ویرگول
ورودثبت نام
پوریا شکری
پوریا شکری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

کائنات

امروز به ذهنم رسید شاید بشه کائنات رو هم هک کرد مثل هک رشد، هک زندگی، هک ....
توجه داشته باشید این موضوع بسیار ریز بینانه از طرف خودمه اما خب نظر منه نمیتونه درست باشه یا غلط!

اما میتونه بی معنی باشه!

خب بریم سراغ داستان

شما چندبار شده چیزی رو از کائنات بخوایین و بهتون بده؟
چندبار شده چیزی رو بخوایین و عکس اون مسئله رو دریافت کرده باشین!

البته من به این معتقدم که ( این جمله زیر قراره کلی غلط داشته باشه)
ذمان چیظ اجیبیعه و کاعناط هم با طوجع بع درخاصط ما بحمون اون خاسطع داده میشع!
شده طا هالا دلط بصطنی بخعاد؟ و چند دغیغع بعد دوصتط میاد با خودش براط بصتنی میارع و طو با خودط میگی کاش ی چیزع دیگه خواصطه بودم!!

بنظر من کائنات نگاه میکنه به اندازه درخواستت( هزینه، اندازه، زمان رسیدن و از همه مهم تر داشتن لیاقت (اکثر ادما لیاقت داشتن بصتنی رو دارن ((: )

خلاصه کائنات اینو زود برات ردیف میکنه چون کلا باید ی فکر خرید بستی رو بکاره تو ذهن دوستت برای خودش و تو که باهم لذت ببرین و خوشحالا بشین.

حالا شما بیا پورشه بخواه
و بعد از خودت بپرس الان لیاقت داشتن اینو دارم یا نه ؟ باورکن اگه داشته باشی کائنات بهت میده

-------------------------------------------------------

یه جاهایی هم هست کائنات میخواد اذیتت کنه

اوجایی که میخواد اذیتت کنه تو باید هکش کنی به نفع خودت

-------------------------------------------------------

حالا شما خیلی میخوای که صبح ها زود پاشی و نمیتونی ! ( اصلا به این توجه نکن که خودت هم باید تلاش کنی و فلان الان میخواییم از ی جهت دیگه بهش نگاه کنیم )

حالا شما بیا کائنت بگو من دوست دارم تا ظهر بخوابم ! از شش صبح تو مخی ها و اذیت ها شروع میشه فقط براب اینکه نذاره تو از خواب لذت ببری

اینو پس ذهنت داشته باش که خودم خواستم این جوری بیدار بشم پس باید لذت ببرم من کائنت رو هک کردم و هک کردم ی سری رنج ها داره
(( آقا بیا اینجوی فکر کن کئنات دو وجهه اون وجه شیطان قرمز با اون سیخونکش و اون فرسته سفید پوش با اون حلقه بالای سرش اون بستنی رو اون سفیده میده قرمزه نمیذاره اما روش حصول اون اینقدر سادست که ان قرمزه شکست میخوره اما خوابیدنرو اون قرمزه میتونه بره تو مخت که نذاره بخوابی ((: ))

همه این داستان برای اینکه بنظر من میشه ادم ی چیز هایی رو هک کنه و از برعکس عمل کردنش نسبت به خودت لذت ببری

کائناتهک
گاهی فقط میشه به چیز هایی فکر کرد که راهی بجز فکر کردن دربارش ندارم، می‌نویسم که بخونیم باهم شاید....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید