دارم. یعنی من حال خوبی دارم. یعنی احساسم میگه همه چیز به دلخواهم پیش میره.

یعنی من اکنون در همین لحظه هستم. یعنی من الانی که توش قرار دارم نارضایتی بابت گذشته و نگرانی برای آینده ندارم و همه اینها یعنی به نظر میاد من از زندگی خود راضی هستم. بله یک لبخند شما اینهمه کار انجام میدهد. خودتان را از معجزات قانون جذب کائنات با محروم کردن خودتان از خنده محروم نکنید.

لبخند یک سوییچ دو طرفه روانی – جسمی محسوب می شود. یعنی با خندیدن وضعیت روانی و حتی جسمی شما بلافاصله تغییر می کند و همچنین زمانی که پیکر روانی و فیزیکی شما در شرایط خوبی قرار دارد، در جسم شما واکنشی به نام خنده رخ می دهد.

۴- “کلام شما” عصای معجزه گریست در دستان شما: (قدرت قانون جذب کائنات در کلام)

ما در قانون جذب کائنات، بسیار تا بسیار روی اهمیت و اثرات کلام شما تاکید داریم. بی شک دومین عامل تمایز انسان نسبت به سایر موجودات، ناطق بودن اوست.

شما زمانی که وارد فروشگاهی میشوید، حتی اگر میلیاردها پول در جیب داشته باشید تا زمانی که فرایند : ” فکر”،”انتخاب”،”اعلام” در شما کامل انجام نشود، شما مایحتاج خود را بدست نمی آورید. این همان عمل یه قانون جذب کائنات است.بیاد داشته باش که هر کلام تو دستوری به کائنات است که باید انجام شود. کمی با خود فکر کن، در طول شبانه روز شما چه دستوراتی به کائنات می دهی؟

شما باید سفارش خود را به کاینات اعلام کنید. یک روش اعلام، روش آنلاین (ایجاد فکر متمرکز) است و روش دیگر، روش تلفنی و سفارش مستقیم (به زبان آوردن) است. پس کلام خود را نیز مثل افکارت نظارت کن.

هر واژه شما یک پیام است. کلام مثبت یا منفی تو تاثیر مستقیمی در بوجود آمدن حوادث مثبت یا منفی در روند زندگی تو دارد. بیشتر افراد چیزی میاندیشند ولی چیز دیگری بزبان میآورند.

تناقض در فکر و کلام به کاینات این پیام را ارسال میکند که من حقیقتاً هنوز نمیدانم چه میخواهم و تردید دارم، پس لطفا فعلا سفارش من را کنسل کنید!!!

آموزش قانون جذب – تعریف اصلی قانون جذب :

قانون جذب شاید مهمترین و کلی ترین قانونی است که خداوند در جهان هستی و کائنات خود طراحی کرده است .قانونی که خیلی ها تصورشان این است که با فیلم راز خانم راندا برن کشف شد .که البته باشد بگوییم که قانون جذب از ابتدای خلقت و از روز ازل بوده است و اصلا اساس و بنیان جهان با این قانون به وجود آمده است .

5- “اهداف” خود را واقع بینانه نشانه گیری کنید:

براساس قانون جذب کائنات هدف باید واقعی و بزرگ باشد. دوستان دقت کنید، واقعی اما بزرگ یعنی باید انقدر بزرگ باشد که انگیزش و حس خوب ایجاد کند و واقعی باشد یعنی امکان جذب باشد.

باید آنقدر بزرگ باشد که صبح زود از خواب بیدارت کند. باید آنقدر واقعی و بزرگ باشد که هر بار به آن می اندیشی، ذوق کنی و انگیزه اقدام و عمل بگیری. هدف باید دقیق واضح و مشخص باشد.

باید بتوانی تمام جزییات آن را تجسم و نقاشی کنی. یادتان باشد هدف کوچک هرگز اقدام و عمل جدی ایجاد نمی کند.

هدف شما باید تنها چیزی باشد که در ان مقوله میخواهیم بدون شک و قطعی.

اگر گوشه چشمت به چیزی بالاتر از آن باشد، دلیل این انتخاب تو ناباوری به احتمال جذب خواسته واقعی خود است. این یعنی ناباوری به عملکرد سیستم خلق آرزوها و ناباوری یعنی باور مخالف آن.

باید برای اهداف خود زمان دقیق رسیدن مشخص کنید. زمان دریافت سفارش شما ربطی به توان شما و یا بزرگی خواسته تان ندارد چون خداوند برایش بزرگی و محدودیت معنی ندارد. پس زیاد و زود بخواه.

بهترین و بزرگترین را بخواه. کم خواستن تردید در عملکرد قانون جذب کائنات معنی میدهد. هدف باید در زمان حال ولی سررسید داشته باشد. مثال: من ۲۰۰ میلیون دارم ولی ۸ ماه دیگر!!! هدف بزرگ بهتر است قابلیت تفکیک داشته باشد.

تا قادر باشید ان را به مقادیر و زمانهای کوچکتر تقسیم کنید. مکتوب کردن اهداف تحقق یافتن ان را قطعی میکند. اهداف و خواسته های خود را نوشته و به همراه داشته باشید و مرتب چک کنید. شاید تو رسیدی…. متوجه نیستی.

استفاده از قانون جذب: درخواست کردن!

و اما مرحله دوم از سری مراحل قانون جذب درخواست کردن اهدافتان است. بعد از این که مرحله اول را اجرا کردید و خواسته هایتان را نوشتید حالا نوبت آن رسیده که از کائنات درخواست کنید و اما بهترین روش درخواست از کائنات این است که مجددا به تمام جزئیات اشاره کنید. پس اگر مرحله اول را به خوبی اجرا کرده باشید موشک خواسته های شما به سمت کائنات ارسال میشود.

مثال: به دنبال جذب یک رابطه خاص هستید، تمام جزیات رفتاری و اخلاقی فردی را که میخواهید به زندگیتان جذب کنید با جزئیات بنویسید. مثلاً: من خیلی خوشحالم که با فردی در رابطه عاشقانه هستم که مهربان و خوش صحبت است و هر روز دست در دست هم به محل کارمان میرویم.

فقط این نکته مهم رو یادتان باشد که! به هیچ عنوان از فعل اینده استفاده نکنید، مثلا نگویید که من آن زن یا مرد رویای را در زندگی ام خواهم داشت. بلکه خواسته خود را به زبان حال بنویسید. انگار که همین الان به خواسته و هدفتان رسیده اید. تا جای که میتوانید از چاشنی احساس استفاده کنید. سعی کنید نوشته ای که تهیه می کنید سرشار از کلماتی باشد که از نظر احساسی حالتان را خوب میکند. این نکته رو فراموش نکنید که استفاده از کلمات احساسی حال دلتان را خوب میکند، و زمانی که حالتان خوب باشد قدرت ارتعاشاتی که به کائنات ارسال میکنید بیشتر است.

نکته ای که خواهش میکنم همواره گوشه ای از ذهنتان داشته باشید این است که، احساسات شما با ضمیر ناخود آگاهتان ارتباط مستقیم دارد. یادتان باشد که اگر میخواهید فرکانس خود را همچنان در نقطه قوت خود نگهدارید، باید هرروز درخواست های خود را به کائنات ارسال کنید و هر روز به رویاهایتان فکر کنید. پیشنهاد میکنیم یک چک لیست از اهداف، آرزوها و خواسته هایتان داشته باشید و آنها را به صورت روزانه(ترجیحا در ساعات خاصی) مرور کنید.

قانون جذب یعنی چه ؟ ( تعریف قانون جذب به زبان ساده)

قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هر چیزی فکر کنی به طرف تو جذب می شود. آیا شما این تعریف را قبول دارید؟

این قانون شاید چیز عجیبی به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگرید، متوجه خواهیم شد که این قانون همیشه در زندگی ما بوده و ما بی آن که بدانیم از آن استفاده می کردیم و شگفتزده خواهیم شد. شما هم شده به کسی فکر کنید و دقیقا همان روز به شما زنگ بزند یا خبری ازش بگیرید؟ شده احساس بدی برای کاری داشتید و دقیقا اتفاق افتاده؟ خانم راندا برن (خالق قانون ارتعاش) در تعریف ساده قانون ارتعاش کاینات می گوید : “ما هر آنچه را که اغلب به آن فکر می‌کنیم، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم.”


به دنیای دیجیتال خوش آومد | قراره با هم یاد بگیریم چطور میتونیم از اینترنت پول دربیاریم...!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید